2024-10-04, 21:14
Medlem
Araberna står och väntar ut de fullaste tjejerna och drar sedan iväg dessa. Enormt mörkertal över dessa våldtäkter.

Det är bara äckel arab-män där så varken europeiska killar eller tjejer vill gå dit.

Ingen vill se detta kackerlacks monster beteende. Omänskligt
Senast redigerad av Martlet 2024-10-04 kl. 21:17.
Citera
2024-10-04, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kingping123
Läste för flera år sen att nattklubbar med mycket invandrare går dåligt.
Tjejer vill inte gå till ett ställe där det är en massa blattar som försöker ragga, så de slutar gå dit och går till andra klubbar.

Svenska killar vill inte gå till ett ställe utan tjejer och slutar också gå dit.
Kvar är en massa blattar.

Nu är det så mycket blattar att tjejerna inte går att ut alls.
Det du beskriver är nog det mitt inlägg går ut på.
Det ena leder till det andra.
Som jag skrivit i svar till andra.
Svenska grabbar spenderar kanske 1000 - 1500:- på en kväll.
Invandrarkillar kanske en hundralapp för att dom inte dricker alkohol och dessutom skrämmer bort vanliga ungdomar.
En ständigt nedåtgående spiral.
Fler araber = mindre tjejer = mindre svenska killar som spenderar pengar = lägre lönsamhet för krogen.
Citera
2024-10-04, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeendeLennart
Jag förmodar att du är läskunnig eftersom du skriver här.
Försök rycka upp dig och läs innan du kommenterar.
Krogarna/klubbarna stänger inte ned pga att svennar är rädda för invandrare.
Dom stänger ned pga bristande lönsamhet.
När dina polare Samir och Ibrahim som bara köper en Fanta och bara tjafsar med vakter och andra besökare dominerar besökarna på krogarna i stället för Wilhelm och Liam som spenderar 1000 - 1500:- på en kväll så är lönsamheten noll.
Det är pga dina polare som vanliga svenskar undviker krogen.
På ett eller annat sätt är det förstås invandrarnas fel. Jag ser fortfarande bara rasistiskt önsketänkande.
Citera
2024-10-04, 21:19
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av James.Fjong
Var ligger dom pubarna?

De är bara för partimedlemmar och det skickas ut inbjudan. Alla partier har sådana men temat kan variera.
Citera
2024-10-04, 21:21
Medlem
Citat:
Det du beskriver är nog det mitt inlägg går ut på.
Det ena leder till det andra.
Som jag skrivit i svar till andra.
Svenska grabbar spenderar kanske 1000 - 1500:- på en kväll.
Invandrarkillar kanske en hundralapp för att dom inte dricker alkohol och dessutom skrämmer bort vanliga ungdomar.
En ständigt nedåtgående spiral.
Fler araber = mindre tjejer = mindre svenska killar som spenderar pengar = lägre lönsamhet för krogen.

Exakt, pengarna kommer om det finns tjejer där, Finns det inga tjejer så finns det ingen anledning för svenska killar att gå ut heller.

Tjejer vill inte träffa blattar som raggar fruktansvärt aggressivt och osnyggt.
Citera
2024-10-04, 21:21
Medlem
Farbaute666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kingping123
Läste för flera år sen att nattklubbar med mycket invandrare går dåligt.
Tjejer vill inte gå till ett ställe där det är en massa blattar som försöker ragga, så de slutar gå dit och går till andra klubbar.

Svenska killar vill inte gå till ett ställe utan tjejer och slutar också gå dit.
Kvar är en massa blattar.

Nu är det så mycket blattar att tjejerna inte går att ut alls.

Så blir det väl till slut... Min uppfattning är väl att det redan är så, egentligen.

Hur komma runt det här? Egentligen genom att höja entrepriserna, se till att ha värdar/värdinnor på plats. Spontanbesök från Farbror Polis, med narkotikahunden. Metallscanner och leg-check på riktigt.

Får du inte dit medelklassflickor från de lite finare stadsdelarna, så är ditt koncept i stort sett hopplöst om du inte går in för att locka Ortenfolket.
Citera
2024-10-04, 21:23
Medlem
HemmaslagenWasabis avatar
Det är väl utvecklingen helt enkelt. Vet en som jobbade på nattklubb. Blev nåt jidder. Slutade med att han fick en bomb utanför bostaden

Helt klart annat klimat nu för tiden också. Var några personer när jag var ute för ett tag sedan där en av dom helt ohämmat drog fram en karta opiater och pratade om att supa på dom och pratade högt och glatt om dom utan några filter. Har även sett öppen droghandel på väldigt öppna platser nyligen och det är inget jag stött på tidigare. Det är en utveckling som säger rätt mycket. Det låter ju iallafall som att droganvändandet är på väg uppåt och det är klart att då drar folk till hemmafester och håller på med såna substanser istället för att dra till krogen för det går ju inte

Skulle inte förvåna mig om många är påverkade ute på klubbarna också?

Tror många känner sig otrygga på olika sätt med. Tjejer är nog rädda att folk tafsar på dom eller är rädda för att bli våldtagna på väg hem. Killar är nog också rädda men på grund av att dom inte vill bli rånade på vägen hem eller misshandlade. Räcker ju inte med att bli av med saker nu för tiden utan det ska förnedras också

Tycker man ser mycket mer skit ute nu för tiden helt enkelt och det är klart att det färgar av sig på nattklubbar där folk är mer eller mindre berusade och därmed mer utsatta för det ena och det andra

Skjutningarna och sprängningarna är en annan faktor. Bara ta Spy Bar häromdagen t.ex. En minderårig som väntar utanför med ett jävla automatvapen. Det gör ju knappast folk sugna på att smaka på utelivet..
Senast redigerad av HemmaslagenWasabi 2024-10-04 kl. 21:25.
Citera
Medlem
Det är bara gå ut för att förstå varför manikyr vill gå ut. Drogade blattar som hatar svenskar är ute för att slåss, det är inte ett dugg jävla kul att gå på klubb.
Det enda man kan göra ute är att gå på finare resturanger där iaf inte de smutsigaste av svartskallarna finns
Citera
Medlem
Pippipipparpippins avatar
Citat:
Vad tror ni detta beror på?
Beror det på minskad alkoholkonsumtion, sociala medier eller finns det mer naturliga förklaringar till detta?

”En trend i flera städer
Sébastien Tutenges, docent på Lunds universitet, forskar om nattliv. Han berättar att trenden med färre besökare på nattklubbar märks av i flera svenska städer.
– Vi ser en nedstängning av ganska många nattklubbar i Sverige, och vissa städer i Sverige har inte kvar nattklubbar, säger han.”

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/dalarna/betyget-till-borlanges-nattliv-obefintligt

Redan i 21-22 årsåldern började jag undvika nattklubbar. Det var redan då gott om kriminella där, hur ser det då inte ut idag?
Citera
2024-10-04, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quoi...
På ett eller annat sätt är det förstås invandrarnas fel. Jag ser fortfarande bara rasistiskt önsketänkande.
Vi är inte förvånande.
Jag undrar ofta hur personer som du kan leva med en stor livslögn.
Hur funkar det i vardagen att vara så blåst eller blind för verkligheten?
Förmodligen får dina anhöriga lida för din oförmåga att inse fakta.
Självklart finns det underbara muslimer och invandrare, jag har flera som vänner.
Men det är helheten som gäller, bara för att du och jag har en kompis som är muslin betyder det inte att alla muslimer är bra.
När det gäller SD väljare verkar du ha lättare för att klassa alla i samma fack.

Jag finner bara ett svar på detta, du är för jävla patetisk.
Citera
2024-10-04, 21:28
Medlem
Vinden har vänt ,i dag är det mera rebelliskt att vara nykter och drogfri.
Citera
2024-10-04, 21:30
Medlem
Citat:
Vad tror ni detta beror på?
Beror det på minskad alkoholkonsumtion, sociala medier eller finns det mer naturliga förklaringar till detta?

”En trend i flera städer
Sébastien Tutenges, docent på Lunds universitet, forskar om nattliv. Han berättar att trenden med färre besökare på nattklubbar märks av i flera svenska städer.
– Vi ser en nedstängning av ganska många nattklubbar i Sverige, och vissa städer i Sverige har inte kvar nattklubbar, säger han.”

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/dalarna/betyget-till-borlanges-nattliv-obefintligt

Klub döden har väl varit sedan till och med innan covid.
Äckliga araber som stängde ställe efter ställe bara genom att finnas där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in