Citat:
Ursprungligen postat av
sillåpotatis
Finns:
En ung advokat(31) med asperger syndrom. Han är mycket snäll men osäker. Det kamouflerar han genom att vara kaxig. Han har en tjej, de bråkar mycket, gillar spela spel, lite nördig. Vi jobbar på en mindre advokatbyrå och vill skoja lite med honom på hans födelsedag.
Först var tanken att vi skulle sätta upp ett låtsas-klientmöte med alt. 1 - skit snygg tjej som ska förföra honom, 2- skit jobbig klient som driver honom till vansinne, 3 - en klient som han kan inget annat än "missgendar" och vi sedan skickar ett brev från "Advokatsamfundet" som ska utesluta honom, eller 4 - fotoshoppar en dom som får honom att gå i taket, 5- kombination av ovanangivna omständigheter på olika sätt. Vi har däremot inte funderat på detaljer eller egentligen bestämt oss för nåt av det. Nu vill jag att ni slår era kloka hjärnor ihop och brainstormar mig med den bästa practical joke man kan hitta på. Ställ följdfrågor om ni vill.
Hade inte ens i min vildaste fantasi kunnat tänka mig att någon med så bristfällig humor skulle arbeta på ett advokatkontor.
Möjligen på ICA:s lager i Allingsås. Men knappast ens där.
Men lycka till.