Skatteverket har registrerat mig som enskild nringsidkare.och registrerat och enligt dom har jag skickat in en bostads deklaration fr man gra s ? Ngon har ju tagit makten ver mitt liv .
Skatteverket har registrerat mig som enskild nringsidkare.och registrerat och enligt dom har jag skickat in en bostads deklaration fr man gra s ? Ngon har ju tagit makten ver mitt liv .
Brja med en polisanmlan?
verklaga hos skatteverket?
Jag tror det var lnge sen du hade kontakt med Skatteverket. De har bra service och r ltta att n fram till.
De r verkligen inte ltta att n fram till. tminstone inte per telefon svida man inte ringer prick kl 8 nr de ppnar. Gr man inte det s finns det stor risk att det inte finns ngra lediga kplatser fr resten av dagen.
Vad menar du med registrerat som enskild nringsidkare? Enskild nringsverksamhet har du eller har du inte oavsett ngon registrering hos Skatteverket. Vad menar du med bostadsdeklaration? Fastighetsdeklaration?
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!