2024-09-23, 16:15
Medlem
HBTKuks avatar
Aldrig hört talas om Eko men matbutiker som även säljer en stödkorv efter en förjävlig handling ska inte underskattas.

Kanske liten kaffe och gofika på det, sen är man glad igen.
Citera
2024-09-23, 16:19
Medlem
Eko är bra butiker - iaf på den jag besöker.

Inte stökigt som Rusta/Jysk och liknande och stort sortiment - särskilt på leksaker och då Lego. Bäst pris på Lego tror jag de har i fysisk butik.

Har ett helt ok bageri - enda stället man kan gå in och köpa 3-4 tårtor av olika sorter utan att beställa innan.
Citera
2024-09-23, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turbobaguett
Jasså, i Fjälkinge, då vet vi alla exakt var.

Bott under en sten eller? finns på väldigt många platser
Citera
2024-09-23, 16:30
Medlem
Bassplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DieselnDust
Inte så att jag/vi har bestämt att äta lunch/middag där. Men när vi har varit inne på butiken och känner oss hungriga så har vi köpt något bara för att stoppa i magen. Samma med Ikea och biltema. En nödlösning för stunden bara.
Na då klarar jag mig fan tills jag är hemma , det tar flera veckor att svälta ihjäl , vad var det för nöd på er?

Deras korv med bröd skiter jag fullständigt i ( ser ut som typ Biltemas korv ) men säg för fan inte att du kan kolla på den där sorgliga ursäkten till hamburgare. Kött ska inte se ut sådär. Förstår att det är billigt.

Äldre och WT är korrekt när man tittar på folket som står där och äter skiten.
Citera
2024-09-23, 16:31
Medlem
Nollpunktnolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quandmeme
ekohallen? är det på landet nånstans eller? aldrig hört talats om

"Vi har alla varit på Ekohallen" (?) 😆😆😆
Citera
2024-09-23, 16:36
Citat:
Ursprungligen postat av Bassplay
Na då klarar jag mig fan tills jag är hemma , det tar flera veckor att svälta ihjäl , vad var det för nöd på er?

Deras korv med bröd skiter jag fullständigt i ( ser ut som typ Biltemas korv ) men säg för fan inte att du kan kolla på den där sorgliga ursäkten till hamburgare. Kött ska inte se ut sådär. Förstår att det är billigt.

Äldre och WT är korrekt när man tittar på folket som står där och äter skiten.
Ibland har man inget val om man vill hålla blodsockret intakt. Fortsätta att springa i butiker hungrig och sur är inte att rekommendera.

De har inget med WT att göra 🤣
Citera
2024-09-23, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turbobaguett
Jasså, i Fjälkinge, då vet vi alla exakt var.
Ja mellan Bromölla och Kristianstad. Vet väl alla.
Citera
2024-09-23, 16:40
Medlem
EKO stormarknad är väl detsamma som City Gross
med Bergendahls som huvudägare
https://bergendahls.se/

Inget lunchställe direkt
Citera
2024-09-23, 16:40
Medlem
Bassplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DieselnDust
Ibland har man inget val om man vill hålla blodsockret intakt. Fortsätta att springa i butiker hungrig och sur är inte att rekommendera.

De har inget med WT att göra 🤣
Jag sa inte att det är WT att äta en korv 😅 jag har också köpt korv med bröd , men inte på Eko .. på Ikea har jag gjort det.

Jag brukade vara så att jag kände att jag inte har något val, man får lära sig och kontrollera sånt där, och är man så pass hungrig så shoppar man klart , har du något kvar du måste göra där så bit ihop och fixa det och åk hem.
Citera
2024-09-23, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HBTKuk
Aldrig hört talas om Eko men matbutiker som även säljer en stödkorv efter en förjävlig handling ska inte underskattas.

Kanske liten kaffe och gofika på det, sen är man glad igen.
Dom har jävligt bra utbud men korven är fan inte god.
Citera
2024-09-23, 16:43
Medlem
Svavelbryggas avatar
Hade helt missat att de fanns kvar. Åt lunch där i somras när vi bilade. Helt okej för priset. Kul att de hade vegetariska burgare.
Citera
2024-09-23, 16:44
Citat:
Ursprungligen postat av Bassplay
Jag sa inte att det är WT att äta en korv 😅 jag har också köpt korv med bröd , men inte på Eko .. på Ikea har jag gjort det.

Jag brukade vara så att jag kände att jag inte har något val, man får lära sig och kontrollera sånt där, och är man så pass hungrig så shoppar man klart , har du något kvar du måste göra där så bit ihop och fixa det och åk hem.
Hade en hungrig unge med mig och humöret som kunde bli ville inte jag ha inne på en butik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in