Citat:
Ursprungligen postat av
DiamanteTagliato
Hej,
Jag har funderat på detta på sistone och är lite nyfiken.
Jag och tjejen har sex ungefär varannan var tredje dag och alltid på mitt initiativ när jag är riktigt kåt, kan inte minnas att hon har initierat det iallafall men hon har aldrig sagt nej.
Kan vara att jag blir triggad till exempel om hon klär sig sexigt eller att hon beter sig på ett sätt jag tänder på.
Vårat ”förspel” brukar vara kanske en minuts hångel, sedan klär jag av henne och kommer i henne efter kanske en-två minuter. Skulle aldrig kunna hålla på längre, är alltid väldigt kåt när vi har sex.
Dom gånger jag pratat med vänner om sex så tycker jag att dom är lite feminina av sig, rätt ord är kanske att jag tycker dom ”tofflar” för sina tjejer och känner att dom måste prestera på ett visst sätt. Då går mina tankar till att dom blir utnyttjade.
-Varför tar det så lång tid för många att komma? Är ni porrskadade eller är ni inte attraherade/kåta på er partner?
-Hur kan ni se eran partner i ögonen eller inte se henne som äcklig när hon har haft ditt könsorgan i munnen? Och hur kan ni slicka fitta, vilket uppenbarligen är totalt vidrigt och väldigt feminint/gay?
När man kommer upp i övre tonåren och är trött på att bara knulla i tre-tio minuter som du så lär man sig att hantera sin kropp och kunna knulla länge, på olika sätt, utan att få utlösning och sedan lär man sig att den manliga orgasmen är fristående från ejakulationen så man kan få fler orgasmer per knull tills kan slutligen, som en liten kröning av herdestunden sprutar över henne på lämpligt vis.
Sex är ju mer än att bara tuta in och ut några gånger. För de flesta mycket mer och som man är det vanligt att bli ”utmattad” sexuellt när ejakulation har inträffat.
Handlar inte om kvinnan utan om mannens egen njutning. Även om förstås kvinnor också uppskattar en karl som kan styra över sin egen kropp.
Självklart har man också en och annan ”snabbis” då och då också, men dessa är inte fundamentet för en normalt utvecklad intelligent och intellektuell man.