2025-01-25, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer
Ja precis och då kan man kalla den en man utan att få någon uppläxning om att det minsann är helt normal och rent utav fel att kalla den för just en man.

Hoppas den lyckas tuka kuken bra bara så det inte syns allt för tydligt att partier sitter där mellan danserna.
Vad menar du med Tuka?
Citera
2025-01-25, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Vad menar du med Tuka?

Det är när man liksom binder fast kuken mellan benen så den inte ska synas när man har tighta byxor eller tex kjol som antagligen kommer fladra upp under danserna.
Citera
2025-01-25, 17:15
Medlem
Citat:
Det är när man liksom binder fast kuken mellan benen så den inte ska synas när man har tighta byxor eller tex kjol som antagligen kommer fladra upp under danserna.
Har Han penis kvar?
Citera
2025-01-25, 17:18
Medlem
Citat:
Har Han penis kvar?

Hmm, det antong jag?

Du får inte kuken bortskuren i första taget på skattebetalarnas bekostnad iaf.
Men den gör ju bra med pengar på sociala medier så den kanske har gått till en privatklinik.
Citera
2025-01-25, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noether
Men lilla vän, du vet väl att språk är sociala konstruktioner? De flesta människor tycker det är rimligare att kalla någon som ser ut som en kvinna för kvinna. Det blir liksom konstigt annars att behöva hålla på med mental gymnastik hela tiden för att ge uttryck för sin transfobi. De allra flesta använder inte ordet kvinna eller man enbart för att beteckna vilka kromosomer man har. Om någon ser ut som, better sig som, generellt tar sig uttryck som, kvinna, så förefaller det rimligt att kalla dem för kvinna. Svårare än så är det inte. Och det är så språk fungerar--det är en överenskommelse emellan människor, en social konstruktion.
Det behövs ingen ”mental gymnastik” för att kalla individen för vad den är. En man. Född med XY-kromosom. Sluta projicera din sjukhet på mig, tack på förhand!
Citera
2025-01-25, 17:19
Medlem
Citat:
Hmm, det antong jag?

Du får inte kuken bortskuren i första taget på skattebetalarnas bekostnad iaf.
Men den gör ju bra med pengar på sociala medier så den kanske har gått till en privatklinik.
Så det är både tuttar och penis
Citera
2025-01-25, 17:22
Medlem
Citat:
Så det är både tuttar och penis

Det går man nästan hoppas för har den en "fitta" så blir det extra arbete utöver att lära sig danserna.
En slida blir det ju aldrig utan det är mer ett öppet sår som den måste töja med någon typ av dildo dagligen för att "slidan" inte ska växa ihop.
Ja du hör hur sjukt det låter förutom att det är OT i tråden.

Så önskar den lycka till med danserna och ev den nya fittan då.
Citera
2025-01-25, 17:23
Medlem
Citat:
Det går man nästan hoppas för har den en "fitta" så blir det extra arbete utöver att lära sig danserna.
En slida blir det ju aldrig utan det är mer ett öppet sår som den måste töja med någon typ av dildo dagligen för att "slidan" inte ska växa ihop.
Ja du hör hur sjukt det låter förutom att det är OT i tråden.

Så önskar den lycka till med danserna och ev den nya fittan då.
Vadå ska det stoppas in något?
Citera
2025-01-25, 17:34
Medlem
Jag förstår inte. Är det två könsorgan inblandade?
Citera
2025-01-25, 17:41
Medlem
Citat:
Jag förstår inte. Är det två könsorgan inblandade?

HAHA, nej du frågade om den hade kuken kvar och jag sa att jag inte visste men OM den ska operera om sig så den får en fitta istället så är det en jävla process där den måste töja sitt nya fitthåll med förslagsvis en dildo för att inte hålet ska växa ihop.
Det finns ett specifikt ord för det som jag inte minns men du får googla eller fråga chatGPT mer om Underlivskirurgi om du vill veta mer om ämnet.
Citera
2025-01-25, 17:43
Medlem
Citat:
HAHA, nej du frågade om den hade kuken kvar och jag sa att jag inte visste men OM den ska operera om sig så den får en fitta istället så är det en jävla process där den måste töja sitt nya fitthåll med förslagsvis en dildo för att inte hålet ska växa ihop.
Det finns ett specifikt ord för det som jag inte minns men du får googla eller fråga chatGPT mer om Underlivskirurgi om du vill veta mer om ämnet.
Varför ska hålet töjas? Växer det igen annars? Jag är mycket nyfiken
Citera
2025-01-27, 15:58
Medlem
Citat:
Fast där är väl precis där hela argumentet faller, lilla vän.

Ingen som är 1.90 lång med ett käkparti som en manlig kroppsbyggare och allmänt påtagliga androgena drag ser ut som en kvinna.
Inget smink, hårförlängningar eller plastpattar i världen lurar någon eller skulle bli lika sinnesförvirrad för att dra sig med "sociala kontraktioner" i den utsträckningen att den där kallas kvinna.

Ni lever i er egna lilla bubbla och det är väl underbart om ni trivs med det men att dra sig med utryck som transfobi för att förminska någon annans helt normala åsikt är efterblivet.

Ni förblir en liten sinnesförvirrad minoritet och det kan ni inte käfta emot, se bara dom som lyckas "piggna till" och göra en detrans.
Det är väl ändå tecknet på hur skeva ni är från början som ska klippa av kroppsdelar för att sedan ångra er.

Gulligt. Men ingen färsk dynga direkt. Vet inte varför du skriver till mig som om jag vore en transperson. Verkar som du missat att lära dig läsa i skolan. Nåväl. Hoppas inte dina "sociala kontraktioner" blir för besvärliga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in