2024-10-19, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Du skriver och förklarar dig förvånansvärt väl, för att vara yr och vinglig. Om du tar dig själv och till liv på minsta allvar, så åker du naturligtvis in till akuten direkt.
Är glad att jag ej fick i mig mer av giftet.

Kom på en sak, en anledning till att många inte vågar åka in och som skriver här kanske har beroende på grund av smärtstillande mot kronisk smärta, kronisk smärta - söker hjälp -bra läkare - medicin som hjälper - ny läkare som värderar legitimationen över mänskligt liv - indragen medicin - fruktansvärd tortyr och ibland död eller söka medicin ifrån andra källor som kan vara ytterst tveksamma och misvisande

(dödsfall på grund av abstinens gäller bensodiazepinabstinens oftast när det kommer till tabletter) Därav kan en person med utbildning som går ut på att lära sig rädda liv istället offra ett liv för att medicinen råkar ge eufori eller liknande och personen tänker kanske att det kan skapa problem med legitimationen deras..

Detta är pga dagens extremt brutala stigma kring folk som gör ett val med sin egen kropp som inte alls behöver skada någon annan.
(eller personen själv heller för den delen).

Och som under kontrollerade former kan funka alldeles utmärkt och bruka sina preparat i lugn o ro.

Hade en avkriminalisering av brukare + missbrukare av många substanser gjorts så hade det varit betydligt fler som vågar söka hjälp. Men istället betraktas det som att individen med en liten tablett i fickan (som faktiskt innehåller vad den ska) är en fruktansvärd människa och kritiseras.

Ofta också av folk som avnjuter några glas flytande brandfarligt bränsle som har betydligt mer förödande effekter på kroppen och som dessutom är så beroendeframkallande fysiskt att det är ungefär på samma nivå gällande dödsrisk vid abrupt avslut av bensodiazepinpreparat som vid avslutning av drickande för någon som gör det för ofta under längre tid.

Dessutom leder alkohol direkt till våld istället för vissa missbrukares valda preparat utan den gruppens association med hot/våld indirekt handlar om våldsamhet pga hur farligt det ofta är att köpa illegala saker ifrån gäng/langare för dom som inte har recept men behöver riktig medicin mot sin värk/ångest/ inte har recept längre pga ny oroliga läkare, men behöver sin medicin. Och är möjligen [fysiskt] beroende av den och behöver den likt en hjärtsjuk individ beroende av hjärtmedicin livet ut..

Hade folk kunnat skaffa sig en ”licens” för att kunna få handla narkotikaklassade mediciner på ett slags striktare ”Systembolag” så hade nog alla olyckor med fentanyl och falska mördartabletter inte förekommit i lika stor utsträckning alls. Hoppas detta kan bli en varning till folk gällande detta gift.
Senast redigerad av HCHANNELH 2024-10-19 kl. 17:01.
Citera
2024-10-19, 17:04
Medlem
Tack för alla svar det uppskattas !
Citera
2024-10-20, 18:10
Medlem
Jag fick i mig exakt samma IGÅR precis som du.
Bor du möjligtvis i Göteborgsområdet? Försöker hitta fler som köpt av samma kille då det verkar vara många som fått i sig skiten nu.

Har gått på tram dagligen i ca 8 år, väldigt mycket Santeria på senare år vilket vi alla vet att dom kan skilja sig mellan batcher, och att märket egentligen inte finns, men dom har gjort jobbet.

Köpte dock en box igår, märkte direkt att de såg annorlunda ut från de jag brukar köpa och smakade snabbt så det inte var mjöl (enda gången jag blivit blåst på santeria, så var dom helt verkningslösa och smakade inget, så brukar ta ett smakprov för att se om dom smakar skit som dom ska haha)

Tog 300mg och efter ett tag kände jag "Jävlar vilket drag det var i dessa, längesedan det slog såhär hårt" men det gick fort över till känslan av att jag överdoserat och rädsan att jag fått i mig typ fentanyl.
Grov yrsel, att skriva ett sms tog en halvtimma, allt snurrade, grovt illamående och kändes som att jag skulle börja krampa/spy när som helst.
Har kontaktat säljaren som såklart hävdar att han testat dom själv, och att ingen annan har klagat (men samtidigt vägrar att ta tillbaka hela boxen även för halva priset. Så han vet ju obviously vad det är för skit han säljer.)

När jag vaknade idag så hittade jag din tråd, samt flera flera inlägg i tramadol-tråden om just dessa, folk som upplevt samma effekt och påpekat utseendet med kupade plasten på kartorna.
Jag är mest nyfiken på vad det är i dom, och ifall jag kan hitta någon mer som köpt utav samma kille.
Citera
2024-11-16, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pimpmycan
Bor du möjligtvis i Göteborgsområdet? Försöker hitta fler som köpt av samma kille då det verkar vara många som fått i sig skiten nu.

Har gått på tram dagligen i ca 8 år, väldigt mycket Santeria på senare år vilket vi alla vet att dom kan skilja sig mellan batcher, och att märket egentligen inte finns, men dom har gjort jobbet.

Köpte dock en box igår, märkte direkt att de såg annorlunda ut från de jag brukar köpa och smakade snabbt så det inte var mjöl (enda gången jag blivit blåst på santeria, så var dom helt verkningslösa och smakade inget, så brukar ta ett smakprov för att se om dom smakar skit som dom ska haha)

Tog 300mg och efter ett tag kände jag "Jävlar vilket drag det var i dessa, längesedan det slog såhär hårt" men det gick fort över till känslan av att jag överdoserat och rädsan att jag fått i mig typ fentanyl.
Grov yrsel, att skriva ett sms tog en halvtimma, allt snurrade, grovt illamående och kändes som att jag skulle börja krampa/spy när som helst.
Har kontaktat säljaren som såklart hävdar att han testat dom själv, och att ingen annan har klagat (men samtidigt vägrar att ta tillbaka hela boxen även för halva priset. Så han vet ju obviously vad det är för skit han säljer.)

När jag vaknade idag så hittade jag din tråd, samt flera flera inlägg i tramadol-tråden om just dessa, folk som upplevt samma effekt och påpekat utseendet med kupade plasten på kartorna.
Jag är mest nyfiken på vad det är i dom, och ifall jag kan hitta någon mer som köpt utav samma kille.
Det verkar som dessa innehåller en massa muskelavslappnande som är toxiskt och även någon blandning av rc-droger. De innehåller möjligen pregabalin också, och nitraziner, sen finns det tamol-x som smakar i princip likadant, dessa har analyserats av 4 olika personer (olika batches) och alltid varit ”carispodol” och”tapentadol”.
Citera
2024-11-16, 14:51
Moderator
Morfar-52s avatar
Inte drogakut längre, flyttar till lämpligare forumdel./mod

Drogakuten --> Opiater och andra opioider
/Moderator
Citera
2024-12-08, 03:15
Medlem
Köp inte saneteria

Sthlmare här, en veteran i tram som numera trappat ner till 400 mg.
Köpte saneteria häromdagen för att det tydligen torka här på T3 , sandoz osv, åtminstone hos mina kontakter. Har aldrig testat Sameteria. Djuret som sålde skiten försäkrade mig om dess kvalité. Proppade i mig 1 st på 200 mg. På under 5 minuter gick hjärtat i hyperdrift , mörknade för ögonen , benen gav vika och massa annat läskiga symptomer som man inte får som en trogen trammare . Tanken gick direkt till att det måste varit fentanyl eller något annat lika farligt då aldrig sett tram som verkar på under knappt 5 minuter. Sällan har jag sett döden i ögat som häromdagen. Mirakulöst nog försvann läskiga effekten på en timme men något spår av tram var det inte alls i skiten. Köp INTE Santeria om inte ni vill medvetet checka ut
Citera
2024-12-08, 07:28
Medlem
Sleepdancers avatar
När jag testade den så tog jag 600 mg utan någon som helst tolerans och det är den bästa drog jag tagit
Citera
2024-12-08, 09:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KaosXkaos
Köpte saneteria häromdagen för att det tydligen torka här på T3 , sandoz osv, åtminstone hos mina kontakter. Har aldrig testat Sameteria. Djuret som sålde skiten försäkrade mig om dess kvalité. Proppade i mig 1 st på 200 mg. På under 5 minuter gick hjärtat i hyperdrift , mörknade för ögonen , benen gav vika och massa annat läskiga symptomer som man inte får som en trogen trammare . Tanken gick direkt till att det måste varit fentanyl eller något annat lika farligt då aldrig sett tram som verkar på under knappt 5 minuter. Sällan har jag sett döden i ögat som häromdagen. Mirakulöst nog försvann läskiga effekten på en timme men något spår av tram var det inte alls i skiten. Köp INTE Santeria om inte ni vill medvetet checka ut
Kan det vara metonitazen/protonitazen som den innehöll?
Citera
2024-12-08, 15:45
Medlem
populopiduss avatar
Citat:

Hade jag varit dig hade jag lämnat anonymt tips till polisen om denna säljare och berätta att han säljer potentiellt livsfarliga substanser. En sån här idiot ska inte kunna fortsätta med sin verksamhet och riskerar folks liv och hälsa.
Citera
2024-12-08, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Congelado
Jag har inget sätt att veta det förutom att låta någon labb testa det. Har ej testat metonitazen, hört dock att det dödligt i mycket små mängder till och med så jag tvekar att det var just metonitazen. Något väldigt farligt var det i alla fall.
Citera
2024-12-10, 02:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaosXkaos

Du har fått den fula santeria-batchen.
Låt mig gissa att dina tabletter ser ut som dom till höger, och inte dom till vänster i bild?
https://imgur.com/zB4rP78

Kanske råkar du t.om ha serie/batchnummer på kartorna som stämmer med:
TR00124 05/24 04/27

Isf är det samma som många utav oss andra fått i oss. Min effekt var något annorlunda, men HEMSK.
Trodde precis som du att jag fått i mig fentanyl, och telefonen med 112 redo.

Vad jag lyckats få till mig så är det någon typ av Nitazener dom innehåller, då ett tillslag som gjordes mot en större säljare hittade en låda full med Santeria, MEN som efter analys visade sig innehålla Metonitazen

Jag har käkat Santeria i många år nu, alla vet att tillverkaren inte finns officiellt, men det är trots det dom som funkat bäst i alla år för mig. Förutom smaken då. Men dom slår fort, samtidigt som dom håller i längre än kapslar.
Har inte heller märkt någon doserings-skillnad under åren.
(Förutom den gången jag köpte från FS och det var rent mjöl. Noll effekt.)

Citat:
Ursprungligen postat av Sleepdancer
När jag testade den så tog jag 600 mg utan någon som helst tolerans och det är den bästa drog jag tagit

Ja, för du tog "vanliga santeria".

Citat:
Ursprungligen postat av Congelado

Stämmer mycket bra att det med 90% chans är Metonitazen det handlar om.
Jag har 10 kartor (minus en 200mg) utav dessa Santeria hemma och skulle vilja beställa hem ett test.
Hittade detta: https://www.prodia.se/produkter/tester/singel-ntz-(nitazener)-
men verkar inte som det går att beställa bara sådär för privatpersoner.
Om någon kan hjälpa så hojta. Jag har en IRL kran som fortfarande hävdar att han "Alltid testar sina grejer först" och att "Ingen annan har klagat".

Jag sa att "Men vad bra, då kan du ju få köpa tillbaka allihopa för halva priset, så kan du sälja dom igen och dubbla pengarna" Men det ville han såklart inte.. Önskade honom lycka till i sin framtida karriär av att sätta folks liv på spel och kunna sova om nätterna.
Så det hade varit riktigt kul att få analys på dom!
Citera
2024-12-10, 02:49
Avslutad
Citat:
Stämmer mycket bra att det med 90% chans är Metonitazen det handlar om.
Jag har 10 kartor (minus en 200mg) utav dessa Santeria hemma och skulle vilja beställa hem ett test.
Hittade detta: https://www.prodia.se/produkter/tester/singel-ntz-(nitazener)-
men verkar inte som det går att beställa bara sådär för privatpersoner.
Om någon kan hjälpa så hojta. Jag har en IRL kran som fortfarande hävdar att han "Alltid testar sina grejer först" och att "Ingen annan har klagat".

Jag sa att "Men vad bra, då kan du ju få köpa tillbaka allihopa för halva priset, så kan du sälja dom igen och dubbla pengarna" Men det ville han såklart inte.. Önskade honom lycka till i sin framtida karriär av att sätta folks liv på spel och kunna sova om nätterna.
Så det hade varit riktigt kul att få analys på dom!
Dom kör lögner som Pinocchio. Om han hade testat allt hade han väl kunnat visa upp ett färskt test också? Att han inte förslog det direkt bevis att han ljuger. Sen inte fan radar han för dig om andra klagar? Vad är det för typ av kran är det en sådan med typ guccikeps och fake moncler?

Softa med traddarna när det cirkulerar skit som detta kommer väl leda till ett par dödsfall innan dom fattar att det är på riktigt idiotjävlarna.
Senast redigerad av Congelado 2024-12-10 kl. 02:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in