Citat:
Framtiden kommer att förvissa oss vem som ljuger och vem som talar sanning.
Ursprungligen postat av vettochetikett
Hahaha my eyes can't believe what they've seen! Jag hoppas du skojar med det här inlägget, för i annat fall, så är du riktigt jävla pantad eller allmänt efterbliven.
Humm låt mig börja: "Vi har snygga brudar", "Vi syrianer har inget dåligt rykte", "Våra näsor är det inget fel på", "95% av alla syrianer har normala näsor"? Haha helt ärligt, vad är detta för trams, 100% ren lögn.
"Vi har snygga brudar" - Om du föredrar kvinnor med avlånga falkar till näsor så säger jag bara, go for it! Fråga vilken svensk som helst i detta samhälle vad det är som är utstickande/igenkännande för en syrian
<'>======>
"Vi syrianer har inget dåligt rykte" - Näää tjena, fråga vem som helst i Sverige om vad de tycker om ställen som Södertälje, Märsta med mera där syrianer incest-förökar sig som myror. Syrianer har ju förfan det värsta ryktet man kan ha i ett land, säg mig vem på rak hand som gillar syrianer, haha helt seriöst alltså.
"Våra näsor är det inget fel på - 95 % har normala" - Jo tjena, och jag har precis gått o vunnit 75 miljoner på Jackpot!
Och anledning (som jag allt för ofta tagit upp) till att svenskar kallar utlänningar för turkar beror på att det var turkar som var en av de första folkslagen som invandrade till Sverige. Landet har tillhört ett av de största i världen och alla vet ju vad som händer när ett land har mkt makt, det tillför mkt hat. Kolla bara på hur många länder det är som hatar USA.
Humm låt mig börja: "Vi har snygga brudar", "Vi syrianer har inget dåligt rykte", "Våra näsor är det inget fel på", "95% av alla syrianer har normala näsor"? Haha helt ärligt, vad är detta för trams, 100% ren lögn.
"Vi har snygga brudar" - Om du föredrar kvinnor med avlånga falkar till näsor så säger jag bara, go for it! Fråga vilken svensk som helst i detta samhälle vad det är som är utstickande/igenkännande för en syrian
<'>======>"Vi syrianer har inget dåligt rykte" - Näää tjena, fråga vem som helst i Sverige om vad de tycker om ställen som Södertälje, Märsta med mera där syrianer incest-förökar sig som myror. Syrianer har ju förfan det värsta ryktet man kan ha i ett land, säg mig vem på rak hand som gillar syrianer, haha helt seriöst alltså.
"Våra näsor är det inget fel på - 95 % har normala" - Jo tjena, och jag har precis gått o vunnit 75 miljoner på Jackpot!
Och anledning (som jag allt för ofta tagit upp) till att svenskar kallar utlänningar för turkar beror på att det var turkar som var en av de första folkslagen som invandrade till Sverige. Landet har tillhört ett av de största i världen och alla vet ju vad som händer när ett land har mkt makt, det tillför mkt hat. Kolla bara på hur många länder det är som hatar USA.
turkar är fula som stryk
och syrianer är kattiga
Så är det bara. Men sen finns ju dom som försöker förtränga sanningen, som du gör tex...
Citat:
Så tilltalar man inte sin pappa!! vänta tills du kommer hem. jag ska ge dig en handflata under vänster öra så du lär dig att inte tilltala mig, din pappa, på det där sättet!
Sen att det var en turk som hade samlag med din mamma, är en annan femma. Sanningen svider, inte sant?