2026-08-11, 10:53
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Diazepam-burken som gäller. Det finns ett fåtal som håller med mig, mellan fyra ögon. Vid ett tillfälle träffade jag faktiskt på en kollega som forskade inom ämnet, och han verkade väldigt öppen för en förutsättningslös diskussion. Inofficiellt givetvis. Sedan har vi den stora klicken som köper allt skolmedicinen vill sälja, och sist, men inte minst, de som anar hur det ligger till, men som av karriärskäl håller sin käft. Det är omöjligt att göra en framgångsrik karriär som läkare, och samtidigt hålla sig till vad som egentligen är bäst för patienterna tyvärr. BigPharma är oerhört mäktiga. Kina är faktiskt bättre än väst i den här frågan.

Ja det låter illa. Så då kan jag tänka mig att om en gammal person går till vårdcentralen för han vill leva länge, då riskerar han att gå hem med en massa dyra läkemedel som han egentligen inte behöver. Den positiva effekten/studierna som läkaren hänvisar till är kraftigt överdriven typ.
Citera
2026-09-07, 14:44
Medlem
Vet några som har blivit friska från allvarliga sjukdomar, så visst är det möjligt, tror jag. De som kan det här kanske sprider det i det tysta istället – via ryktesvägen alltså.

Billigare och säkrare än att dra igång stora studier. Risken är väl annars att man hamnar i ett dike någonstans?
Citera
2026-09-07, 16:39
Medlem
dirtysouths avatar
Många brukar beskriva mig som djur och jag försöker att prioritera hälsan här är min dagliga stack

Kreatin
Taurin
NAC
Glycine
Magnesium
Zink
Vitamin C
Vitamin D3+K2
"NAD+" En stack med Trans-resveratrol, riboside nicotinamide och coq-10
GHK-CU (2mg)
Tadalafil (5mg)

Det och en diet baserad på fett-protein samt medium mängd kolhydrater