Citat:
Ursprungligen postat av
Gregers.Werle.03
Mly sopar ännu en gång mattan med de övriga damerna genom att vara vansinnigt vacker på minglet och under rosceremonin.
Förförande och förtrollande i en förtjusande flamencoinspirerad frisyr fullkomligt förintade du fårskocken av fannyar med deras trött utsläppta hår!
Och som den där crèmefärgade klänningen klädde dig...
"Yo te quiero infinito,
yo te quiero, oh mi corazón!"
Med Mly menar du då Emely Ek eller Mellie Caarne?
Citat:
Ursprungligen postat av
scaloppina
Emely Ek har ett ganska vanligt ansikte utan smink men hon kan med smink förvandlas till balens drottning. Jag kände inte igen henne på första rosceremonin, tänkte att hur kan jag ha missat denna skönhet. Sedan såg jag henne utan smink och förståd. Det har säkert hänt henne att ngn som träffat henne på en fest inte känt igen henne på vardagen, och tvärtom.
Hennes ansikte är neutral utan smink, som ett vitt papper, som med hjälp av smink kan förvandlas till ngt fantastiskt vackert. Hon är duktig på att styla sig och använder många olika stil med lyckad resultat. Dom flesta kan bli lite vackrare med smink, en del ser bättre ut utan smink, men de är få som kan förvandlas så mkt som Emely.
Hon kan säkert gömma sig i vardagen utan att synas, utan att ngn lägger märke till henne, men sedan förvandlas till en riktig skönhet som ingen missar. Som att leva ett dubbelliv. Ha erfarenheten om hur man blir bemött som vanlig och sedan bli sedd som en skönhet utan like.
Jag tycker iofs att hon ser bra ut även utan smink. Men det är ju så rent psykologiskt att hjärnan förväntar sig att folk i TV ska vara uppiffade och därför kan man tycka att nån blir lite dull när man ser dem naturligt. Emely är mest verklighetens folk i detta program och mycket passionerad. Jag hade gärna haft henne som sjuksköterska!
Jag började följa detta program först för ett par veckor sedan men det är först nu som jag börjat lägga märke till Emely som en som sticker ut. Hon är nog väldigt bra flickvänsmaterial. Men är kanske lite för sann mot sig själv för att riktigt passa in i ett sådant här program. Men hon tillför defenitivt något till programet. Hoppas hon får en enskild dejt snart!