Citat:
alkoholvanor? bäljer du massa kranvatten (pfas, tfa, flourid) så skulle jag ersätta detta med källvatten. lägger du matlådor i plast och värmer i mikron på jobbet? ersätt med glas isåfall. sover du 8h ostört? (denna är om viktigast + dina kostvanor). stänger du av telefonen eller har du den i sängen brevid dej hela natten och messar folk? äter inte chips och godis varje dag, socker och sockerläsk? äter inte lakrits va?
13 låter ju lågt, men kanske standard för nån 30+ som jag. har lägre en så själv
13 låter ju lågt, men kanske standard för nån 30+ som jag. har lägre en så själv
Dricker sällan, nångång i månaden på sin höjd i dagsläget.
Ja, jag dricker kranvatten och värmer mat i plastmatlådor, men sånthär ska jag inte behöva tänka på för att ha en normal testonivå, känner jag.
Japp sover ostört, sover väldigt bra.
Gillar lakrits men också väldigt väldigt sällan nångång per år.
Chips o godis, nja e inte så mycket för det, men absolut att det händer nångång i månaden. Dricker mest mjölk och vatten.
Samma med luren 😁 Men somsagt, tycker det är lite långsökt, kan absolut ha en viss tro på att alla saker du nämner kan ha en viss påverkan på varför testosteronet declinear så mycket i den takt det gör på männen, men, svårt att se att om jag ändrar på sånna saker att det kommer fixa till mina nivåer.
Tackar för ditt svar!
edit: Nej, inga flingor 😄 Äter fan helt ärligt knappt något socker, men de blir en del filmkvällar med bruden och då blir lite sockerintag lite av ett måste, men sitter inte o äter flingor till frukost, svullar chips dagligen och dricker läsk till varje måltid.