2024-10-19, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StekplankAmbros
Som jag förstått det så var han inte full medveten (rentav kanske medvetslös) när han föll från balkongen, har för mig att obducenterna även tryckt på denna tesen. Nu har jag inte sett den påstådda videon, ni som har sett den, ser man att han aktivt hoppar över räcket?

Hittade en artikel från daily mail där en kvinna som befann sig i lobbyn säger att han var nere och vände i lobbyn och agerade väldigt konstigt. Så att han var drogpåverkad kan vi bekräfta. Sen ska det tydligen ha varit ett några kvinnor uppe på rummet med honom (prostituerade?).

Han har varit öppen med att han självmedicinerade psykisk ohälsa med alkohol och droger så han kanske hade en relapse och antingen fick en överdos eller hoppade?

Länk:https://www.dailymail.co.uk/news/article-13974125/Liam-Payne-death-admission-hotel-guest-final-photos.html
Tydligen föll han handlöst i golvet i lobbyn och landade på ansiktet, varpå personal från hotellet hjälpte honom tillbaka till hissen. Sen dröjde det inte många minuter tills han föll från balkongen.
Han hade ju ett team med sig på resan, kanske var de som befann sig i hans rum?
Citera
2024-10-19, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Prostituerade i rummet med honom och sen skriver flickvännen på nätet att ”you are everything”. Stackars människa..
Jag reagerade också på detta. Löjeväckande.
Citera
2024-10-19, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Sätt dit dem alla! Är han Britt? Är det då brittiska polisen som ansvarar?

Då han var I Buenos Aires är det Argentinas polis som ansvarar för utredningen. Är lite intresserad av denna som jobbar på hotellet som misstänks levererat droger. Visste denna anställde det var droger hon/han levererade eller fick hotellets anställde bara en order från Liam att det kommer ett paket till hotellers Reception och jag vill ni leverera det paketet direkt till mitt rum. Efter som det är Argentina så skulle detta fallet Normalt sätt sopas under mattan med tanke på hur stor korruptionen inom polisen och åklagarmyndigheten är. Men att det nu handlar om en känd person från annat land så kanske det bli svårt för dom göra detta
Senast redigerad av jimmytheone 2024-10-19 kl. 00:22.
Citera
2024-10-19, 00:21
Medlem
Nationalromantiks avatar
Någon som har bilder på liket?

Liveleak finna ej längre, inte heller bestgore.

Inte hittat något på ync graphic heller..
Citera
2024-10-19, 00:35
Medlem
Foolsgames avatar
Vad menade han med ”jag är fucked up, jag har varit med i ett pojkband”? Skämdes han över det? Att det kanske är det enda han va känd för… Den enda som har lyckats efter är väl Harry

Edit: och nu ska alla vara ledsna och bry sig, när det är försent. Assholes.
Senast redigerad av Foolsgame 2024-10-19 kl. 00:37.
Citera
2024-10-19, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
Tydligen föll han handlöst i golvet i lobbyn och landade på ansiktet, varpå personal från hotellet hjälpte honom tillbaka till hissen. Sen dröjde det inte många minuter tills han föll från balkongen.
Han hade ju ett team med sig på resan, kanske var de som befann sig i hans rum?
Inte sett att han hade nåt team med sig på resan. Jag har/hade honom på Snap-storys och inte sett nåt av det där. Enbart vänner och sin flickvän som var med på Nialls konsert.
Har du sett nåt team?
Citera
2024-10-19, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StekplankAmbros
Som jag förstått det så var han inte full medveten (rentav kanske medvetslös) när han föll från balkongen, har för mig att obducenterna även tryckt på denna tesen. Nu har jag inte sett den påstådda videon, ni som har sett den, ser man att han aktivt hoppar över räcket?

Hittade en artikel från daily mail där en kvinna som befann sig i lobbyn säger att han var nere och vände i lobbyn och agerade väldigt konstigt. Så att han var drogpåverkad kan vi bekräfta. Sen ska det tydligen ha varit ett några kvinnor uppe på rummet med honom (prostituerade?).

Han har varit öppen med att han självmedicinerade psykisk ohälsa med alkohol och droger så han kanske hade en relapse och antingen fick en överdos eller hoppade?

Länk:https://www.dailymail.co.uk/news/article-13974125/Liam-Payne-death-admission-hotel-guest-final-photos.html

Finns ingen film, det var en händelse från någon helt annan händelse
Citera
2024-10-19, 00:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KinesiskaNudeln
Misstänksamt att det bara var från tredje våningen om han skulle begått självmord. Potentiellt helt nerknarkad isåfall?

Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Ingen normal människa begår självmord från våning 3. Kan ju leda till att personen blir en grönsak. Han såg riktigt sliten ut.

Det var ju ett finare hotell med rejäla våningsplan, tydligen var det 15 meter upp trots bara våning 3.
Citera
2024-10-19, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nationalromantik
Någon som har bilder på liket?

Liveleak finna ej längre, inte heller bestgore.

Inte hittat något på ync graphic heller..

Finns inga bilder. Finns bara en bild där man ser lite av magen och ena armen
Citera
2024-10-19, 01:22
Medlem
Underligt att man öht kan gå ut på en ”balkong” så högt upp på ett hotell
Alla kända hotellkedjor iaf i Sverige o andra länder har spärrade fönster och skydd om det nu är en balkong/terrass så högt upp
Just för att förhindra olyckor och självmord!
Annars så skulle alla självmordsbenäga checka in o ta ett rum på 20e vån och hoppa.
Är det inte lika utvecklat i Argentina?
Citera
2024-10-19, 01:32
Medlem
urkinhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wetske
Det var ju ett finare hotell med rejäla våningsplan, tydligen var det 15 meter upp trots bara våning 3.
Tredje våningen i Argentina motsvarar våning 4 i Sverige.
Citera
2024-10-19, 01:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kammadaj
Jag tror också på ett liknande scenarium. Det är nog långsökt att tänka sig att tjejen flytt och han stod och skrek på henne, men kan tänka mig att han nog bara öppnade balkongen för att hämta luft, se staden lite från balkongen och sedan hög som ett hus lutat sig över och olyckan var ett faktum.
Just många av de där länderna, så har de alldeles för ofta både för låga och skrangliga räcken jämfört med vad vi har här i Sverige.
I många länder har de inte alls det säkerhetstänket som vi har, där det kan finnas tusen fler möjligheter att trilla av pinnen för snart sagt allt möjligt, speciellt om man inte är helt nykter.

Struntprat, det här var tydligen ett finare hotell i en modern betongbyggnad som verkar vara byggd just som hotell. Bildgoogla så ser du balkongerna med rejäla glasräcken med högt placerad överliggare i rostfritt. Jämför med balkongbordens höjd. Det är inget räcke man bara råkar luta sig över o ramla ner för utan avsikt. Eller rejäl påverkan av droger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in