2024-11-06, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JamSanchez
President Donald Trump said Monday that he has been taking anti-malaria drug hydroxychloroquine for over a week to prevent coronavirus infection even though it is not yet a proven treatment.

Han sa det inte helt så som du vill ha de det till. Men de visade sig fungera. Men det får inte forskas på så klart.
Kör du fortfarande bil med munnskydd?
Jag har för mig att han föreslog att man kunde injicera desinfektionsmedel på någon presskonferens och läkaren såg väldigt obekväm ut med det uttalandet.
Citera
2024-11-06, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiverStyx
Fan vad det måste suga för Biden detta. Han trodde på fullt allvar att han hade bäst chanser mot Trump och så tvingas han bort och partiet förlorar valet. Han måste känna en enorm bitterhet, kanske kryddat med en smula skadeglädje.

Det är fullt möjligt att Biden gillar att Kamala fick stryk. Hon var ljust mot honom och innerst inne hatar han nog henne. Fanns nog en andning till att han passerade i en Trump keps tidigare.
Citera
2024-11-06, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Hur lång tid tog det för Trump att erkänna sig besegrad förra gången?
Vilket han fick rättmätig kritik för. Kommer vi att få höra samma kritik riktad mot Harris? Och vem kan glömma valet år 2000? Det är tydligen bara när högerkandidaten ifrågasätter resultatet som det är klandervärt.
Citera
2024-11-06, 16:01
Avslutad
Citat:
Fan vad det måste suga för Biden detta. Han trodde på fullt allvar att han hade bäst chanser mot Trump och så tvingas han bort och partiet förlorar valet. Han måste känna en enorm bitterhet, kanske kryddat med en smula skadeglädje.

Tror han är fullt upptagen med att fantisera om att sniffa dagisbarns hår, eller så dagdrömmer han väl om sin stackars farbror som "blev uppäten av kannibaler", eller något annat tokigt. Den demente gubbjäveln har inte varit närvarande sedan tidigt 2022, och det är nog ytterst inte han som bör lastas här, utan hans hanterare inom DNC, som av någon anledning tyckte det var bättre att låta honom hållas än att vara proaktiv och jobba för att vinna valet. De litade säkert blint på att alla inom media som särar på skinkorna för Den Goda Läran skulle vinna valet åt dem.

Jag menar, Kamel-Harry är ju både kvinna och neger. Identitetspolitikens våta dröm. Hur skulle hon inte kunna vinna valet?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Losnut
Vet fortfarande vad jag tycker om Trump men om det kommer något bra av detta är det nog att dagarna för godhetsknarkande vänstermänniskor som driver identitetspolitik som om den västerländska demokratin hängde på det är räknade.

Jag håller med dig. Trump är en skitstövel. Men en skitstövel med hjärtat på rätta stället. Och förhoppningsvis kommer politikerna i EU-parlamentet fatta åt vilket håll vinden blåser. Det måste bli ett slut på oreglerad illegal migration från MENA-länder. Slut med omskärelse av pojkar till flickor. Slut med munkavle och cancelering av obekväma åsikter.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
https://thehill.com/homenews/campaign/4959306-trump-wins-pennsylvania-election/
https://www.fox5atlanta.com/election/donald-trump-projected-win-georgia-fox-news

Georgia har störst andel svarta i hela USA, vilket visar att de svarta kändisar som Beyonce, Rihanna och Oprah... övertygade inte svarta att rösta på Harris.
Även latinamerikaner röstade på Trump.

Nu ska han hålla tal, är ni nöjda?
Helnöjd! Här ska det firas.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123
Sydsvenskan visar var de står som vanligt.

https://www.sydsvenskan.se/2024-11-06/for-oss-svenskar-kan-donald-trump-bli-en-mardrom/
Allt som Olle Lönnaeus skriver är extremt vinklat.
Citera
Medlem
Citat:
Tror förlusten mer har att göra på följdeffekterna av pandemin.
Med tanke på den skyhöga inflationen som varit i hela världen och dom flesta skyller det på sina länders ledare, är jag mer förvånad ifall ett land INTE byter bort det ledande skiktet i dessa tider.

Men absolut att demokraterna inte direkt gjorde det enklare för sig att förneka Bidens kognitiva förmåga såpass länge och dessutom byta ut till en kandidat som fick 1% av primärvalsrösterna för 4 år sedan utan att ha ett val om det.
Fruktansvärt klantigt!
Citera
2024-11-06, 16:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av erik.otuktsson
Jag är inget fan av Putin

Men det är jag. Massmedia och pöbeln i Sverige kan inte få mig att tänka annorlunda där heller. Putin är större än Bismarck. Tillsammans med Donald Trump kan det bli fred i Europa. De största idioterna är de rysshatande NATO-hjonen i Sverige, i Finland, i Polen och liknande länder. Tala om att ha förstört Europa på egen hand med sin krigshets. Då tänker jag på Tyskland och Sverige och inte bara Ukraina.
Citera
2024-11-06, 16:05
Medlem
Rookie81s avatar
Ja nu går väl världen under igen😂. Trots att allt man lovade skulle hända under Trumps första period hände under Bidens period (sänkt ekonomi och världskrig) tror vi återigen på undergång 2.0 när monstret Trump blir president!
Citera
2024-11-06, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BiereGoogles
Tror förlusten mer har att göra på följdeffekterna av pandemin.
Med tanke på den skyhöga inflationen som varit i hela världen och dom flesta skyller det på sina länders ledare, är jag mer förvånad ifall ett land INTE byter bort det ledande skiktet i dessa tider.

Men absolut att demokraterna inte direkt gjorde det enklare för sig att förneka Bidens kognitiva förmåga såpass länge och dessutom byta ut till en kandidat som fick 1% av primärvalsrösterna för 4 år sedan utan att ha ett val om det.
Fruktansvärt klantigt!
Trump vann för folk tror mer på honom, hans policies och vad han kan åstadkomma med USA. Ingen trodde på ett ord Kamala sa då allt hon sa bara var motsägelser.
Citera
2024-11-06, 16:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AfghanMupp
Men det är jag. Massmedia och pöbeln i Sverige kan inte få mig att tänka annorlunda där heller. Putin är större än Bismarck. Tillsammans med Donald Trump kan det bli fred i Europa. De största idioterna är de rysshatande NATO-hjonen i Sverige, i Finland, i Polen och liknande länder. Tala om att ha förstört Europa på egen hand med sin krigshets. Då tänker jag på Tyskland och Sverige och inte bara Ukraina.

Jag är fortsatt inget fan av Putin, då jag anser att han har runkat åt Sovjetunionens minne alldeles för länge, men visst har du en poäng att NATO och NATO-vurmare (era jävla äckel) har eldat på konflikten något så in i helvete.

Den som faktiskt följt kriget vet redan om att NATO:s expandering österut var en bidragande faktor till den initiala invasionen, även om det inte är hela historien. Men visst hade det varit häftigt att se Trump sluta fred med Putin. Sen kan de gärna få invadera Europa under premissen att kasta ut främmande raselement
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in