2024-10-22, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonzen
alkoholvanor? bäljer du massa kranvatten (pfas, tfa, flourid) så skulle jag ersätta detta med källvatten. lägger du matlådor i plast och värmer i mikron på jobbet? ersätt med glas isåfall. sover du 8h ostört? (denna är om viktigast + dina kostvanor). stänger du av telefonen eller har du den i sängen brevid dej hela natten och messar folk? äter inte chips och godis varje dag, socker och sockerläsk? äter inte lakrits va?

13 låter ju lågt, men kanske standard för nån 30+ som jag. har lägre en så själv

Dricker sällan, nångång i månaden på sin höjd i dagsläget.
Ja, jag dricker kranvatten och värmer mat i plastmatlådor, men sånthär ska jag inte behöva tänka på för att ha en normal testonivå, känner jag.

Japp sover ostört, sover väldigt bra.
Gillar lakrits men också väldigt väldigt sällan nångång per år.
Chips o godis, nja e inte så mycket för det, men absolut att det händer nångång i månaden. Dricker mest mjölk och vatten.

Samma med luren 😁 Men somsagt, tycker det är lite långsökt, kan absolut ha en viss tro på att alla saker du nämner kan ha en viss påverkan på varför testosteronet declinear så mycket i den takt det gör på männen, men, svårt att se att om jag ändrar på sånna saker att det kommer fixa till mina nivåer.

Tackar för ditt svar!

edit: Nej, inga flingor 😄 Äter fan helt ärligt knappt något socker, men de blir en del filmkvällar med bruden och då blir lite sockerintag lite av ett måste, men sitter inte o äter flingor till frukost, svullar chips dagligen och dricker läsk till varje måltid.
Citera
2024-10-22, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M4nnenmyten
Dricker sällan, nångång i månaden på sin höjd i dagsläget.
Ja, jag dricker kranvatten och värmer mat i plastmatlådor, men sånthär ska jag inte behöva tänka på för att ha en normal testonivå, känner jag.

Japp sover ostört, sover väldigt bra.
Gillar lakrits men också väldigt väldigt sällan nångång per år.
Chips o godis, nja e inte så mycket för det, men absolut att det händer nångång i månaden. Dricker mest mjölk och vatten.

Samma med luren 😁 Men somsagt, tycker det är lite långsökt, kan absolut ha en viss tro på att alla saker du nämner kan ha en viss påverkan på varför testosteronet declinear så mycket i den takt det gör på männen, men, svårt att se att om jag ändrar på sånna saker att det kommer fixa till mina nivåer.

Tackar för ditt svar!

edit: Nej, inga flingor 😄 Äter fan helt ärligt knappt något socker, men de blir en del filmkvällar med bruden och då blir lite sockerintag lite av ett måste, men sitter inte o äter flingor till frukost, svullar chips dagligen och dricker läsk till varje måltid.

Ok, gav bara lite tipps. Våga också vägra pepparmintste och tugga under några som helst omständigheter inte på tuggumi, halstabletter eller liknande. Använd aldrig munskölj på kvällen.
Och utesllut aldrig animaliskt fett under några omständigheter. Enbart protein i dina makros med låg kvot fett ger dålig testosteronkvot. fett behövs. likaså rätt sorts carbs

Finns mängder med grejer som tyvärr vi har blivit fellärda hela livet. detta är varför ungdomar bara får lägre och lägre testosteron. Våra förfäder gjorde aldrig det här, varför ska vi?
Senast redigerad av fonzen 2024-10-22 kl. 21:41.
Citera
2024-10-22, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fragor
Ja jag gick den vägen. Finns väldigt mycket info att hitta på nätet idag om det. Men det är väldigt enkelt egentligen. Börja med 1 ml i veckan och sen kan man leka lite med doserna för o se vad skillnaderna blir.
Du kommer definitivt inte fucka dina organ om du bara kör testo och håller dig till normala doser. Kollar du i dopingtrådarna så kan du se vilka märken/oljor som är bra grejer och även i dopingforum.
Att bli permanent steril är väldigt liten risk att bli.

Tackar för tipsen!
Får man fråga hur gammal du var, vad dina nivåer låg på, samt måendet, kontra idag är? Och vad / hur mycket du tar för att ha uppnått önskad effekt?
Citera
2024-10-22, 22:05
Medlem
GimliRedBeards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fragor
Jag har varit i samma sits som dig och i ungefär samma ålder. All hjälp man får av vården är att dom skriver ut mängder av antidepressiva läkemedel och värdelös skit som Atarax Lergigan o liknande. Det är deras lösning på ALLT.

Dina egna testo-nivåer kommer öka så pass lite av träning och bra kost att du inte kommer märka någon skillnad.
Mitt tips är att beställa hem några vialer testo och börja injicera 2 gånger i veckan. Det kommer hjälpa både psykiskt och fysiskt. Väldigt simpelt. Om du vill ha barn i framtiden så går det att lösa då.

Håller med!

Komplettera med HCG som sagt.
Ta blodprover privat.
Framför allt... Läs på och lär dig allt om hur det fungerar. Finns massor av info på t ex You Tube!
Bli din egen doktor! Det värsta är att hantera bitcoin/handeln mm tycker jag. Blanda HCG, ta sprutor mm är skitenkelt!
Jag tar ca 50 mg Cypionate 3 gånger i veckan + 500 HCG en gång i veckan men tunnaste insulinsprutan.
Funkar kanon! Tar 4 minuter av mitt liv och kostar som en pizza i veckan!
Senast redigerad av GimliRedBeard 2024-10-22 kl. 22:17.
Citera
2024-10-22, 22:07
Medlem
GimliRedBeards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xpr8kke
Jag har hört att det är bra om man onanerar minst fem gånger om dagen.

Vilket jädra jobb! Speciellt om man är låg på testo!
Citera
2024-10-22, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GimliRedBeard
Håller med!

Komplimentera med HCG.
Ta blodprover.
Framför allt... Läs på och lär dig allt om hur det fungerar. Finns massor av info på t ex You Tube!
Bli din egen doktor!

Vilka blodprover ska man hålla koll på? För att se till så inte hälsan tar stryk? Fattar att man vill tracka testot men utöver det…
HCG, cyclar man det då eller bara e konstant på det? Hållbart att gå på det i tex 5-10 år, eller hoppa på när det är dags?

Om jag bokar egna prover tex via werlabs kommer ju min testo historik gå från 0-100, kan dom göra någon anmälan eller dylikt, hur funkar den fronten?

Ska kolla mer på youtube, om du har en sekund över hade du jättegärna fått dra över några videos till mig! Uppskattas!

Citat:
Vilket jädra jobb! Speciellt om man är låg på testo!

😂😂😂
Citera
2024-10-22, 22:22
Medlem
Vill påpeka igen det jag skrev om rewell, vad tror ni? Får man hjälp under 25? Fattat att dom är väldigt restriktiva på patienter under 25.
Är inte supersugen på betala 3-4k för o få höra att jag är för ung. Någon under 25 som fått hjälp? Utan att ha legat på 0 i testo😅
Citera
2024-10-22, 22:32
Medlem
GimliRedBeards avatar
Citat:

Ska kolla mer på youtube, om du har en sekund över hade du jättegärna fått dra över några videos till mig! Uppskattas!

Kan skicka PM med länkar om ditt o datt... När du varit med i en månad och skrivit 50 inlägg.
Läs o lär under tiden!
Senast redigerad av GimliRedBeard 2024-10-22 kl. 22:44.
Citera
2024-10-22, 22:33
Medlem
GimliRedBeards avatar
Citat:
Vill påpeka igen det jag skrev om rewell, vad tror ni? Får man hjälp under 25? Fattat att dom är väldigt restriktiva på patienter under 25.
Är inte supersugen på betala 3-4k för o få höra att jag är för ung. Någon under 25 som fått hjälp? Utan att ha legat på 0 i testo😅

Gel och Nebido är skit i vilket fall som helst!
Citera
2024-10-22, 22:50
Medlem
Citat:
Kan skicka PM med länkar om ditt o datt... När du varit med i en månad och skrivit 50 inlägg.
Läs o lär under tiden!
Du kan inte skicka till mig alltså? Trodde bara inte jag kunde skicka.
Möjlighet o länka en här så jag hamnar rätt någorlunda? Bara för o säkerställa 😁

Citat:
Gel och Nebido är skit i vilket fall som helst!

Jo det e väl inte optimalt, fattar inte varför sverige är så j*vla efter när det kommer till sånthär.
Men samtidigt är det ju det bästa att få tag på lagligt så det vore ju ändå det bästa och att få testa iaf.
Citera
2024-10-22, 22:53
Medlem
GimliRedBeards avatar
Citat:
Vilka blodprover ska man hålla koll på? För att se till så inte hälsan tar stryk? Fattar att man vill tracka testot men utöver det…
HCG, cyclar man det då eller bara e konstant på det? Hållbart att gå på det i tex 5-10 år, eller hoppa på när det är dags?
Om jag bokar egna prover tex via werlabs kommer ju min testo historik gå från 0-100, kan dom göra någon anmälan eller dylikt, hur funkar den fronten?

Tror inte det finns någon som är onyttigt med HCG. Och det är definitivt inte nyttigt med lågt testo... eller högt!!! Ställ in allt så att det är lagom och kör på det livet ut! Och ge tusan i att frestas av "bodybuildingvärlen" galenskaper!

De får inte och kommer inte anmäla! Finns ett helg gäng olika aktörer (Förutom Werlab) man kan gå till om man vill också.
Citera
2024-10-22, 22:57
Medlem
GimliRedBeards avatar
Citat:
Du kan inte skicka till mig alltså? Trodde bara inte jag kunde skicka.
Möjlighet o länka en här så jag hamnar rätt någorlunda? Bara för o säkerställa 😁

Nä kan inte skicka till dig... påminn mig om en månad!

Finns rätt mycket info här:
https://www.youtube.com/@TRTandHormoneOptimization
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in