2024-10-18, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BekraftadNeger
Vad menar du med att han hoppade småkonstigt?

Han klättrade ju upp på balkongen och hängde tillslut med bara händerna ner från balnongen
Citera
2024-10-18, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hipsterkatt
Hur kan (hela) bilden/bilderna på hans kropp inte läckt ut än? Dvs originalen av de beskurna bilderna TMZ publicerade

Finns video när han hoppar/tappar taget
Citera
2024-10-18, 22:31
Medlem
janibollens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buster34
Finns video när han hoppar/tappar taget
Var finns den videon?
Citera
2024-10-18, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av janibollen
Var finns den videon?

Såg den på Facebook men måste ha blivit borttagen.. var ej tjej som filmade allt när han klättrade upp på balkongen osv
Citera
2024-10-18, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buster34
Såg den på Facebook men måste ha blivit borttagen.. var ej tjej som filmade allt när han klättrade upp på balkongen osv

Gammal video, det är inte han på klippet
Citera
2024-10-18, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Gammal video, det är inte han på klippet

Såg ut som han
Citera
2024-10-18, 23:17
Medlem
Hoppas de sätter dit langaren o ev andra som gett/sålt honom droger.
Som de gjort med Matthew Perry (utomordentligt jobb) väntar flera straff
Nya tider nu, folk vill sätta dit de som tjänar grova pengar på sälja droger till kändisar som sen dör av överdoser
Vila i Frid
Citera
2024-10-18, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimmytheone
Aftonbladet rappoterar att Liam Payne fick sparken av sitt skivbolag bara dagar innan sin död. Enligt Daily mail avslutade Universal music nyligen samarbetet med artisten.

Enligt källor till tidningen ville bolaget inte längre satsa på Paynes solokarriär.

Enligt Daily mail avslutade dessutom artistens pr-team sitt arbete med honom tidigare i oktober.

Har även kommit fram att Fem personer ska ha varit på artistens rum strax innan han föll mot sin död och han uppges ha varit påverkad av droger. Polisen misstänker att en hotellanställd kan ha försett honom med narkotikan. De har också förhört två kvinnor som befann sig på artistens rum mellan 11.30 och 16.00 dagen han dog.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/qPmoA0/liam-payne-fick-sparken-fran-universal-music-innan-sin-dod

Sätt dit dem alla! Är han Britt? Är det då brittiska polisen som ansvarar?
Citera
2024-10-18, 23:25
Medlem
StekplankAmbross avatar
Som jag förstått det så var han inte full medveten (rentav kanske medvetslös) när han föll från balkongen, har för mig att obducenterna även tryckt på denna tesen. Nu har jag inte sett den påstådda videon, ni som har sett den, ser man att han aktivt hoppar över räcket?

Hittade en artikel från daily mail där en kvinna som befann sig i lobbyn säger att han var nere och vände i lobbyn och agerade väldigt konstigt. Så att han var drogpåverkad kan vi bekräfta. Sen ska det tydligen ha varit ett några kvinnor uppe på rummet med honom (prostituerade?).

Han har varit öppen med att han självmedicinerade psykisk ohälsa med alkohol och droger så han kanske hade en relapse och antingen fick en överdos eller hoppade?

Länk:https://www.dailymail.co.uk/news/article-13974125/Liam-Payne-death-admission-hotel-guest-final-photos.html
Citera
2024-10-18, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StekplankAmbros
Som jag förstått det så var han inte full medveten (rentav kanske medvetslös) när han föll från balkongen, har för mig att obducenterna även tryckt på denna tesen. Nu har jag inte sett den påstådda videon, ni som har sett den, ser man att han aktivt hoppar över räcket?

Hittade en artikel från daily mail där en kvinna som befann sig i lobbyn säger att han var nere och vände i lobbyn och agerade väldigt konstigt. Så att han var drogpåverkad kan vi bekräfta. Sen ska det tydligen ha varit ett några kvinnor uppe på rummet med honom (prostituerade?).

Han har varit öppen med att han självmedicinerade psykisk ohälsa med alkohol och droger så han kanske hade en relapse och antingen fick en överdos eller hoppade?

Länk:https://www.dailymail.co.uk/news/article-13974125/Liam-Payne-death-admission-hotel-guest-final-photos.html
Högst troligt
Då kan man ju undra varför i h-e inte dessa hindrade honom att vingla ut på balkongen? De värsta människorna dras till kändisar 🤢
Man kan hoppas han då inte var medveten och inte led innan😔
Citera
2024-10-18, 23:46
Medlem
Citat:

Folk självmedicinerar med samma medel som gjort dom till trashankar. Så dj*vla sjukt
Samma sak med alkoholister. Botar bakfyllan med sprit.
Senast redigerad av Vipan 2024-10-19 kl. 00:10.
Citera
2024-10-18, 23:50
Medlem
Citat:

Prostituerade i rummet med honom och sen skriver flickvännen på nätet att ”you are everything”. Stackars människa..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in