2025-01-11, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MamBaa
Pengar. Allt handlar om det. Så länge dom tjänar sina pengar så struntar dom fullständigt i vad dom säljer för gift.
Typ likt läkemedelsindustrin, men aningen mindre extremt än den svarta marknaden. Beror också på vilket land det gäller.

Läkemedelsindustrin är åtminstone ärliga med vilket gift deras piller innehåller.
Citera
2025-01-12, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yskalle
Fick tag på Santeria200mg med annat batchnummer (förutom 2027) i en karta på 10 st.

Fem av tabletterna har ingen skåra? men de andra fem i i samma karta har skåra och ser ut som dom till höger på bilden du länkar.

Är det vanligt att tabbarna ser olika ut i samma karta?

Fem av dom ligger kanske med fel sida uppåt? Eller har du tagit ut dom och dom saknar skåra helt och hållet?
I vilket fall.. Om övriga fem ser ut som till höger på min bild hade jag inte tagit dom.
Om du lägger dom jämte de andra du köpt som är riktiga, ser du då samma skillnad som på mina?
Dvs lite olika höjd, skåran går inte hela vägen ut och kanterna är inte likadana.

Får väl säga att du haft dubbel-tur här. Dels för att du fick 9/10 kartor som var riktiga, samt att du hittade den här tråden innan du tryckte i dig den sista kartan!
Citera
2025-01-17, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HCHANNELH
Okej ska kika i tråden och får hoppas på det bästa. Förstår inte varför folk håller på såhär med förfalskade piller det är ju så hemskt.

Tack för ditt svar och vänliga hälsningar!

Alla piller du köpt innan är också förfalskade. Skulle vara otroligt om det finns en läkare som förser alla från Smygehuk till Kiruna med samma tramadol.

Edit. Vilken stad befinner du dig i?
Citera
2025-01-19, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pimpmycan
Du har fått den fula santeria-batchen.
Låt mig gissa att dina tabletter ser ut som dom till höger, och inte dom till vänster i bild?
https://imgur.com/zB4rP78

Kanske råkar du t.om ha serie/batchnummer på kartorna som stämmer med:
TR00124 05/24 04/27

Vill bara tillägga att jag fått flera kartor med de som är "legit" och har vart som vanligt, funkat bra. Men senaste kartan jag fick som såg exakt likadant ut som de andra som ska vara bra kände jag efter ett par timmar att jag blev extremt yr. Fick nästan hålla i mig när jag skulle ta på mig skorna och det kändes otroligt obehagligt. Har läst igenom det mesta om dessa och pratat med kranen om dem och de andra kartorna som är sketchy så vi är medvetna om läget. Yr och illamående när jag stod upp. Har testat att försöka "smaka av" (vidrigt jag vet) Santeria för att se vad det egentligen smakar. Så fort man stoppar in dem i käften bara smälter de och det smakar bitskt som in i helvete, men nu var det så längesedan jag fick riktiga tram så jag kommer inte ens ihåg vad fan de ska smaka. Dessa luktar dock inget, men har en distinkt "stark" bitsk smak. Minns när tamol x 225 kom förra året (om jag minns rätt) smakade de såhär men MYCKET värre och luktade fan bensin typ. Spottade ut dem så fort jag stoppat dem i munnen så de gick inte ens ta utan att märka direkt att det var något allvarligt weird med dem.

Tycker du/ni fortfarande att de med "rätt batchnummer" fungerar bra? Eller kan det vara så att det är väldigt random?

"Ingen annan som har sagt något om att de är konstiga" säger min kran, men det är väl standard. Grejjen är att folk verkar ha glömt bort hur riktiga tram ska kännas, för folk som gått på det i över 10 år verkar tycka att uppenbara fake tram som inte ens ger något i närheten av ett tram rus "funkar bra". Har en nära vän som blev yr satan på dessa någon vecka sedan också. Hade trott att jag bara nojjade mig men när man läser i detta inlägget så får man ju konstatera att det är något weird.
Senast redigerad av luderpingvinen 2025-01-19 kl. 12:32.
Citera
2025-01-19, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luderpingvinen
Vill bara tillägga att jag fått flera kartor med de som är "legit" och har vart som vanligt, funkat bra. Men senaste kartan jag fick som såg exakt likadant ut som de andra som ska vara bra kände jag efter ett par timmar att jag blev extremt yr. Fick nästan hålla i mig när jag skulle ta på mig skorna och det kändes otroligt obehagligt. Har läst igenom det mesta om dessa och pratat med kranen om dem och de andra kartorna som är sketchy så vi är medvetna om läget. Yr och illamående när jag stod upp. Har testat att försöka "smaka av" (vidrigt jag vet) Santeria för att se vad det egentligen smakar. Så fort man stoppar in dem i käften bara smälter de och det smakar bitskt som in i helvete, men nu var det så längesedan jag fick riktiga tram så jag kommer inte ens ihåg vad fan de ska smaka. Dessa luktar dock inget, men har en distinkt "stark" bitsk smak. Minns när tamol x 225 kom förra året (om jag minns rätt) smakade de såhär men MYCKET värre och luktade fan bensin typ. Spottade ut dem så fort jag stoppat dem i munnen så de gick inte ens ta utan att märka direkt att det var något allvarligt weird med dem.

Tycker du/ni fortfarande att de med "rätt batchnummer" fungerar bra? Eller kan det vara så att det är väldigt random?

"Ingen annan som har sagt något om att de är konstiga" säger min kran, men det är väl standard. Grejjen är att folk verkar ha glömt bort hur riktiga tram ska kännas, för folk som gått på det i över 10 år verkar tycka att uppenbara fake tram som inte ens ger något i närheten av ett tram rus "funkar bra". Har en nära vän som blev yr satan på dessa någon vecka sedan också. Hade trott att jag bara nojjade mig men när man läser i detta inlägget så får man ju konstatera att det är något weird.

Men ser dom ut som på bilden till höger eller vänster?
Citera
2025-01-19, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ace33
Men ser dom ut som på bilden till höger eller vänster?

Som de till vänster, de som ser "riktiga" ut. Även samma nummer på kartan. De jag hade innan som ser exakt likadana ut och som har samma nummer kändes som vanligt.
Citera
2025-01-19, 15:29
Medlem
Citat:
Som de till vänster, de som ser "riktiga" ut. Även samma nummer på kartan. De jag hade innan som ser exakt likadana ut och som har samma nummer kändes som vanligt.

Jag upplever samma sak om jag ska vara ärlig. Jag har försökt att skicka ett pm till dig men det går inte så jag inte gjort tillräckligt många inlägg.

Du får gärna skriva till mig
Citera
2025-01-20, 15:58
Medlem
Citat:
Jag upplever samma sak om jag ska vara ärlig. Jag har försökt att skicka ett pm till dig men det går inte så jag inte gjort tillräckligt många inlägg.

Står att jag inte kan skriva till dig tyvärr.
Citera
2025-01-24, 15:37
Medlem
Citat:

Om det var något speciellt får du gärna skriva här. Jag är fortfarande intresserad av att höra mer folks erfarenheter av den "bra batchen" som nu verkar vara lika kass som den dåliga. Tycker det är väldigt konstigt att folk får olika reaktioner av samma ämne. Eller är det så att vissa i den "bra batchen" är dåliga eller vad är det ens som händer med Trammen? Där jag bor verkar det enbart finnas Santeria så mer folk måste ju ha märkt av detta. Tycker också det är konstigt att detta är enda tråden/att det inte är så mycket aktivitet på denna tråden och att du är enda personen som sagt något om den "bra batchen".
Citera
2025-01-24, 19:59
Medlem
Citat:
Om det var något speciellt får du gärna skriva här. Jag är fortfarande intresserad av att höra mer folks erfarenheter av den "bra batchen" som nu verkar vara lika kass som den dåliga. Tycker det är väldigt konstigt att folk får olika reaktioner av samma ämne. Eller är det så att vissa i den "bra batchen" är dåliga eller vad är det ens som händer med Trammen? Där jag bor verkar det enbart finnas Santeria så mer folk måste ju ha märkt av detta. Tycker också det är konstigt att detta är enda tråden/att det inte är så mycket aktivitet på denna tråden och att du är enda personen som sagt något om den "bra batchen".

Tyvärr har jag inte gjort tillräckligt med inlägg så kan tydligen inte skicka eller ta emot.

Gällande dessa så anser jag att det lite som rysk roulett. Jag käkade dessa ”vanliga” och upplevde mig riktigt kass.

Jag äter inget annat än tramadol och tog ett drog test idag. Sagt och gjort så visade testet anmärkning på fentanyl.

Var försiktig amigo och försök få tag på något annat märke.
Citera
2025-01-24, 21:17
Medlem
Citat:
Tyvärr har jag inte gjort tillräckligt med inlägg så kan tydligen inte skicka eller ta emot.

Gällande dessa så anser jag att det lite som rysk roulett. Jag käkade dessa ”vanliga” och upplevde mig riktigt kass.

Jag äter inget annat än tramadol och tog ett drog test idag. Sagt och gjort så visade testet anmärkning på fentanyl.

Var försiktig amigo och försök få tag på något annat märke.

Fan vad sjukt. Tycker du bör göra en ny post om detta så folk ser men du gör som du vill, tack för varningen iallafall.

Det kan ju vara Metoniatazen som är en fentanylliknande substans och om jag fattat rätt hittats i Santeria piller vid ett tillslag (läst i antingen denna tråden eller tramadol tråden). Ska tydligen vara mer potent än fentanyl.
Senast redigerad av luderpingvinen 2025-01-24 kl. 21:21.
Citera
2025-01-26, 09:42
Medlem
Som jag har sagt flera ggr redan : UNDVIK SANTARIA. Det märket existerar inte, det är hemmapressat !

Alla andra märken, sandoz t3 etc kan också vara förfalskade/hemmapressade etc men du tar en mycket mycket lägre risk..

Dyker upp trådar om dåliga batches av santaria varje år, bojkotta skiten istället.
Senast redigerad av firmahasten 2025-01-26 kl. 09:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in