2025-10-28, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unoboss
Enligt mig har ingen våldtäkt ägt rum enligt domen.
Högst sexuella trakasserier och ofredande.
Ingen våld har utgivits och inga bevis finns överhuvudtaget för någon våldtäkt.
Blir nästan chockad hur det framförs som våldtäkt.

Då blir du inte chockad om du blir attackerad och ditt anus blir penetrerat i någon random gångtunnel när du bara ville ta dig hem efter jobbet.
Citera
2025-10-28, 14:10
Avstängd
Unobosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagdrommaren
Då blir du inte chockad om du blir attackerad och ditt anus blir penetrerat i någon random gångtunnel när du bara ville ta dig hem efter jobbet.
Slappna av.
Inget samlag har skett inget kön har vidrörts.
Lite logik här tack.
3 års fängelse för en 18 åring för väldigt svaga bevis enligt mig.
Blir gärna motbevisad.
Citera
2025-10-28, 14:11
Avstängd
Unobosss avatar
Småbrudar har ljugit förr.
Finns facetime videon kvar?

Först visste hon inte vem det var sen visste hon att han gick i hennes skola...
Dom är från en håla.
Citera
2025-10-28, 14:17
Avstängd
Unobosss avatar
Jag har läst om artiklarna på aftonbladet och expressen 3 ggr. Finner ingen våldtänkt knappt ett överfall. Jag satt liksom och vänta under läsningen första gången när överfallet skulle börja.
Låter som en väldigt flummig historia.
Hon ljuger om vem hon är för pojken och sedan blir hon fasthållen, han håller samtidigt i hennes telefon. Hon tar telefonen och går, han står kvar och kliar sig på kuken. Sen nästa dag sen hon pojken och känner igen han både från skolan och tunneln och ringer polisen.
Pojken döms först till 3 års fängelse och enligt mig som dömd flyking skall man utvisas.
Tycker dock att det inte styrks ordentligt om ett brott faktiskt begåtts.
Citera
2025-10-28, 14:18
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Jag har läst om artiklarna på aftonbladet och expressen 3 ggr. Finner ingen våldtänkt knappt ett överfall. Jag satt liksom och vänta under läsningen första gången när överfallet skulle börja.
Låter som en väldigt flummig historia.
Hon ljuger om vem hon är för pojken och sedan blir hon fasthållen, han håller samtidigt i hennes telefon. Hon tar telefonen och går, han står kvar och kliar sig på kuken. Sen nästa dag sen hon pojken och känner igen han både från skolan och tunneln och ringer polisen.
Pojken döms först till 3 års fängelse och enligt mig som dömd flyking skall utvisas.
Tycker dock att det inte styrks ordentligt om ett brott faktiskt begåtts.

Du kanske skulle läsa domen innan du tramsar i tråden?
Citera
2025-10-28, 14:18
Medlem
Vill fortfarande veta vad vinsten för Sverige är att behålla en person som kommit hit som begått en överfallsvåldtäkt?

Vad är det tänkt att denna personen ska bidra med senare när han kommer ut ur finkan som är så oerhört viktigt att han måste stanna kvar?
Citera
2025-10-28, 14:20
Medlem
Citat:
Småbrudar har ljugit förr.
Finns facetime videon kvar?

Först visste hon inte vem det var sen visste hon att han gick i hennes skola...
Dom är från en håla.

Man har sett att hans mobil var där vid tidpunkten samt så har ju offret identifierat våldtäktsmannen. Hon blev överfallen och penetrerad, även hans tunga blev intryck i hennes mun. Ett jävla monster är vad han är och han borde kastas ut från detta land.
Du kanske själv är som han vem vet. Varför ska vi ta emot folk som skadar oss??
Citera
2025-10-28, 14:20
Avstängd
Unobosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Du kanske skulle läsa domen innan du tramsar i tråden?
Flickans beskrivning är så fattig att domen måste vara så enormt mer fylld av information enligt dig?
Har jag fel. Och isf på vad?
Citera
2025-10-28, 14:21
Avstängd
Unobosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagdrommaren
Man har sett att hans mobil var där vid tidpunkten samt så har ju offret identifierat våldtäktsmannen. Hon blev överfallen och penetrerad, även hans tunga blev intryck i hennes mun. Ett jävla monster är vad han är och han borde kastas ut från detta land.
Du kanske själv är som han vem vet. Varför ska vi ta emot folk som skadar oss??
Hon säger att han hade händerna innanför kläderna. Det är ingen våldtäkt. Inte ens ett överfall.
Hon gick till pojken och svara på hans frågor.

Jag står inte på någons sida utan jag blir lite häpen bara hur man kan få 3 års fängelse och (borde)bli utvisad för den gärningen.

Sen kan du bespara mig dom personliga förolämpningarna.
Citera
2025-10-28, 14:23
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Flickans beskrivning är så fattig att domen måste vara så enormt mer fylld av information enligt dig?
Har jag fel. Och isf på vad?

Både tingsrätten och hovrätten är överens om att flickan varit utsatt för en våldtäkt. Så du har fel om att ingen våldtäkt är begången. Sen hade du fel om att inget kön hade vidrörts också.
Citera
2025-10-28, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Vad jag hört så var det en Sverigedemokrat som yrkade på utvisning medans galna vänsterfeminister kämpade för att våldtäktsmannen skulle få stanna i landet.

Det stämmer att en nämndeman, Sammy Lie, som representerar SD var skiljaktig i frågan om utvisning i hovrättens dom. Lena Berggren som representerar V var också delaktig i hovrättsmålet men har inte varit skiljaktig utan står bakom domen som den är.

I tingsrätten ville lagmannen Christel Lundmark (lagman) och nämndemannen Julia Fahlgren (från M) som ville döma honom för våldtäkt till tre års fängelse (minus en månad) men inte utvisa honom.

I tingsrätten föll domen för att dem två andra närvarande nämndemännen ville fria honom.

Nämndemannasystemet måste avskaffas!!!
Citera
2025-10-28, 14:24
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Hon säger att han hade händerna innanför kläderna. Det är ingen våldtäkt. Inte ens ett överfall.
Hon gick till pojken och svara på hans frågor.

Jag står inte på någons sida utan jag blir lite häpen bara hur man kan få 3 års fängelse och (borde)bli utvisad för den gärningen.

Sen kan du bespara mig dom personliga förolämpningarna.

Läs domen pucko.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in