2024-09-23, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Vi har alla varit inne på Eko och sett att dom säljer mat vid kassorna. Hamburgare med pommes och korv med bröd. Finns det någon som avsiktligt väljer att äta lunch där?

Visst billigt men fan vad smaklöst. Är det bara pensionärer och WT människor som äter där?

Käkar ni själva mat på Eko?

Jag köpte med mig ett par små burgare en gång för att få nåt i magen direkt, var på väg hem efter jobbet och ganska svulten. Inget jag bryr mig om att upprepa, det var ganska intetsägande. Å andra sidan gillar jag varken IKEAs eller Biltemas korv heller, så vad jag än köper för att äta på väg så är det ju en nödlösning, sällan någon kulinarisk upplevelse.
Citera
2024-09-23, 16:50
Medlem
Bassplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DieselnDust
Hade en hungrig unge med mig och humöret som kunde bli ville inte jag ha inne på en butik.
Det förstår jag!
Citera
2024-09-23, 16:58
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Finns i Fjälkinge. Som ÖoB fast mycket större

Finns på fler ställen. Utanför Örebro exempelvis har jag sett en.

Citat:
Ursprungligen postat av Turbobaguett
Jasså, i Fjälkinge, då vet vi alla exakt var.

Jag blev lite osäker på om du var ironisk eller inte. Jag tror det är den man ser från E22.
Citera
2024-09-23, 17:10
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Finns i Fjälkinge. Som ÖoB fast mycket större

Jaha ! I Fjälkinge

Vafan VART ligger Fjälkinge ? Är det i sverige

i Stockholm där det bor 2 miljoner har vi NOLL EKO stormarknad
Citera
2024-09-23, 17:20
Medlem
Trakessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
EKO stormarknad är väl detsamma som City Gross
med Bergendahls som huvudägare
https://bergendahls.se/

Inget lunchställe direkt
Aha. Hos City Gross har jag handlat. Det finns/fanns ett 12 mil ifrån där jag bor, och jag har varit in i ett någonstans på väg upp till Sundsvall någon gång. Ungefär samma utbud som andra varuhus hemma fast något billigare, och stort utbud av leksaker.
Såg inte till någon matservering på något av dem dock, fast jag letade iofs inte heller. Ironiskt också att trots namnet låg inget av dem i något city. Det ena ligger/låg helt ensamt en bra bit utanför en större stad och det andra låg i ett köpcentra också utanför en stad.
Citera
2024-09-23, 17:23
Medlem
Självklart har man varit många gånger på Ekohallen i Fjälkinge. Det är bra grejor det. Minns inte om jag faktiskt ätit där nån gång, tror inte det. Kanske har man tagit en korv.

Kommer ihåg att de brukade ha godisregn ibland för barnen.
Citera
2024-09-23, 17:30
Bannlyst
Eko finns inte i Stockholm, finns på småhålor ute i landet.
Citera
2024-09-23, 17:40
Medlem
Liberationfronts avatar
Biltema korv e nice brukar stanna där med kollegor ibland vi är inom bygg så det blir ju et sextal till lunch.
Citera
2024-09-23, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av george.sthlm
Jaha ! I Fjälkinge

Vafan VART ligger Fjälkinge ? Är det i sverige

i Stockholm där det bor 2 miljoner har vi NOLL EKO stormarknad
Stockholm är inte världen. Åk ner till Skåne och shoppa loss på EKO
Citera
2024-09-23, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henriko
Finns på fler ställen. Utanför Örebro exempelvis har jag sett en.

Jag blev lite osäker på om du var ironisk eller inte. Jag tror det är den man ser från E22.
Japp vid E22
Citera
2024-09-23, 18:14
Medlem
Citat:
Vi har alla varit inne på Eko och sett att dom säljer mat vid kassorna. Hamburgare med pommes och korv med bröd. Finns det någon som avsiktligt väljer att äta lunch där?

Visst billigt men fan vad smaklöst. Är det bara pensionärer och WT människor som äter där?

Käkar ni själva mat på Eko?
Blattar och wt folk i gråa mjukisbyxor med fläckar.
Citera
2024-09-23, 18:24
Medlem
Ätit där några gånger pga tidsbrist. Bukfylla, minst skadligt nog varmkorv med bröd a 4.95kr.
Håller med om att det är här du hittar alla white trash och icke fifflande invandrare. Människor med lite pengar handlar på Eko. Tatueringar,billig parfym,smink,ovårdad klädsel..mysbyxor.. Lidl människor är överklass i jämförelse..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in