Citat:
Ursprungligen postat av
Gregers.Werle.03
Mly sopar nnu en gng mattan med de vriga damerna genom att vara vansinnigt vacker p minglet och under rosceremonin.
Frfrande och frtrollande i en frtjusande flamencoinspirerad frisyr fullkomligt frintade du frskocken av fannyar med deras trtt utslppta hr!
Och som den dr crmefrgade klnningen kldde dig...
"Yo te quiero infinito,
yo te quiero, oh mi corazn!"
Med Mly menar du d Emely Ek eller Mellie Caarne?
Citat:
Ursprungligen postat av
scaloppina
Emely Ek har ett ganska vanligt ansikte utan smink men hon kan med smink frvandlas till balens drottning. Jag knde inte igen henne p frsta rosceremonin, tnkte att hur kan jag ha missat denna sknhet. Sedan sg jag henne utan smink och frstd. Det har skert hnt henne att ngn som trffat henne p en fest inte knt igen henne p vardagen, och tvrtom.
Hennes ansikte r neutral utan smink, som ett vitt papper, som med hjlp av smink kan frvandlas till ngt fantastiskt vackert. Hon r duktig p att styla sig och anvnder mnga olika stil med lyckad resultat. Dom flesta kan bli lite vackrare med smink, en del ser bttre ut utan smink, men de r f som kan frvandlas s mkt som Emely.
Hon kan skert gmma sig i vardagen utan att synas, utan att ngn lgger mrke till henne, men sedan frvandlas till en riktig sknhet som ingen missar. Som att leva ett dubbelliv. Ha erfarenheten om hur man blir bemtt som vanlig och sedan bli sedd som en sknhet utan like.
Jag tycker iofs att hon ser bra ut ven utan smink. Men det r ju s rent psykologiskt att hjrnan frvntar sig att folk i TV ska vara uppiffade och drfr kan man tycka att nn blir lite dull nr man ser dem naturligt. Emely r mest verklighetens folk i detta program och mycket passionerad. Jag hade grna haft henne som sjukskterska!
Jag brjade flja detta program frst fr ett par veckor sedan men det r frst nu som jag brjat lgga mrke till Emely som en som sticker ut. Hon r nog vldigt bra flickvnsmaterial. Men r kanske lite fr sann mot sig sjlv fr att riktigt passa in i ett sdant hr program. Men hon tillfr defenitivt ngot till programet. Hoppas hon fr en enskild dejt snart!