Citat:
Ursprungligen postat av
Mandelsson
Jag tror inte ett ord på vad du säger. Dina tidigare inlägg svämmar över av hat mot "araber" och 'blattar", för att använda dina uttryck. Att du skulle arbeta som volontär på Erikshjälpens Second hand vars syfte är att överskottet skall gå till biståndsverksamhet, blir då helt orimligt. Dessutom har du också i flera inlägg ifrågasatt varför dina skattepengar skall gå till SIDAs verksamhet. Så varför skulle du frivilligt då vilja bidra till hjälpverksamhet?
Om du ens varit närheten av arbete på en Erikshjälpen butik är det nog för att Kriminalvården, Arbetsförmedlingen eller annan offentlig verksamhet placerat dig där. Kanske du bara hittar på eller "hört av en kompis"? Jag tror ditt syfte är att svartmåla en verksamhet vars syfte du inte tycker om. Kanske du inte fick en anställning där efter din placering från någon myndighet och nu är bitter?
Erikshjälpen har massor med butiker i landet och skulle det vara sant som du skriver skulle det varit ute i massmedia för länge sedan.
Är det nått fel på att man vill göra nått bra och jobba som volontär? Jag hade möjlighet och jag tog den för jag ville göra nått bra, jag var där ett halvår och lärde mig mycket om hur allt där fungerar för alla pratar. Resten av din skit tänker jag inte svara på, men det är kul att höra att du tagit dig tid att läsa igenom alla mina inlägg, brukar du göra så? Du kanske är en sån stalker som förföljer folk med eller?