Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-09-17, 10:23
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe
Trams!

Du kan gå ner i vikt snabbt genom att sluta äta onödiga kolhydrater (bröd, pasta, skräp) och äta det som är gott istället mer - ost, kött!

Det är bara medelålderskvinnors hittepå att man är i en viss ålder och har svårt att gå ned! Ät mindre bara av det tråkiga och höj lite på det som är gott!

Men jag vill ändå påstå att jag talar utifrån manliga släktskapets biologi när jag säger att vi män gillar smala tjejer. De som kommenterat i tråden att vi har olika preferenser är bara trams. Man kan bli kär i en tjej som är smal, och som sedan blir tjock och fortsätta behålla kärleken och vara hårt tagen av kvinnan. Men man hade fortfarande ansett att kvinnan varit snyggare om hon varit smal än tjock. Det är omöjlig biologi och handlar inte om preferenser.

Det finns massor studier jag vet en stor som man gjorde på 60 talet och där insåg man att mäns dopamin lyste upp när dom såg en kvinna lee på foton. Det hände dock inget när tjejen var sur eller neutral. Men när tjejer Leer så lyser dopamincentrumet upp hos män.

Vad hände efter det? Varenda tidning började använda kvinnor som ler på omslaget. Titta i affären nästa gång du står i kö och ska handla dina onyttiga glassar och godis. Räkna hur många det är som leer av kvinnorna på tidningsomslagen.

Jag vet hur man går ner i vikt, jag har pendlat mellan 60-80 kg hela mitt liv. Jag går upp av feta produkter, precis det du nämner.

Men nu är det så att jag älskar mat och har troligtvis ett beroende, vilket försvårar processen. Vad du anser om saken är föga intressant, då du inte lider av samma beroende. Det är som att säga till en alkis att sluta dricka bara.

Det är inget hittepå att det är svårare för kvinnor att droppa fett, speciellt med åren. Det har att göra med östrogenet. Det är alltid lika roligt när män kommer in och ska veta bättre om kvinnors kropp, fysik, hormoner och övriga processer. Självklart har ni mer kunskap om detta än vi som lever i våra kvinnliga kroppar. Inget nytt under solen med andra ord.

Jag håller med dig i preferens, jag gillar också smala kvinnor framför tjocka. Rent estetiskt. Däremot vet jag att det finns massvis med män som tänder på stora rövar, tuttar, lår å magar. Det bara är så.

Och vad har leende med saken att göra? Menar du att alla tjockisar är sura?
Citera
2024-09-17, 11:20
Bannlyst
Man får hälla ett paket mjöl över bitchen för att kunna lokalisera den våta fläcken. Därefter får man göra så gott man kan efter omständigheterna.
Citera
2024-09-17, 14:26
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Hej,

Som vi alla vet är fett % den största markören för hur attraktiv en kvinna och man är.

Det är vetenskapligt och inte bara anekdotiskt.

Så fort en kvinna går ner på 10-12% kroppsfett så blir hon en 10a mer eller mindre. Tror du mig inte så är det bara att titta på alla framgångsrika och kända män och ta ut snitt personen dom är ihop med. Alla är ihop med kvinnor som ser ut som fotomodeller.

Hemligheten till att ha en vacker attraktiv kropp är att lägga beslag på sina inre demoner och själv sätta dagordning för hur mycket du äter. Det är inte svårare än så för tjejer. Ät mindre bara.

Frida Karlsson som är sveriges främsta längdskidåkerska just nu är pinnsmal. Hon omgärdas av läkare, dietister och är en superatlet. Hade det varit "farligt" att inte äta mycket mat skulle hon inte se ut som hon gör. Hon har mindre än 10% kroppsfett. Så idén som länge formulerats av alla tjocka tjejer att det är farligt att äta som supermodeller är bara trams. Vi är inte gjorda för att gå runt med fett så är det bara och det belönas av biologin för att män springer efter smala tjejer. Ju mindre ju bättre.

Min fråga riktar sig till er män som har tjejer som är tjocka. Hur har ni sex egentligen? Vad attraheras ni utav i sängen när en lasttjock val lägger sig i sängen och ber dig stoppa in den i hålet? Jag hade aldrig fått upp den ens. Bara tanken av att se en tjock kvinna ställa sig i en upp dämmad doggystyle position och visa en rund ballong röv med tjocka anklar får mig att spy nästan?

Så för er som har tjejer som lider av övervikt. Hur står ni ut? Hur gör ni? Hur är ert sexliv?

Tack för mig

Vetenskapligt? Visa forskningen. 10-12% fett på kvinnor är osunt, den bör ligga på 20-30%.
Att du och andra gillar piprensare är helt irrelevant.
Själv gillar jag mulliga kvinnor.
Citera
2024-09-17, 15:36
Finns inget bättre än att knulla en tjock brud med en rejäl röv och stora bröst.. gillar du inte tjockisar så sluta titta på dem då? eller är du avis för att det krävs lite mer kuk för att komma in? Oftast är de riktigt kinky och pervers också, vilket är extra nice... bättre kuksugare hittar du inte heller av uppenbara anledningar.

haft några damer som varit smala och andra som är tränade och det är de tråkigaste sex jag någonsin varit med om.
Citera
2024-09-17, 16:06
Medlem
RightRites avatar
Äsch, sluta vara så kräsen din tönt.
Citera
2024-09-17, 16:14
Medlem
Citat:
Hej,

Frida Karlsson som är sveriges främsta längdskidåkerska just nu är pinnsmal. Hon omgärdas av läkare, dietister och är en superatlet. Hade det varit "farligt" att inte äta mycket mat skulle hon inte se ut som hon gör. Hon har mindre än 10% kroppsfett. Så idén som länge formulerats av alla tjocka tjejer att det är farligt att äta som supermodeller är bara trams. Vi är inte gjorda för att gå runt med fett så är det bara och det belönas av biologin för att män springer efter smala tjejer. Ju mindre ju bättre.

Och elitidrottare är kända för att få ett lång liv fritt från sjukdomar och krämpor? Ursäkta, men du måste ha så stora skygglappar att du inte ser din egen näsa.
Citera
2024-09-17, 16:15
Medlem
Sex med kraftiga brudar är oftast bättre än med smala. Nu pratar jag inte om tjejer med extrem fetma.
Smala tjejer som ”vet” att dom är snygga ger sällan ett bra ligg.
Citera
2024-09-17, 18:06
Medlem
Citat:
Hej,

Som vi alla vet är fett % den största markören för hur attraktiv en kvinna och man är.

Så fort en kvinna går ner på 10-12% kroppsfett så blir hon en 10a mer eller mindre. Tror du mig inte så är det bara att titta på alla framgångsrika och kända män och ta ut snitt personen dom är ihop med. Alla är ihop med kvinnor som ser ut som fotomodeller.

Hemligheten till att ha en vacker attraktiv kropp är att lägga beslag på sina inre demoner och själv sätta dagordning för hur mycket du äter. Det är inte svårare än så för tjejer. Ät mindre bara.

Min fråga riktar sig till er män som har tjejer som är tjocka. Hur har ni sex egentligen? Vad attraheras ni utav i sängen när en lasttjock val lägger sig i sängen och ber dig stoppa in den i hålet? Jag hade aldrig fått upp den ens. Bara tanken av att se en tjock kvinna ställa sig i en upp dämmad doggystyle position och visa en rund ballong röv med tjocka anklar får mig att spy nästan?

Så för er som har tjejer som lider av övervikt. Hur står ni ut? Hur gör ni? Hur är ert sexliv?

Tack för mig
Feta kvinnor kan också vara attraktiva.
Man kan bli attraherad av kvinnas personlighet
Senast redigerad av TrolletOchgrodan 2024-09-17 kl. 18:07. Anledning: Uppdatering
Citera
2024-09-17, 18:15
Medlem
Citat:
Hej,

Tack för mig
Det kanske är extra svårt för dig ifall du bara ser kvinnan som ett sexobjekt
Citera
2024-09-17, 18:24
Medlem
Citat:
Så du prioriterar att kvinnan är smal över hennes psykiska, och för den delen även fysiska, välmående? Du måste vara rolig på fest.
Citera
2024-09-17, 18:25
Medlem
Det är fel att håna någon baserat på deras utseende.
Hånandet kanske gör det svårare för dig att känna någon attraktion från feta kvinnor..
Senast redigerad av TrolletOchgrodan 2024-09-17 kl. 18:26. Anledning: Uppdatering
Citera
2024-09-17, 18:36
Medlem
liten.igelkotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megaforce
Det lär bli säker sex för du lär inte nå in hela vägen..

Med en ordentlig flashback-dase är ju det inget problem att nå in hela vägen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in