2025-10-28, 14:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Unoboss
Hon säger att han hade händerna innanför kläderna. Det är ingen våldtäkt. Inte ens ett överfall.
Hon gick till pojken och svara på hans frågor.

Jag står inte på någons sida utan jag blir lite häpen bara hur man kan få 3 års fängelse och (borde)bli utvisad för den gärningen.

Sen kan du bespara mig dom personliga förolämpningarna.

Du tycker inte att han fingrar henne emot hennes vilja räknas som en våldtäkt?

Är du hjärndöd?

”Våldtäkt är en typ av sexualbrott där samlag eller annan jämförbar sexuell handling utförs utan alla parters uttryckliga samtycke.”

Såsom att penetrera någon utan deras samtycke, din clown.
Senast redigerad av ytmamz 2025-10-28 kl. 14:27.
Citera
Medlem
Citat:
Flickans beskrivning är så fattig att domen måste vara så enormt mer fylld av information enligt dig?
Har jag fel. Och isf på vad?

Dem har bland annat kollat hans mobil med position och han har varit på platsen samt inte rört på sig under tiden som brottet begicks. Det här är inte en kille som är oskyldigt dömd för våldtäkt.
Citera
Avstängd
Unobosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Både tingsrätten och hovrätten är överens om att flickan varit utsatt för en våldtäkt. Så du har fel om att ingen våldtäkt är begången. Sen hade du fel om att inget kön hade vidrörts också.
Hade kön vidrörts på offret eller menar du hennes påstående att hon vönder sig om på håll och säger att GM styker sitt kön...

Detta är sexuella trakasserier och ska dömas därefter. Punkt slut.
Citera
2025-10-28, 14:26
Avstängd
Unobosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Läs domen pucko.
Blev du kränkt?
Länka till domen är du snäll.
Citera
2025-10-28, 14:27
Avstängd
Unobosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ytmamz
Du tycker inte att han fingrar henne emot hennes vilja räknas som en våldtäkt?

Är du hjärndöd?
Nej det är inte våldtäkt.
Och hur lyckas man våldta med en arm?

Finns facetime videon som bevis?
Citera
2025-10-28, 14:28
Medlem
Citat:
Hon säger att han hade händerna innanför kläderna. Det är ingen våldtäkt. Inte ens ett överfall.
Hon gick till pojken och svara på hans frågor.

Jag står inte på någons sida utan jag blir lite häpen bara hur man kan få 3 års fängelse och (borde)bli utvisad för den gärningen.

Sen kan du bespara mig dom personliga förolämpningarna.

Du kanske skulle förstå bättre om du själv blivit attackerad. Kan hända är du empatistörd eller helt enkel en vänsterpartist. Brukar du alltid heja på den som attackerar oskyldiga människor eller är det bara i det här fallet?
Citera
Bannlyst
Citat:
Nej det är inte våldtäkt.
Och hur lyckas man våldta med en arm?

Finns facetime videon som bevis?

”Våldtäkt är en typ av sexualbrott där samlag eller annan jämförbar sexuell handling utförs utan alla parters uttryckliga samtycke.”

Citera
Avstängd
Unobosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfarisk
Dem har bland annat kollat hans mobil med position och han har varit på platsen samt inte rört på sig under tiden som brottet begicks. Det här är inte en kille som är oskyldigt dömd för våldtäkt.
Man har identifierat rätt pojke det tror jag men jag tvivlar lite än så länge på vikten av brottet.
Citera
2025-10-28, 14:29
Avstängd
Unobosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagdrommaren
Du kanske skulle förstå bättre om du själv blivit attackerad. Kan hända är du empatistörd eller helt enkel en vänsterpartist. Brukar du alltid heja på den som attackerar oskyldiga människor eller är det bara i det här fallet?
Kanske kränkta mobbade offer inte ska bestämma för då kommer man inte få säga emot ett ord utan att hamna i fängelse.
Så tyst med ditt dravel.
Gå och gråtrunka hejdå
Citera
2025-10-28, 14:30
Medlem
Citat:
Blev du kränkt?
Länka till domen är du snäll.

Finns länkar på sidan 39 i denna tråd.

"Målsäganden som är 16 år gammal har berättat att hon efter avslutat arbetspass var på väg från jobbet för att ta bussen hem. I samband med att hon kom till en gångtunnel ropade en för henne okänd kille hallå, sprang efter och började ställa frågor till henne. Killen tog hennes mobiltelefon, klämde på hennes rumpa, klämde på hennes ena bröst under bh:n och höll fast henne i handen så att hon inte kunde gå därifrån. Killen stack in sin tunga i hennes mun. Hon tryckte undan honom och sa hon behövde gå. Han fick in handen under hennes trosor och stoppade in fingrarna i henne."
Citera
2025-10-28, 14:30
Avstängd
Unobosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ytmamz

Penetrera?
Utveckla. Står det i domen att mannen penetretade kvinnans kön? Med hand eller kön? Står det så??
Senast redigerad av Unoboss 2025-10-28 kl. 14:33.
Citera
2025-10-28, 14:32
Avstängd
Unobosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfarisk
Finns länkar på sidan 39 i denna tråd.

"Målsäganden som är 16 år gammal har berättat att hon efter avslutat arbetspass var på väg från jobbet för att ta bussen hem. I samband med att hon kom till en gångtunnel ropade en för henne okänd kille hallå, sprang efter och började ställa frågor till henne. Killen tog hennes mobiltelefon, klämde på hennes rumpa, klämde på hennes ena bröst under bh:n och höll fast henne i handen så att hon inte kunde gå därifrån. Killen stack in sin tunga i hennes mun. Hon tryckte undan honom och sa hon behövde gå. Han fick in handen under hennes trosor och stoppade in fingrarna i henne."
Allt med en arm och hennes telefon i andra amtidigt som hennes vän hör och ser allt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in