2024-10-12, 02:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av particulum1
Då skulle jag vilja argumentera för att du troligtvis är mer förälskad i idén eller föreställningen om att vara med honom och dela ditt liv med honom, snarare än i mannen som person.

Försök att se skillnaden mellan mannen, och iden eller förställningen att vara med mannen.

Tänker på honom när jag tränar, jobbar och gör annat. Så ler jag och hela världen känns fantastisk när jag tänker på honom.

Kommer aldrig få krama honom ens
Förmodligen så är han skyddad av många poliser och säkerhet. Ingen kommer någonsin tro mig
Citera
2024-10-12, 03:00
Medlem
Ganonitos avatar
Vilken politiker?
Citera
2024-10-12, 03:07
Medlem
particulum1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loraael-Beautyy
Tänker på honom när jag tränar, jobbar och gör annat. Så ler jag och hela världen känns fantastisk när jag tänker på honom.

Kommer aldrig få krama honom ens
Förmodligen så är han skyddad av många poliser och säkerhet. Ingen kommer någonsin tro mig

Ja, du står vid foten av Mount Everest, utan vägledare, utrustning eller kapacitet att bestiga berget, och tittar genom en kikare på en blomma på toppen, drömmande om att plocka den.
Citera
2024-10-12, 03:22
Medlem
Känns som din kärlek är ytlig. När man är 30+ lär man sig att kärlek är mer än yta. Gör du inte det så är det dags. Har du svårt så undvik att titta på honom på tv, gå ut och skaffa en riktig karl
Citera
2024-10-12, 04:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Almanacka2018
Känns som din kärlek är ytlig. När man är 30+ lär man sig att kärlek är mer än yta. Gör du inte det så är det dags. Har du svårt så undvik att titta på honom på tv, gå ut och skaffa en riktig karl

Lite det jag inte ens vill ha
Tycker alla män är inte min smak och tråkiga i jämförelse med honom. Brukar inte ens bli glad när jag ser andra män men när jag ser honom så blir jag glad och det är det att jag inte gillar honom för hans utseende utan för hans personlighet, karaktär och karisma.
Citera
2024-10-12, 05:19
Medlem
Citat:
Lite det jag inte ens vill ha
Tycker alla män är inte min smak och tråkiga i jämförelse med honom. Brukar inte ens bli glad när jag ser andra män men när jag ser honom så blir jag glad och det är det att jag inte gillar honom för hans utseende utan för hans personlighet, karaktär och karisma.

Eller för att han är flirtig?
Citera
2024-10-12, 05:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kontradiktoriskt
Eller för att han är flirtig?

Vet inte riktigt om han är det.
Har ju aldrig sett hans riktiga jag
Citera
2024-10-12, 05:30
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Hej

Lite dumt inlägg men jag är hopplöst kär i en politiker i utlandet. Vet aldrig om jag kommer ha en chans att få träffa honom men tycker det är helt knasigt att vara kär i honom. Tittar varje dag på honom och önskar att jag var vid hans sida. Är inte ung heller utan närmare 30 +. Blir helt uppspelt när jag ser honom och när han pratar

Vad har ni för råd
Ja, Vladimir Putin är en mycket stilig karl. Maskulin, viril och verserad.

Det är dock viktigt att du förstår att den här typen av infatuations inte är helt ovanliga och absolut inget fel att ha men att du inte ska hänga upp ditt liv på det eller låta det gå ut över din vardag. Du kommer givetvis aldrig att ens komma i närheten av honom. Så, vad gör du då? Mitt förslag är att du behåller din passion och fantasierna och njuter av bilderna när du ser honom i massmedia men att du inte låter det gå överstyr. Se det som en krydda i vardagen men låt det stanna där.
Citera
2024-10-12, 05:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Ja, Vladimir Putin är en mycket stilig karl. Maskulin, viril och verserad.

Det är dock viktigt att du förstår att den här typen av infatuations inte är helt ovanliga och absolut inget fel att ha men att du inte ska hänga upp ditt liv på det eller låta det gå ut över din vardag. Du kommer givetvis aldrig att ens komma i närheten av honom. Så, vad gör du då? Mitt förslag är att du behåller din passion och fantasierna och njuter av bilderna när du ser honom i massmedia men att du inte låter det gå överstyr. Se det som en krydda i vardagen men låt det stanna där.

Nej inte han heller även om han ser bra ut

Det är någon annan politiker jag är väldigt förtjust i. Jo jag vet det men tänkt skriva en bok som kanske blir världskänd eller om jag gör något stort och får äntligen träffa honom. Ska fan då dra honom till mig och kyssa honom. Bara ge honom en rejäl blöt kyss och säga sanningen hur jag tänkt på honom alla år.

Min vardag lyser när jag tänker på honom. Skulle skriva ihop en fantasi över hur jag och han skulle leva tillsammans. Han verkar också förtjust i kvinnor även om han är gift
Citera
2024-10-12, 06:19
Medlem
Är man så kär ska man följa den känslan, det betyder att man är soulmates.
Citera
2024-10-12, 06:22
Medlem
Du måste söka upp honom, han måste veta att du finns.
Citera
2024-10-12, 06:27
Medlem
Incendios avatar
Väx upp och sluta leva i en fantasivärld med en kändis-crush. Ja, så enkelt och krasst är det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in