• 1
  • 2
2024-09-14, 15:45
Medlem
Brottarn.s avatar
Min kur Start 8 Mars - Stop 26 Aug. Testo e 250mg var 5 dag. Jag vet inte kvaliteten p prepen men inbillar mig att det inte gav srskillt mycket, lite mer uthllighet och visst har jag kat i styrka ocks men inga fantastiska styrkeresultat tycker jag, har trnat i mnga r och visst har jag gjort mina styrkeresultat men det kunde varit bttre tycker jag.

r lite fundersam p prepen d flera p forumet har dissat samma grejer jag anvnt, de flesta gnger har jag ocks haft smrtpverkan p injektionsstllen inga vldsamma smrtor men eftersom jag r noga med snt s borde jag inte haft ngon smrta alls, om grejerna var bra med bra oljor.

Idag r det 15 dagar sen sista sticket och jag trnar p som vanligt och kroppen knns bra fortfarande, tar lite nolvadex fr skerhets skull.

Tar grna en kommentar om ngon undrar.
Senast redigerad av Brottarn. 2024-09-14 kl. 15:47.
Citera
2024-09-14, 19:55
Medlem
Damen101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brottarn.
Min kur Start 8 Mars - Stop 26 Aug. Testo e 250mg var 5 dag. Jag vet inte kvaliteten p prepen men inbillar mig att det inte gav srskillt mycket, lite mer uthllighet och visst har jag kat i styrka ocks men inga fantastiska styrkeresultat tycker jag, har trnat i mnga r och visst har jag gjort mina styrkeresultat men det kunde varit bttre tycker jag.

r lite fundersam p prepen d flera p forumet har dissat samma grejer jag anvnt, de flesta gnger har jag ocks haft smrtpverkan p injektionsstllen inga vldsamma smrtor men eftersom jag r noga med snt s borde jag inte haft ngon smrta alls, om grejerna var bra med bra oljor.

Idag r det 15 dagar sen sista sticket och jag trnar p som vanligt och kroppen knns bra fortfarande, tar lite nolvadex fr skerhets skull.

250mg e5d e en relativt lg dos. Dom som tvla ligger p ver grammet med fler prepp n bara testa. Sen s finns det annat n testo som du kar i styrka p.

Men grattis, hur va hlsan under kuren. Mdde du bra, hur var din E2 management?
Citera
2024-09-14, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damen101
250mg e5d e en relativt lg dos. Dom som tvla ligger p ver grammet med fler prepp n bara testa. Sen s finns det annat n testo som du kar i styrka p.

E2 management?
Citera
2024-09-15, 11:33
Medlem
Damen101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EIgiganten
E2 management?

strogen kontroll.
Citera
2024-09-15, 12:52
Medlem
Brottarn.s avatar
Citat:
strogen kontroll.

E2 r specifikt stradiol, p samma stt som mannens knshormon gr dela upp.
Citera
2024-09-15, 17:29
Medlem
Winny123s avatar
Citat:

Vad var det fr mrke p teston?

Om det r frsta kur och man skter sig rtt med trning och kost s ska det ge rtt bra kningar d receptorerna r frscha.
😅
Citera
2024-09-15, 17:35
Medlem
Winny123s avatar
Citat:

Frlt men vad vet du som aldrig preppat?!

250mg ed r en helt perfekt start dos och funkar i mnga r utan att man trttar ut receptorena...

Jag r s jvla trtt p dos hetsen som pgr p diverse forum..
Och det r precis som du sger. DEM SOM TVLAR gr p flera gram..

Anledningen att dem mste dundra p med flera gram r fr att dem mttat sina receptorer pga X antal kurer i bagaget. omOch fr att f ngon form av reaktion p sina blasts s mste dem preppa med s hga doser.

DET BETYDER INTE ATT EN VANLIG SVENSSON MSTE TRYCKA 1G EW FR ATT F RESULTAT!

Inte undra p att steroider ftt s dligt rykte nr noobies smller p med mass doser..
Citera
2024-09-15, 19:04
Medlem
Brottarn.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Winny123
Vad var det fr mrke p teston?

Om det r frsta kur och man skter sig rtt med trning och kost s ska det ge rtt bra kningar d receptorerna r frscha.
😅

Fulmen pharma & Vxtgaranten.org
Citera
2024-09-15, 20:55
Medlem
Winny123s avatar
Citat:
Fulmen pharma & Vxtgaranten.org

Fulmen kan jag inte uttala mig om men VG's
Avex pharma oljorna och himla biocare har jag krt och ftt vldigt fina resultat p.

Tog ven tester p dem som visade >120nmol p 600mg ew och 80 nmol p 250mg ew s dem kan jag g igod fr
Citera
2024-09-16, 18:33
Medlem
Damen101s avatar
Citat:
Frlt men vad vet du som aldrig preppat?!

250mg ed r en helt perfekt start dos och funkar i mnga r utan att man trttar ut receptorena...

Jag r s jvla trtt p dos hetsen som pgr p diverse forum..
Och det r precis som du sger. DEM SOM TVLAR gr p flera gram..

Anledningen att dem mste dundra p med flera gram r fr att dem mttat sina receptorer pga X antal kurer i bagaget. omOch fr att f ngon form av reaktion p sina blasts s mste dem preppa med s hga doser.

DET BETYDER INTE ATT EN VANLIG SVENSSON MSTE TRYCKA 1G EW FR ATT F RESULTAT!

Inte undra p att steroider ftt s dligt rykte nr noobies smller p med mass doser..

Haha, det r bara en lg dos inget mer med det. Vad tnkte du p?
Citera
2024-09-16, 18:59
Medlem
Winny123s avatar
Citat:
Haha, det r bara en lg dos inget mer med det. Vad tnkte du p?

Nej det r en normal dos...
Lg dos r trt dos det vill sga 50-100mg ew.
(Mjligt att f personer kr 150mg ew)

Nu kommer jag lta som ngon jvla moral krring MEN!

Det r farligt att sitta och gra uttalande ang doser med mera nr man inte kan ngot om det..
Och om man kollar p din historik av mnen du skrivit i hr p FB s blir jag mrkrdd...
Du r absolut den sista som ens borde fundera p att ge ngon form av tips eller leka expert.

Jag har 2 tips till dig.

Tips 1: Googla David Goggins bok : "can't hurt me"
Ls eller lyssna p den. Ta in och lr.

Tips 2: Nr du sjlv stadkommit ngot i livet s r du berttigad att fra din visdom vidare men innan dess s framstr du bara som en jvla pundare som lallar runt p ett forum...
Citera
2024-09-17, 16:36
Medlem
Damen101s avatar
Citat:
Nej det r en normal dos...
Lg dos r trt dos det vill sga 50-100mg ew.
(Mjligt att f personer kr 150mg ew)

Nu kommer jag lta som ngon jvla moral krring MEN!

Det r farligt att sitta och gra uttalande ang doser med mera nr man inte kan ngot om det..
Och om man kollar p din historik av mnen du skrivit i hr p FB s blir jag mrkrdd...
Du r absolut den sista som ens borde fundera p att ge ngon form av tips eller leka expert.

Jag har 2 tips till dig.

Tips 1: Googla David Goggins bok : "can't hurt me"
Ls eller lyssna p den. Ta in och lr.

Tips 2: Nr du sjlv stadkommit ngot i livet s r du berttigad att fra din visdom vidare men innan dess s framstr du bara som en jvla pundare som lallar runt p ett forum...

Jag trycker inte och kommer frmodligen aldrig gra det. Men han bertta att han var missnjd med stryker satsen och d sa jag att det kan bero p en log dos.

Du tnder till helt i ondan.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in