Läste att vakter fått kallas in för att eskortera personal till och från arbetsplatsen.
Det va ericsson om jag inte minns fel.
Samtidigt som vi ser ökat våld, rån, våldtäkter 95% av invandrare.
Så fortsätter massinvandringen med ca 120 000 per år.
Och trots att det blivit så illa så blir man fortfarande kalld för rasist/nazist om man tar upp nackdelarna med detta folkutbyte.
Det ser inte bra ut för framtiden