Citat:
Ursprungligen postat av
Sklee
Menar inte att du ska vara onöjd, men tycker att det hade sett riktigt bra med lite större abs och pecs. Men din fysik är inte dålig!
Så jävla nice med mörk choklad!
Brukar alltid ha det hemma eller i väskan om jag blir sugen. Det brukar vara standard att ha mörk choklad, dadlar och ris/majskakor med smak i fall jag får lust att gotta i mig något
Nej då, jag tolkade det inte så heller

Man vill ju alltid ha mer – det är lite av baksidan med att bygga kroppen. Men jag är ändå rätt bra på att vara stolt över vart jag är idag, särskilt med tanke på hur kort tid jag tränat efter ett långt uppehåll.
Tycker nog att mina pecs och axlar är mina starkaste muskelgrupper – men med kritiska ögon hade jag gärna haft en tajtare midja. Tyvärr handlar det om fettmassan, och jag är inte helt övertygad om att jag vill gå ner 3–5 kg till med risken att tappa muskelmassa på köpet.
Det svåra är att verkligen bestämma sig för vad man vill fokusera på. Ska man satsa fullt ut på styrka, bygga massa eller deffa? Alla tre går inte riktigt att kombinera samtidigt – om man inte är på steroider eller helt ny på gymmet, så klart. Så just nu har jag faktiskt inte bestämt mig helt – jag kör på och tar det lite som det kommer 👍🏻
Haha, då har vi samma smak - popcorn riskakor samt dadlar är otroligt gott. Mörk choklad är en stapelvara - ett måste helt enkelt!