Citat:
Är du Same? Det är nämligen bara du som pratar om Samerna.
Det folk som beskrivs i TS har som sagt inget med Samerna att göra.
Det folk som omnämns i TS är de som tillsammans med sydskandinavierna skapade den nordskandinaviska genpoolen och bidrog till ursprunget till vår äldsta kultur.
Citat:
Det första fetade: Det har varken du eller någon annan en aning om. Skulle inte förvåna mig om pissryzzen försökte invadera sverige med 50 års mellanrum, under de 10 000 åren. Vilket skulle ge ca 200 invasioner, med rysshärjningar, våldtäkter, tortyr och mord.
Det andra fetade: DNA-fakta visar att vi svenskar inte har någon inblandning alls från rysshelvettet. Jag har själv tagit och jag har inget äckel-ryzkt i mitt DNA.
Så, du är inte enbart dålig på historia, du ljuger också. Som ryzzfittor alltid gör.
Det andra fetade: DNA-fakta visar att vi svenskar inte har någon inblandning alls från rysshelvettet. Jag har själv tagit och jag har inget äckel-ryzkt i mitt DNA.
Så, du är inte enbart dålig på historia, du ljuger också. Som ryzzfittor alltid gör.
Jag tror inte någon som uttrycker sig som dig verkligen har ett öga för detaljer.
Du är paranoid och väljer hellre att tro att det funnits konstanta aggressioner mellan oss och vår vän Ryssen under 10 000 år trots att det inte finns något dokumenterat?
Det är väl i så fall du som ljuger? Sen så är DNA-faktan klar som står i TS. Nordskandinavier är en bladning mellan Sydskandinavier och våra vänner Ryssen.
Citat:
Kul att någon läst tråden och inte bara reagerat med någon primitiv ryggradsreflex på fakta som de tyckte motsäger deras nuvarande världsbild alltför mycket.
Instämmer i att brödrafolk har speciella relationer, på grund av hur nära de står varandra.
Sveriges och Rysslands relation är extra intressant eftersom vi bägge var med i grundläggandet av det andra landet.
Citat:
Det TS koketerade ihop är bland det sjukaste jag har läst.
Ryssar, vårt brödrafolk? Påstår man något så sjukt förtjänar man en tur in till psyket.
Genom i stort sätt hela historien har Ryssen varit vår fiende. Vårt enda stora hot idag och genom tiden har alltid varit Ryssen.
Ryssar, vårt brödrafolk? Påstår man något så sjukt förtjänar man en tur in till psyket.
Genom i stort sätt hela historien har Ryssen varit vår fiende. Vårt enda stora hot idag och genom tiden har alltid varit Ryssen.
Helt fel, en russofobisk världsåskådning som väljer att sila mygg och svälja kameler.
Vår vän Ryssen har aldrig varit en svensk fiende förutom när Sverige härjade på andra sidan Östersjön och vårt brödrfolk kände sig hotade.