2024-09-27, 16:19
Medlem
Nån som har provat katthjul till sina katter? Det är som ett stort hamsterhjul som en katt kan springa i. Funderar lite på att köpa det till min tokiskatt men är rädd att han inte kommer att bry sig om det eller tröttna på det.
Citera
2024-09-27, 16:22
Medlem
Loreias avatar
Har haft det på ett katthem där jag jobbat och en del katter älskar det men många är förvirrade och rädda för hjulet. Har funderat lite på det men då det tar upp ganska mycket plats och är dyrt att köpa så har det inte blivit av
Citera
2024-09-27, 16:27
Nä har inte provat men såg något sånt klipp på youtube. Ser kul ut. Sån skulle jag haft själv för att få springa bort lite energi 😅
Citera
2024-09-27, 16:32
Avstängd
FarliKorvs avatar
Vi har två katthjul här och katterna älskar dom.
Citera
2024-09-27, 16:39
Medlem
kan vi få bevis för att det finns katter som springer självmant i hjul, tack.
Citera
2024-09-27, 20:33
Medlem
olasvenssons avatar
Låt katten få springa ute istället. En katt ska inte ha ett katthjul, det är onormalt för dem.
Citera
2024-09-28, 01:16
Medlem
WitchcultTodays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justformybaby
kan vi få bevis för att det finns katter som springer självmant i hjul, tack.

Googla!

Sett en hel del på Instagram, men minns inte exakta konton. Specifikt bengaler, de verkar tokiga i dessa om möjlighet ges. Men de är väl lite livligare än många raser med.

Men hur är det för dem rent fysiskt? Vet att det egentligen är otroligt kasst för hamstrar och inte bra för ryggen/kroppen? Men nu är väl katter betydligt mer böjliga och smidiga så 😀
Citera
2024-09-28, 01:19
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Låt katten få springa ute istället. En katt ska inte ha ett katthjul, det är onormalt för dem.

Men vi som har mycket högre begåvning ska gå på gym?
Citera
2024-09-28, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WitchcultToday
Googla!

Sett en hel del på Instagram, men minns inte exakta konton. Specifikt bengaler, de verkar tokiga i dessa om möjlighet ges. Men de är väl lite livligare än många raser med.

Men hur är det för dem rent fysiskt? Vet att det egentligen är otroligt kasst för hamstrar och inte bra för ryggen/kroppen? Men nu är väl katter betydligt mer böjliga och smidiga så 😀

jag googlar inte.

hmm, det låter som kattplågeri ja.
Citera
2024-09-30, 18:48
Bannlyst
Kan man köpa ett sådant hjul för människor?
Citera
2024-10-01, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ResanTillMelonia
Kan man köpa ett sådant hjul för människor?

https://www.amazon.com/Inflatable-Ac.../dp/B0973FNJJ6
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in