2024-10-25, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .kungen77
Fup

https://gofile.io/d/9QObyw

https://easyupload.io/m/cj812l

.

Sjuka jävla människor
Citera
2024-10-25, 14:39
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .kungen77
Fup

https://gofile.io/d/9QObyw

https://easyupload.io/m/cj812l

.
Tack!
Citera
2024-10-25, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godmademegay
Detta kom som en chock för mig iallfall, känner henne nämligen väldigt väl.. eller ja.. det trodde jag. Där har du iallafall fel, detta var inte en tjej som gärna startade konflikter eller tryckte ner vänner osv. Hon höll sig i bakgrunden och hängde inte med dom "populära"

Hur skulle du beskriva henne?
Sån som kunde misstas för blyg och osäker men egentligen bara valde att hålla en låg profil?

Vad är/ var hennes intressen och stil?

Kände du henne under den tiden hon begick brotten?
Citera
2024-10-25, 19:46
Medlem
godmademegays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firesnake
Hur skulle du beskriva henne?
Sån som kunde misstas för blyg och osäker men egentligen bara valde att hålla en låg profil?

Vad är/ var hennes intressen och stil?

Kände du henne under den tiden hon begick brotten?

Stämmer att jag kände henne under all tid som brotten begåtts. Vilket är helt omöjligt att ta in att jag umgåtts med en sån sjuk jävel. Hela vänskapens känns som fet lögn. Kan tillägga att vi i skrivande stund inte träffats på flera år av andra anledningar.

Hon var en helt vanlig tjej med vanliga intressen med smink, design/inredning, gillar djur och väldigt familjeorienterad. Stack inte ut från mängden med hår, smink eller kläder. Upplevde henne som blyg och lite svår att komma inpå men alltid pratglad och trevlig bland vänner.

Dock var hon duktig på att träffa lustiga män som ofta var mycket äldre än henne och ha sex med dom. Varnade henne ofta men som hon oftast sa med glimten i ögat att "jag vill inte men jag gör det ändå". Såg det då som trottsigt destruktivt tonårsbeteende men fattar nu att det kanske var annat inblandat.
Citera
2024-10-25, 21:19
Medlem
Citat:
Stämmer att jag kände henne under all tid som brotten begåtts. Vilket är helt omöjligt att ta in att jag umgåtts med en sån sjuk jävel. Hela vänskapens känns som fet lögn. Kan tillägga att vi i skrivande stund inte träffats på flera år av andra anledningar.

Hon var en helt vanlig tjej med vanliga intressen med smink, design/inredning, gillar djur och väldigt familjeorienterad. Stack inte ut från mängden med hår, smink eller kläder. Upplevde henne som blyg och lite svår att komma inpå men alltid pratglad och trevlig bland vänner.

Dock var hon duktig på att träffa lustiga män som ofta var mycket äldre än henne och ha sex med dom. Varnade henne ofta men som hon oftast sa med glimten i ögat att "jag vill inte men jag gör det ändå". Såg det då som trottsigt destruktivt tonårsbeteende men fattar nu att det kanske var annat inblandat.

Tack för ditt svar. Väldigt intressant att få ta del av din bild av henne. Skriv gärna mer om hur hon var och hur du upplevde henne om du orkar.
Fanns det saker som du idag kan se som tecken på antisociala drag men då verkade oskyldiga? Typ att hon skrattade extra om nån gjorde illa sig eller så.
Tror många vill försöka förstå…
Beklagar obehaget.
Citera
2024-10-25, 21:54
Medlem
godmademegays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firesnake
Tack för ditt svar. Väldigt intressant att få ta del av din bild av henne. Skriv gärna mer om hur hon var och hur du upplevde henne om du orkar.
Fanns det saker som du idag kan se som tecken på antisociala drag men då verkade oskyldiga? Typ att hon skrattade extra om nån gjorde illa sig eller så.
Tror många vill försöka förstå…
Beklagar obehaget.

Kommer nog få upp mer o mer minnesbilder ju mer tiden går. Har inte läst hela fp än då det känns för mycket just nu.

Men kan tillägga att jag har minnesbilder av att hon vid något tillfälle nämnt att hon eller/och någon annan hon känner tänder på ballonger i sexuella sammanhang. Samt har jag hittat en gammal chattkonversation mellan oss två där hon nämner att hon ska träffa en kille på hemmaplan som åkt från Gällivare.. det kan mycket möjligt vara JW. Vet inte om träffen blev av.
Citera
2024-10-25, 22:47
Medlem
Citat:
Kommer nog få upp mer o mer minnesbilder ju mer tiden går. Har inte läst hela fp än då det känns för mycket just nu.

Men kan tillägga att jag har minnesbilder av att hon vid något tillfälle nämnt att hon eller/och någon annan hon känner tänder på ballonger i sexuella sammanhang. Samt har jag hittat en gammal chattkonversation mellan oss två där hon nämner att hon ska träffa en kille på hemmaplan som åkt från Gällivare.. det kan mycket möjligt vara JW. Vet inte om träffen blev av.

Tusen tack för svar. Orkar du dela med dig om det kommer fler minnesbilder framöver så är du väldigt välkommen att göra det.

Jag har inte heller läst fup, mådde för illa av att bara läsa åtalspunkterna.
Det räckte mer än väl för att få en bild av vad det handlar om.
Kanske läser fup framöver men inte nu.

Blir tufft för de anhöriga när nån grips för vidriga brott. Det blir det säkert i fallet med din fd vän också.
Citera
2024-10-26, 08:39
Medlem
Citat:

Jag har bara skummat igenom delar av fup:en än så länge men måste varna för att den är riktigt obehaglig, om du ändå läser den så rekommenderar jag att skippa deras meddelanden där dom fantiserar ihop.

Det kan nog ha varit honom som hon träffade då, han bodde där om jag minns rätt. Hon har chattat med honom sen hon var 14 och ska ha träffat honom första gången när hon var 15, han var väl runt 24 då. Hon verkar tyvärr ha hamnat i klorna på ett gränslöst monster. Han kunde bli arg när hon inte bidrog till fantiserandet och hon tackade ibland nej till övergreppsbilder, det ursäktar inte henne alls men hon verkar ha haft lite samvetskval ibland.

Du är generös som delar med dig av minnen, förstår att det är jobbigt.
Citera
2024-10-26, 15:37
Medlem
godmademegays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrystalMesh
Jag har bara skummat igenom delar av fup:en än så länge men måste varna för att den är riktigt obehaglig, om du ändå läser den så rekommenderar jag att skippa deras meddelanden där dom fantiserar ihop.

Det kan nog ha varit honom som hon träffade då, han bodde där om jag minns rätt. Hon har chattat med honom sen hon var 14 och ska ha träffat honom första gången när hon var 15, han var väl runt 24 då. Hon verkar tyvärr ha hamnat i klorna på ett gränslöst monster. Han kunde bli arg när hon inte bidrog till fantiserandet och hon tackade ibland nej till övergreppsbilder, det ursäktar inte henne alls men hon verkar ha haft lite samvetskval ibland.

Du är generös som delar med dig av minnen, förstår att det är jobbigt.

Visst att han säkert manipulerat henne till vissa saker. Men en normalt funtad människa vill inte ha på sitt samvete att den skadat barn för resten av deras liv. Hade hon haft något innanför pannbenet hade hon backat ur och bett om hjälp för länge sen..
Citera
2024-10-27, 02:42
Medlem
Citat:

Skulle säga att det där inte är tonårstrots utan varningssignaler om något betydligt mörkare och destruktivt.
Och då menar jag inte att det avslöjar hennes "egentliga dragningar" som nu är på tapeten utan mer att det påvisar en ganska destruktivt leverne i största allmänhet.
Citera
2024-10-27, 14:31
Medlem
godmademegays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TeamSnickan
Skulle säga att det där inte är tonårstrots utan varningssignaler om något betydligt mörkare och destruktivt.
Och då menar jag inte att det avslöjar hennes "egentliga dragningar" som nu är på tapeten utan mer att det påvisar en ganska destruktivt leverne i största allmänhet.

Jaa jag förstår ju det nu. Men inte så lätt när man är 16 bast att fatta exakt vad som pågår. Gjorde mitt bästa för att få henne att öppna upp sig om det och hjälpa henne.
Citera
2024-10-29, 18:32
Citat:
Polisen har gått igenom drygt 80 000 meddelanden mellan parterna på Skype med start från 2012:

”X och X chattar består i princip enbart av sexuellt innehåll och handlar om allt från ballonger till att de pratar om sexuella gärningar mot barn eller djur samt på sig själva.”

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/no...tegang-i-lulea
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in