2024-10-05, 17:48
  #13
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Svenska företag har själva höjt mångkulturen över skyarna så det är verkligen självförvållat. Det är synd att de kan flytta eftersom man hade velat att de skulle leva in sin självförvållade verklighet.



Det är något sociopatiskt över deras agerande faktiskt. Man söker snabba lösningar och har brist på konsekvenstänkande. Nu får de själva skörda den draksådd de så självgott har planterat I svea jord. Fast ingen fara de kan alltid åka till sitt sommarställe på Thailand.
__________________
Senast redigerad av Mad monk 2024-10-05 kl. 17:50.
Citera
2024-10-05, 17:59
  #14
Avslutad
Läste att vakter fått kallas in för att eskortera personal till och från arbetsplatsen.

Det va ericsson om jag inte minns fel.

Samtidigt som vi ser ökat våld, rån, våldtäkter 95% av invandrare.
Så fortsätter massinvandringen med ca 120 000 per år.

Och trots att det blivit så illa så blir man fortfarande kalld för rasist/nazist om man tar upp nackdelarna med detta folkutbyte.

Det ser inte bra ut för framtiden
Citera
2024-10-05, 18:00
  #15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Det är något sociopatiskt över deras agerande faktiskt. Man söker snabba lösningar och har brist på konsekvenstänkande. Nu får de själva skörda den draksådd de så självgott har planterat I svea jord. Fast ingen fara de kan alltid åka till sitt sommarställe på Thailand.

Jag vet inte om du har hört det.
Men "svenska gäng" besöker ofta dyrare turistområden där dom rånar, våldtar och säljer knark etc.


Sverige har fått nya vikingar kan man säga.
Som reser runt och våldtar och plundrar
Citera
2024-10-05, 18:06
  #16
Medlem
Ichwills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnlitenUggla
Jag vet inte om du har hört det.
Men "svenska gäng" besöker ofta dyrare turistområden där dom rånar, våldtar och säljer knark etc.


Sverige har fått nya vikingar kan man säga.
Som reser runt och våldtar och plundrar
Ja dom är nog svenska...
Hahaha, dagens bästa.
Citera
2024-10-05, 18:15
  #17
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnlitenUggla
Jag vet inte om du har hört det.
Men "svenska gäng" besöker ofta dyrare turistområden där dom rånar, våldtar och säljer knark etc.


Sverige har fått nya vikingar kan man säga.
Som reser runt och våldtar och plundrar

Så berikande för dom.
Citera
2024-10-05, 18:50
  #18
Medlem
Musikopps avatar
Europa är döende och Sverige leder ligan. Här gror kriminaliteten och exporteras sedan till resten av EU. Nu börjar t o m företagen visa flyktbeteende, medan polisen skriker efter kameraövervakning med ansiktsigenkänning i realtid och 600 gängledare sitter i utlandet och styr sina svenska barnstyrkor. Förfallet går undan nu. Experimentet över för denna gång.
Citera
2024-10-05, 22:59
  #19
Medlem
Sladdarens avatar
De såg det inte komma eller

Om etablerade företag hade läst på ang ghettoisering och segregering av orter med företagsområden i tex usa eller mexico eller var som helst.

Behöver de nog inte läsa så mycket mer än att hur mycket kriminaliteten ökat och inte minskat inkl vilka som bor där de har sina kontor, samt möjligen ochså medelinkomst nivåerna i området eller kommunen

Är väl basic kunskap inom företagsetablering att förutse det
Citera
2024-10-05, 23:09
  #20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av swe
Om man läser mellan raderna så har nu det sociala experimentet även tagit sig så långt att framstående företag väljer att flytta sina huvudkontor för att slippa den s.k. otryggheten aka sjuklöverns resultat av en havererad invandringspolitik och integration.

Hur lång tid tar det, och hur många fler företag kommer att flytta från storstäderna och ev landet för att slippa det social experimentet?

Tycker det låter lite överdrivet. Kista är nog bra lugnt på dagtid när folk jobbar. Massor av företag där. Tror de att det skjuts och sprängs då? Kan ske varsomhelst och ofta nattetid.
Citera
2024-10-08, 15:48
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starogen
Tycker det låter lite överdrivet. Kista är nog bra lugnt på dagtid när folk jobbar. Massor av företag där. Tror de att det skjuts och sprängs då? Kan ske varsomhelst och ofta nattetid.

Tror du att multinationalt företag bara jobbar dagtid?

Om man behöver vakter för att ta sig till och från sin arbetsplats, då är det ingen bra arbetsplats.
Citera
2024-10-08, 16:42
  #22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av swe
Tror du att multinationalt företag bara jobbar dagtid?

Om man behöver vakter för att ta sig till och från sin arbetsplats, då är det ingen bra arbetsplats.

Antagligen inte. Det blir spiken i kistan för kista.
Citera
2026-06-21, 21:45
  #23
Medlem
"Ericssons avgående vd vill ha ökad svensk invandring"

https://omni.se/ericssons-avgaende-vd-vill-ha-okad-svensk-invandring/a/q6mR8z

Irronin.....med tanke på att dom flydde Kistad
Citera
2026-06-21, 21:58
  #24
Medlem
dude2ks avatar
Tänker på Ericssons tidigare slogan:
"It's about communication between people... the rest is technology"
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in