2024-10-30, 12:41
Medlem
Jag har gått ett tag och funderat på att inskaffa en Westin Escape Cam men innan jag slår till så tänkte jag höra om det finns någon här som har testat den eller själv köpt den och isåntfall vad tyckte du/ni?

https://www.westin-fishing.com/se/escape-cam/escape-cam-40g-106mm
Citera
2024-10-30, 13:18
Medlem
wes420s avatar
På vilket sätt menar du med om den är så bra som den verkar?
Du får inte (mer) fisk för att du har den (om du inte lär dig hur fisken hugger osv), men du får ju jävligt coola videos på hugg om du nu skulle lyckas kroka en firre.

Hursomhelst, skitfiske på're
Citera
2024-10-30, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wes420
På vilket sätt menar du med om den är så bra som den verkar?
Du får inte (mer) fisk för att du har den (om du inte lär dig hur fisken hugger osv), men du får ju jävligt coola videos på hugg om du nu skulle lyckas kroka en firre.

Hursomhelst, skitfiske på're

I mitt fall så skulle det innebära många videos med väldigt lite action eftersom fisken inte velat hugga speciellt ofta i år😡!

Vad min fråga kanske mer var att jag har sett på massa Youtube-klipp av folk som använder sig av kameran och videoklippen man får se är verkligen coola men i verkligheten, utanför internets alla möjligheter till klippa/klistra, är verkligen klippen så skarpa och coola? Därför ville jag veta om någon "vanlig" person hade andra erfarenheter och isåntfall vilka?
Citera
2024-10-30, 16:19
Medlem
wes420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbdullhasMoster
I mitt fall så skulle det innebära många videos med väldigt lite action eftersom fisken inte velat hugga speciellt ofta i år😡!

Vad min fråga kanske mer var att jag har sett på massa Youtube-klipp av folk som använder sig av kameran och videoklippen man får se är verkligen coola men i verkligheten, utanför internets alla möjligheter till klippa/klistra, är verkligen klippen så skarpa och coola? Därför ville jag veta om någon "vanlig" person hade andra erfarenheter och isåntfall vilka?
Det är såklart ett resultat av många timmars fiske och ett bra redigeringsverktyg.

Det borde finnas klipp som visar hur det verkligen ser ut, har sett några själv, vet dock inte om det var just den där kameran, men det var bra bilder, mycket bra.
Jag tror att den är riktigt nice, har själv haft funderingar på en undervattenskamera.

Edit: har sett en "riktig" video nu....
Med den i åtanke så får jag backa från det jag sa, jag är inte så säker på att det är speciellt bra bild.

Bedöm själv, från 37 minuter.
https://youtu.be/zblbAK9zryw?si=r83zvbFjGAdB_gnX

Blev långt ifrån impad faktiskt.
Ser ut som att man filmat med en potatis.
Senast redigerad av wes420 2024-10-30 kl. 16:39.
Citera
2024-10-30, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wes420
Det är såklart ett resultat av många timmars fiske och ett bra redigeringsverktyg.

Det borde finnas klipp som visar hur det verkligen ser ut, har sett några själv, vet dock inte om det var just den där kameran, men det var bra bilder, mycket bra.
Jag tror att den är riktigt nice, har själv haft funderingar på en undervattenskamera.

Edit: har sett en "riktig" video nu....
Med den i åtanke så får jag backa från det jag sa, jag är inte så säker på att det är speciellt bra bild.

Bedöm själv, från 37 minuter.
https://youtu.be/zblbAK9zryw?si=r83zvbFjGAdB_gnX

Blev långt ifrån impad faktiskt.
Ser ut som att man filmat med en potatis.

Jag tackar för länken, hade faktiskt inte sett den förut. Jag vet inte vart ni bor men själv bor jag precis utanför gbg och närmsta fiskevatten är Göta älv. Och den har ju som de flesta vattendrag och sjöar häromkring mörkt vatten bestående av bottenslam och diverse andra partiklar och en jävla massa annat som följer med nedströms. Kommer den överhuvudtaget synas om den är mer än 1 meter under ytan? Och eftersom jag inte har någon båt så kommer varje kast även innebär en risk att man sätter skiten i en av alla tusentals grenar eller cyklar som folk hivat ner i Älven! Möjligt att det funkar bättre ute vid havet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in