2024-11-07, 04:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrOutlaw
r man en hjrntvttad MAGA utan tankefrmga s gillar man Trump helt enkelt.

Hur kan du vara sker p att det inte r tvrtom, att man hatar honom fr att man r hjrntvttad? Hjrntvttade personer ser aldrig sjlva att de r hjrntvttade.
Citera
2024-11-07, 04:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrunkenZealot
Kom ihg att det finns 6 miljoner etniska Svenskar i Sverige. Och 1,4 miljarder indier i Indien. Lura p det innan du kallar folk fr idiot.

Vad har det med ngot o gra? Sverige sket ner sig kollektivt s fort politiker brjade sprida lgnen om att Ryssland har intresse av att invadera Sverige och d mste vi med i nato fr att f skydd . Nu r vi hr som idioter helt i ondan . Och tanken sv att Ryssland vill ha ett somalieland som Sverige r riktigt kul ju
Citera
2024-11-07, 04:46
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HG
Den speciella klagaren som skulle utreda och tala Trump fr olika brott har nu meddelat att alla utredningar lggs ner och avslutas.

Med andra ord s har Trump brjat skapa ordning i Washington DC 😄

Klla?
Citera
2024-11-07, 04:47
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Capryllic
Ponera att Biden inte lmnade ver kampanjandet till Harris. Undrar hur jvla extremt Trump hade krossat dem ded tanke p att han tog em rtt duktig seger nu

Tnk dig en normal republikansk kandidat mot Biden.
Citera
2024-11-07, 04:50
Medlem
Man undrar hur demokraterna kommer bemta detta . Man hade en uppenbarligen dement kandidat som man ljg om under flera r . Sen kom Man p ngot man tyckte var smart och det var att erstta dementa gubben med mest hatade personen inom demokraterna ENDAST pga hennes frg o kn . Sen frlorade man som aldrig frr och kommer dom nrmaste 4 ren inte kunna genomfra ett piss . Undrar om man r njd ver sitt val och sin retorik 🤣
Citera
2024-11-07, 04:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Groom
Frra gngen hade han personal som stoppade hans galenskap, nu r det bara lojalister och ja sgare som finns kvar/kommer anlitas.

T ex; Sger Trump att de ska atombomba en orkan, s kommer de gra det.
Inlgg s som ditt r anledningen till att vissa behver ta pauser frn sociala medier. Bara en massa negativ dynga utan koppling till verkligheten
Citera
2024-11-07, 04:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aki04
Man undrar hur demokraterna kommer bemta detta . Man hade en uppenbarligen dement kandidat som man ljg om under flera r . Sen kom Man p ngot man tyckte var smart och det var att erstta dementa gubben med mest hatade personen inom demokraterna ENDAST pga hennes frg o kn . Sen frlorade man som aldrig frr och kommer dom nrmaste 4 ren inte kunna genomfra ett piss . Undrar om man r njd ver sitt val och sin retorik 🤣
Mycket i demokraternas valkampanjer r toppstyrt. Det r svrt att veta vad deras vljare tycker och vad som hade varit annorlunda om vljarna hade ftt ta fram kandidater.
Citera
2024-11-07, 04:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trevligt.konto
Klla?

Jag sg ocks en notis om det frn Omni.se s du kan skert hitta nyheten dr.
Citera
2024-11-07, 04:57
Medlem
Martensites avatar
Ganska underhllande att se alla reaktioner p min arbetsplats. En snubbe gick omkring och gjorde en namninsamling mot Trump. Han hoppas p att f till ett nyval. Att han p allvar tror att det r mjligt r ganska talande...

En annan kvinnlig kollega brt ihop totalt och brjade grta i fikarummet under eftermiddagen. Hon har sjukskrivit sig imorgon p.g.a. "psykisk ohlsa"

Det sjukaste var nog en av vra vaktmstare som slog snder en drr och slog hl i vggen med en hammare av ren ilska. Han har kandiderat fr Vnsterpartiet, s det kan ju frklara en del. Nr vag ppet berttande fr honom att jag gillar Trump frskte han sl mig p kften och kallade mig "facisthora". Sanningen r jobbig fr woke-vnstern.

Jag jobbar p en statlig myndighet i Stockholm skall tillggas.
Citera
2024-11-07, 05:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aki04

Det kan se konstigt ut ja men om man inser att demokraterna i grunden styrs av helt andra personer n den som utt sett r ledare d blir det mindre konstigt. Biden har aldrig varit den riktiga Presidenten och det var heller aldrig avsikten att Kamala skulle bli det. Dessa r bara marionetter med ett bra leende som det var tnkt ska locka vljare men sedan r det helt andra personer som styr partiet och politiken.

Det r helt naturligt nr s mnga miljardrer mutar demokraterna med enorma summor, det r de som egentligen bestmmer och sedan finns skert ett mellanskikt av ledare som verkstller. I detta mellanskikt har vi skert Obama och en del andra betydelsefulla personer som utformar det manus som sedan ska lsas upp av marionetten som ltsas vara President.
Citera
2024-11-07, 05:03
Medlem
persona.von.gratas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Sjlvklart. Du ocks?

Det r skert jttekul i din bubbla, andra r oroliga fr hans utrikespolitik som Nato och Ukraina.

Jag tillhr den gruppen eftersom Trump r narcissist och han har inte uppvisat stabilitet.
.... Oavsett om han beundras ang frra sittningen.
Sjlvklart. Du ocks?

Om nu Trump r s uppenbart farlig och ostabil. Vad sger det om en motkandidat som inte kan sl honom?

Det dr om narcissismen hller jag med om men det behver inte vara en dlig egenskap fr en ledare. Betnk motsatsen. "Inte ska lilla jag vara till besvr" ledaren?
Citera
2024-11-07, 05:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manneniburen
Inlgg s som ditt r anledningen till att vissa behver ta pauser frn sociala medier. Bara en massa negativ dynga utan koppling till verkligheten
Precis s hr!
De vnsterblivna r helt desperata nu d de under en lngre tid ljugit fr varandra bla p sociala medier lgnerna har blivit sanningar i deras inbicilla hjrnor s nu spyr de ut diverse desperata lgner som att jorden kommer att g under pga miljfrstring, vrldskrig, kade kostnader globalt osv osv och allt pga Trumpster!
Ungefr som nr bensin och dieselpriserna faktiskt blev 10kr/litern billigare i pump som Jimmi sade innan vrt senaste val, s drar de vnsterblivna massvis med desperata lgner som h h, det r inte hger regeringens frtjna osv osv!!!!

Roande dock att lsa dessa desperata sjlvmkande lgner som de tror r sanningar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in