Bismillah
Citat:
Ursprungligen postat av Peter_UU
Jag skiter fullständigt i vem som tycker vad.
för allah och muhammed är taqyya en lag. Och det är det jag utgår ifrån. Och som du ser så är nutid knäpptyst om detta och vägrar svara på mitt senaste inlägg till henne...
Så, nutid (eller IbnHamz), vad tycker du/ni om taqyya? eller ska ni strunta i den frågan, precis som ni vägrar svara på om vad ni tycker om stening?
Inlagg skrivet av dig till Blackstone men ser att du lyckats klamma in mig pa ett par punkter.
Peter, om du inte borjar att skarpa till dig, kommer jag osa an mer Bibel verser over dig. Jag tycker du borde stanna upp nu och borja tanka lite pa HUR du skriver. Detta ar ett debattforum inte nagot gladiotorspel dar den som har tyngsta slaggan ar den haftigaste.
Sa du kan BORJA med att BRY DIG OM, vem som tycker vad, istallet for tvartom.
Knapptyst...man learn...
Stening har jag svarat pa ratt manga ganger, las inlagg jag skriver sa blir du uppdaterad.
Jag ar muslim och maste du klassa mig som nagot sa far det bli sunni muslim. Jag tror darfor inte pa taqiyyah och praktiserar det darfor inte heller.
Lat mig ge ett exempel pa din taktik. Lat saga att du TROR att Jesus fvoh ar Guds uppenbarelse i kottet. Och andra fullstandigt sk...ter i det som du uttrycker det och standigt patalar att DIN asikt ar att du INTE tror det. OCH vad varre ar - standigt UTGAR fran det.
Ar det ett korrekt och uppriktigt satt att bemota de man debatterar med? Fundera lite over det och sen over hur DU gar in i framforallt inlaggen till mig, men aven en hel del andra.