Finnair dubbelt minuspoäng. Snålare bolag får man leta efter.
Innan start gick en flygvärdinna runt och frågade efter om någon kan tänka sig att sitta där framme i business class för att vikten ska fördelas rätt. När jag sa ok sa hon fast du får gå tillbaka till din plats efter start. Men innan landning kunde jag få sitta igen i business class.
Sen bokar SAS Plus för att få lite lyx. Sen vi gaten ser jag att det är ett pyttelitet plan. Hette dom X-fly eller vad det var. Snacka om blåsning. Dyrare än Norwegian och sämre. Sen var mackorna slut så jag fick gå loss på två muffins.
Thai Airways har blivit snåla. Man får en dryck till maten i turist klass. Sen finns bara vatten resterande 9 timmarna. Innan frukost före landning.
Sen Arlanda flygplats vilket jävla dåligt skämt den flygplatsen är. Känns som Sovjet. Landar Terminal 4 men där får man inte gå ut. Man måste gå till terminal 5 och sen tillbaka till terminal 4 för där går bussarna. Liksom vad var vinsten med den nya gången mellan terminal 4 och 5 om man då stänger utgången vid terminal 4? Kunde man ju låtit det vara som det var.
Kommer man från utanför EU är det en jävla labyrint på Arlanda upp och ner för trappor. Hit och dit. Var av man ska gå i en inglasad gång över avgångshallen i terminal 5.