Citat:
Ursprungligen postat av
Jennnnu
Ja, det är ett korrekt antagande.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jennnnu
Det var jag som lämnade och jag är helt färdig med det känslomässigt. Sen är det ju en omställning att stå själv inför firanden och dylikt. Är helt med på att det inte är patetiskt att åka själv, nästan lite modigt. Men är rädd att jag istället inte törs göra allt som jag hade vågat i sällskap. Som t.ex. åka och utforska någonting, vandra ett område osv.
Jasså du var visst av kvinnligt kön. Ber om ursäkt för mitt tidigare antagande...
Ja, går man från att ha firat sina födelsedagar och haft sociala tillställningar till att inte fira och undvika firandet så blir det kanske lite konstigt. Socialt avvikande om inte annat. Sen tycker jag att det är lite larvigt som jag håller på, och nästan vägrar fira mina födelsedagar.
Angående semestern. Om du bara ger dig fan på att göra aktiviteterna. Du kanske inte ska vandra runt själv i stad och slum eller gå en farlig vandringsled helt själv. Det är klokt att inte våga sånt.
Men du får ställa in dig på att göra skit ensam, och ha det som motivation. Att du ska göra skit ensam och äga situationen, ta för dig och ha roligt! Inte vara obekväm osv.