• 1
  • 2
2024-09-11, 14:30
Medlem
Vatos.Locoss avatar
I en nära framtid kämpar 100 pojkar om vem som kan gå längst igenom Amerika. Går du för sakta skjuts du ihjäl.

Detta låter väl kul?

Mark något (Luke skywalker) kommer ha en huvudroll i detta. Inget datum släppt ännu.
Citera
2024-09-11, 14:38
Medlem
kyrkstockens avatar
Mark Hamill. Nä....hittade inget på nätet.

De senaste fimatiseringarna typ mr mercedes har varit sådär. Men skall säkert ses när kommer.
Senast redigerad av kyrkstocken 2024-09-11 kl. 14:42.
Citera
2024-09-11, 14:41
Medlem
Maratonmarschen har jag för mig att den hette. Många år sedan jag läste den, men tyckte att boken var bra då. Kan säkert bli bra som film också. Ger många funderingar på vad människor gör för att bli populära.
Citera
2024-09-11, 14:42
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vecklor
Maratonmarschen har jag för mig att den hette. Många år sedan jag läste den, men tyckte att boken var bra då. Kan säkert bli bra som film också. Ger många funderingar på vad människor gör för att bli populära.
Ja, en riktigt bra bok (åtminstone för en tonåring)!
Citera
2024-09-11, 14:43
Har hört att det är en av hans bättre böcker. Har ej läst så kanske är värt att se filmen då.
Citera
2024-09-11, 14:46
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Ja, en riktigt bra bok (åtminstone för en tonåring)!

Den håller än!

Citat:
Ursprungligen postat av Huhhhhh
Har hört att det är en av hans bättre böcker. Har ej läst så kanske är värt att se filmen då.

Riktigt riktigt bra bok. Tycker nästan han skriver bättre böcker under det namnet King använde sig av under denna bok.
Citera
2024-09-11, 15:08
Avstängd
OnkelUnkass avatar
Jag gillade boken när jag läste den, kan nog bli intressant psykologisk skräck. Fast inte så mycket skräck, mer ångest
Citera
2024-09-11, 21:55
Medlem
plaskets avatar
Läste boken i min ungdom. Jag tyckte den var riktigt bra, den som gick långsammare än 6 km/h eller nåt sånt blev skjuten har jag för mig.
Citera
2024-09-11, 21:57
Medlem
Insta-watch blir det, King är King.
Men kan skytten möjligen heta Elon??
Citera
2024-09-11, 21:58
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
I en nära framtid kämpar 100 pojkar om vem som kan gå längst igenom Amerika. Går du för sakta skjuts du ihjäl.

Detta låter väl kul?

Mark något (Luke skywalker) kommer ha en huvudroll i detta. Inget datum släppt ännu.
Jäklar vilka bra nyheter! Min favoritroman av Stephen King. Försöker alltid tvinga folk att läsa den. Var har du läst om den nya filmatiseringen? IMDB?
Citera
2024-09-11, 22:00
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solestrolls
Jäklar vilka bra nyheter! Min favoritroman av Stephen King. Försöker alltid tvinga folk att läsa den. Var har du läst om den nya filmatiseringen? IMDB?

Wiki bara tror jag.

Jag försöker samma med folk fast vägbygge 😂
Citera
2024-09-12, 09:08
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Wiki bara tror jag.

Jag försöker samma med folk fast vägbygge 😂

Den har jag inte läst! Men jag kommer göra det nu. Publicerad 1981, kan ju inte vara något annat än bra. Ska kolla om jag hittar den på Bokbörsen. Tackar för tipset!

Mod: Sorry om detta svar blev aningen off topic.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in