2024-12-14, 17:44
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pimpmycan
Du har fått den fula santeria-batchen.
Låt mig gissa att dina tabletter ser ut som dom till höger, och inte dom till vänster i bild?
https://imgur.com/zB4rP78

Kanske råkar du t.om ha serie/batchnummer på kartorna som stämmer med:
TR00124 05/24 04/27

Isf är det samma som många utav oss andra fått i oss. Min effekt var något annorlunda, men HEMSK.
Trodde precis som du att jag fått i mig fentanyl, och telefonen med 112 redo.

Vad jag lyckats få till mig så är det någon typ av Nitazener dom innehåller, då ett tillslag som gjordes mot en större säljare hittade en låda full med Santeria, MEN som efter analys visade sig innehålla Metonitazen

Jag har käkat Santeria i många år nu, alla vet att tillverkaren inte finns officiellt, men det är trots det dom som funkat bäst i alla år för mig. Förutom smaken då. Men dom slår fort, samtidigt som dom håller i längre än kapslar.
Har inte heller märkt någon doserings-skillnad under åren.
(Förutom den gången jag köpte från FS och det var rent mjöl. Noll effekt.)

Ja, för du tog "vanliga santeria".

Stämmer mycket bra att det med 90% chans är Metonitazen det handlar om.
Jag har 10 kartor (minus en 200mg) utav dessa Santeria hemma och skulle vilja beställa hem ett test.
Hittade detta: https://www.prodia.se/produkter/tester/singel-ntz-(nitazener)-
men verkar inte som det går att beställa bara sådär för privatpersoner.
Om någon kan hjälpa så hojta. Jag har en IRL kran som fortfarande hävdar att han "Alltid testar sina grejer först" och att "Ingen annan har klagat".

Jag sa att "Men vad bra, då kan du ju få köpa tillbaka allihopa för halva priset, så kan du sälja dom igen och dubbla pengarna" Men det ville han såklart inte.. Önskade honom lycka till i sin framtida karriär av att sätta folks liv på spel och kunna sova om nätterna.
Så det hade varit riktigt kul att få analys på dom!

Här finns testkit att köpa, har dock inte kollat för vilka droger, men dessa har det mesta.
Dom har större sortiment i butik.

https://sumpansgodis.se/drogtest/
Citera
2024-12-15, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Här finns testkit att köpa, har dock inte kollat för vilka droger, men dessa har det mesta.
Dom har större sortiment i butik.

https://sumpansgodis.se/drogtest/

Nitazener brukar inte visas på vanliga prover. Behövs en speciell liten sticka för detta som denna:
https://www.prodia.se/produkter/tester/singel-ntz-(nitazener)-

Verkar dock som att jag hittar ett lab i Norge som kan skicka.
Citera
2024-12-15, 20:50
Medlem
zombie-nations avatar
Detta var nog Lyrica iblandat, de blandar i vad de har. Inget farligt egentligen. Men den nya substansen är rent livsfarlig och finns definitivt redan i det som säljs som Tramadol. Skulle undvika tram som pesten. Köp något annat.
Citera
2024-12-15, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Detta var nog Lyrica iblandat, de blandar i vad de har. Inget farligt egentligen. Men den nya substansen är rent livsfarlig och finns definitivt redan i det som säljs som Tramadol. Skulle undvika tram som pesten. Köp något annat.

Har ätit Lyrica i flera år, i upp emot 600-700mg om dagen, och det har var ingenting som påminde om det alls.
Som sagt, utefter de beslag som gjorts, folks symptom/historier samt de artiklar som finns så är det med 90% chans Nitazener (mest sannolikt Metonitazen)
Citera
2024-12-16, 02:11
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Har ätit Lyrica i flera år, i upp emot 600-700mg om dagen, och det har var ingenting som påminde om det alls.
Som sagt, utefter de beslag som gjorts, folks symptom/historier samt de artiklar som finns så är det med 90% chans Nitazener (mest sannolikt Metonitazen)

Håller med nu, kollat lite effekter av den.
Citera
2024-12-16, 15:21
Medlem
Tycker verkligen det är bra att denna gruppen finns!
Innan när jag fullt ut körde tramadol ville jag inte erkänna att "santeria" är något annat än tramadol så jag inbilla mig själv att de inte är nåt annat än tramadol, MEN jag är verkligen säker att de är nån skit i dom där jävla tabletterna asså, har gått på santeria LÄNGE, ungefär 2 år kanske lite mer och jag är 22 år, tar "Sandoz 200mg" nu och dom är depo och jag märker att jag mår skit nu när jag går på dom men de funkar.
Innan för 2 år sen så var de olika märken från 100-200mg men har märkt på senaste att det BARA har florerat Santeria på senaste, förmodligen för att den är så jävla beroendeframkallande att folk vill ha mer men istället för att fastna på tramadol som man tror att man gör så fastnar man på nån annan skit!
LÖS INTE SANTERIA!!! Låt inte dom här langarna tjäna pengar på skiten så de fortsätts att sälja!
Citera
2024-12-26, 19:06
Medlem
fick hem 2 kartor santeria som SÅG väldigt annorlunda ut, hittade den här tråden och exakt samma batchnr t.om.

hann bara testa 100mg för allergi innan. synd! slös med pengar antar jag

sthlms området
Citera
2024-12-27, 14:11
Medlem
som andra säger 100% skit rör ej =)
Citera
2024-12-30, 14:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HCHANNELH
Hejsan!

Detta gäller tramadol.

Märket är santeria (har fått dessa förut och de har funkat bra.)

Men denna ”batch” verkar vara någonting annat.

Först och främst så brukar det ta minst 4-8 timmar för mig för utskriven riktig tramadol att börja verka.

Nu så slog detta vad det nu är in på 1 h och jag är extremt yr och vinglig när jag försöker ställa mig upp/gå.

Påminner lite om indisk tamol vit med 4 skåror som: analyserats och innehöll tapentadol och karispodol.

Denna häxblandning känns annorlunda, för jag blev inte lika vinglig och jag upplevde att det påverkade magen negativt med tamolen men fortfarande en riktigt vidrig känsla gällande tamolen också bara på ett annat vis.

Men detta är definitivt ej tramadol då jag efter att ha tagit cirka 75% av min vanliga dos av denna santeria förut och mådde extremt dåligt och somnade för jag blev så yr och kunde inte resa mig ifrån sängen ens.

Men jag tänkte att det kanske berodde på att jag hade gått på en starkare smärtstillande ett tag, så jag väntade några dagar och provade det andra märket som var utskrivet och det funkade finfint, tog lika länge som vanligt och ingen extrem yrsel/blodtrycksfall och inte alls lika mycket ångest, det konstiga är att santeria var min favorit för flera år sedan men alla nuvarande kartor som flödar verkar vara en annan substans i samma förpackning.

Frågan är bara vilken? Vad tror ni har någon av er haft en erfarenhet av någon läkemedel/substans som påverkat er såhär fruktansvärt konstigt eller hade liknande effekter som jag upplever ifrån santerian nu?

Mår så dåligt och är så himla besviken på dessa individer som lurar och mördar med falska preparat och såklart så borde jag nog ej lita alls på icke-apoteksvaror men santeria har alltid varit favoriten när min kompis har gett mig någon då och då för länge sedan så något har ändrats i innehållet.

•smak: extremt kemisk och vidrig även om man sväljer hela. Beskt och surt på en helt annan nivå medans de riktiga har smak som är lite besk men smakar helt annorlunda och det gäller för varenda sort förutom tamolen som smakade ungefär likadant men även de röda tamolen hade liknande smak men helt okej effekt i jämförelse oftast.
•tabletterna: smälter i munnen direkt som om att stoppa in en halvsmält brustablett och svälja förutom att det smakar kemisksmakande kräk.

Är extremt snabbverkande och luktar Ajax spray

Om jag åker in och tar med mig den sista tabletten till sjukhuset och ber dom analysera vad jag fått om det blir värre (vilket jag antar) tror ni dem kommer att kunna göra det för att se om jag är förgiftat av något känt ämne eller av någon oidentifierbar ny RC-drog?

Köpte dessa också och det är nåt annat i dom ja käkar tram 2-3 gånger i veckan de absolut något fel med dessa ja noddar inom 20 minuter på 100 mg
Citera
2025-01-02, 00:06
Medlem
Jag fattar inte. Varför blandar tillverkarna in dödsfarliga ämnen? Vad tjänar man på det?
Citera
2025-01-02, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Jag fattar inte. Varför blandar tillverkarna in dödsfarliga ämnen? Vad tjänar man på det?

Pengar. Allt handlar om det. Så länge dom tjänar sina pengar så struntar dom fullständigt i vad dom säljer för gift.
Citera
2025-01-11, 11:07
Medlem
Citat:
Du har fått den fula santeria-batchen.
Låt mig gissa att dina tabletter ser ut som dom till höger, och inte dom till vänster i bild?
https://imgur.com/zB4rP78

Kanske råkar du t.om ha serie/batchnummer på kartorna som stämmer med:
TR00124 05/24 04/27

Fick tag på Santeria200mg med annat batchnummer (förutom 2027) i en karta på 10 st.

Fem av tabletterna har ingen skåra? men de andra fem i i samma karta har skåra och ser ut som dom till höger på bilden du länkar.

Är det vanligt att tabbarna ser olika ut i samma karta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in