Citat:
Ursprungligen postat av
gart
Gissningen från din sida är alltså att marknadspriset på bitcoin kommer att bli noll USD/BTC, men du har absolut ingen aning om när detta kommer att ske.
Njae.
Det är INTE en gissning att VÄRDET är ( s g s) noll
men efter en bubbelbristning kan det finnas personer kvar, som tror sig "fynda" för 1000
"Ingen aning" om NÄR efter MINA mått d v s inom tidsramen, som jag tittar framåt.
Som jag skrev blir knappast raset än eftersom USApredidentkandidaterna säger sig vara för och Trump sa att om han blir president ska han stoppa mycket Bitcoin i USAs reserv. Sådant gör att bubbelbristningen fördröjs.
Citat:
Ursprungligen postat av
gart
Dessförinnan kan ju priset bli både en, tio och hundra miljoner USD.
Har idioter så mycket pengar?
Citat:
Ursprungligen postat av
gart
Det är nog mer relevant för de flesta, än att priset blir noll om tiotusen år.
Inte irrelevant då bubblan brister
Jag kan garantera att det inte kommer att ta tiotusen år
Citat:
Ursprungligen postat av
Stopp.Belagg
Hur länge kan bubblan existera, anser du, och fortfarande vara en bubbla?
I årtionden? Flera generationer? Tusentals år?
Så länge som det finns tillräckligt med idioter med tillräckligt med pengar för att undvika att TA-verktygen skriker SÄLJ
Någon sa att det finns storfräsare inne med stora innehav i Bitcoin. Sådana som normalt handlar med FA, men UTNYTTJAR att tjäna pengar på SVÄNGNINGARNA. De vet HUR det BLIR TA-signaler och vet hur man SKAPAR sådana...
Jag har inte kollat hur mycket pengar det krävs att skapa sådana i Bitcoin, men troligen blir det en säljsignal i TA-verktygen om storfräsare säljer innehavet. Då säljer småhandlarna, som gör som TA-verktygen säger åt dem

och kursen går ner ännu mer och dessa småhandlare förlorar ännu mer om de gick in för sent, som småhandlare brukar göra

i hypes.
T ex kan storfräsare ha köpt på 40k, säljer av och det blir säljsignal på 60k, kursen rasar till 20k där de köper igen. Sedan en vända till där många småhandlare går in sent. Nästa gång går kanske inte storfräsarna in igen så raset fortsätter... eller så kör de en vända till med suckers