• 1
  • 2
2024-09-17, 22:21
Medlem
Rumpkorvens avatar
Som rubriken lyder. Vad stör du dig på hos andra?

Jag hatar folk som inte svarar när man skriver på en aktiv annons. Skrev för några dagar sedan på en annons på marketplace, men idioten svarar inte ens. BARA SVARA? Är varan såld? Vad är problemet?

Varför finns dessa inavlade individer?
2024-09-17, 22:23
Medlem
Jag stör mig på folk som gör idiottrådar på flashback

2024-09-17, 22:28
Medlem
Amazon-mannens avatar
Jag stör mig på folk som ger uppmärksamhet åt tramstrådar och svarar att de tycker det är idiottrådar..
2024-09-17, 22:31
Medlem
Jantejantejantes avatar
Jag stör mig på alla former av primitivt beteende. T.ex när folk apar sig för att få uppmärksamhet, buffliga typer.
2024-09-17, 22:37
Medlem
Stenballes avatar
Varför störa sig på saker som man inte kan göra något åt?
2024-09-17, 22:44
Medlem
Minimuchers avatar
Jag stör mig på att folk försöker hävda sig på jobbet på olika sätt. Det grundar sig i deras osäkerhet och utspelar sig i ett primitivt behov av uppmärksamhet.

Dem är alltid så jävla bra, och är så rädda för att ha fel så det killgissar sig till allt utan en stunds fundering över konsekvenser. Dem är fler än vad man tror… dem som aldrig slutar prata…. Om sig själv eller något totalt oviktigt.
2024-09-17, 22:50
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven

Jag hatar folk som inte svarar när man skriver på en aktiv annons. Skrev för några dagar sedan på en annons på marketplace, men idioten svarar inte ens. BARA SVARA? Är varan såld? Vad är problemet?

Jag hatar folk som avbryter en när man pratar.
Folk som inte är nyfikna och inte ställer frågor.
2024-09-17, 22:55
Medlem
Om jag håller mig till Flashbackar
1, Trådstartare och andra som inte kan googla sig till svar utan använder utrymmet här för att förlöjliga sig själva.
2, Medlemmar som kastar ut saker som dem inte har någon aning om och om dem blir rättade så kan dem inte ta det (kan ha hänt mig)
3, Vänster, höger, mittenväljare som inte har förmåga att ha flera bollar i huvudet än en om ens det. För att man anser sig vara höger till exempel kan inte allt som vänstern tänker vara fel och tvärt om. Om någon tänker annorlunda så kan man ändå ha förståelse i vissa fall.
2024-09-17, 23:02
Medlem
Whatelseshouldis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andy2132
Om jag håller mig till Flashbackar
1, Trådstartare och andra som inte kan googla sig till svar utan använder utrymmet här för att förlöjliga sig själva.
2, Medlemmar som kastar ut saker som dem inte har någon aning om och om dem blir rättade så kan dem inte ta det (kan ha hänt mig)
3, Vänster, höger, mittenväljare som inte har förmåga att ha flera bollar i huvudet än en om ens det. För att man anser sig vara höger till exempel kan inte allt som vänstern tänker vara fel och tvärt om. Om någon tänker annorlunda så kan man ändå ha förståelse i vissa fall.

Håller med om nr 3
2024-09-17, 23:03
Bannlyst
Demoner är rätt jibbiga
2024-09-17, 23:05
Bannlyst
Stör mig på idioter i trafiken, får riktigt roadrage ibland.
2024-09-17, 23:07
Medlem
StudiumValors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven

De skiter väl i dig om de redan sålt varan.
Fattar du inte det?
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in