2006-08-20, 22:35
Medlem
Jag åt lunch på restaurang Babajan på Etnografiska samtidigt som CK i juni i år. Man får stå länge i kö där och folk är ganska nära inpå varandra även vid borden. CK verkade mycket blyg och slog ned blicken istället för att se tillbaka på folk när de tittade. Hon hade dålig hy med mycket pancake på, men ett fint 'jeansarsel' konstaterade jag bakom henne kön.
Citera
2006-08-20, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strife
Tror hon har svamp i fittan. Därför hon springer och hoppar så snabbt. Gillar inte henne även om jag hejar på henne när hon velar runt inne på arean. Verkar vara dryg.
Någon som sett henne köpa filmjölk?
Citera
2006-08-21, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chrillo
Hon har ett självständigt sätt som typ väldigt religösa människor har. Lite otäckt...

Otäckt för den som saknar trygghet.
Aldrig hört om bra självförtroende?
Citera
2006-08-21, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .LA.
Någon som sett henne köpa filmjölk?

på apoteket?
Citera
2006-08-21, 10:18
Medlem
Spyr på fanskapet

Fy fan vad jag stör mej på denna patetiska fjant. Hon är bara en medioker liten skit, som tävlar i en nästan bortglömd gren för alla som inte klarar av att bli bra i en individuell gren. Sätter en slant på att detta blonda äckel har pumpat i sig en massa skit. Jag menar kolla på henne. Finnarna åker berg o dalbana i fejset på henne. Hon är så okvinnlig man bara kan vara. Äckligt hårda drag i nunan. Så överhypad och självgod som som hon är i hennes position det får mej o spy. Vem fan tror hon att hon är? Hon är lika jävla hjärntvättad som hennes tokidol Carola är. Fan hoppas att Sverige nån ggn kan sparka ut dessa två äckel från vårt vackra land. Kort o gott så kommer det säkert att bli lite mothugg efter det här, men vem bryr sig?. Hon är bara en överhypad loser som tror hon är bättre än vad hon egentligen är. Precis som Coca Carola. Jag spyr......
Citera
2006-08-21, 11:54
Medlem
qtboys avatar
Min kusin var på idrottsläger i Växjö förra året... då såg dom Carolina och bad om en autograf så hon snäsigt svarade att "jag har annat för mig än att stå här och skriva på massa papperslappar"... kom igen grabben är 14 år!
Citera
2006-08-21, 12:16
Medlem
Rubbes avatar
Jag har aldrig gillat Klüft. För det första ser hon otäck ut, och att tända på henne jämställer jag med andra perversioner. Fy fan! Sedan känns hela hennes "sprallighet" påklistrad och gjord för att vinna uppmärksamhet och charma sig in hos folket. Detta har hon dessvärre lyckats ganska bra med.

Precis som någon annan här inne har jag hört från säkra källor att hon har DAMP, föga överraskande.

Men nu vill jag ha lite skvaller från er som bor i Växjö. Gärna smaskiga grejer.
Citera
2006-08-21, 12:29
Medlem
Mr Coffees avatar
Jag har hört att hon vill ha patriks stav i rökluckan
Citera
2006-08-21, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rubbe
Sedan känns hela hennes "sprallighet" påklistrad och gjord för att vinna uppmärksamhet och charma sig in hos folket. Detta har hon dessvärre lyckats ganska bra med.

Precis som någon annan här inne har jag hört från säkra källor att hon har DAMP, föga överraskande.

Rubbe, motsäger du inte dig själv nu? Sprallet är väl ett sätt att kanalisera dampen?

Jag har inte så svårt för henne. Hon är ju underhållande som idrottare speciellt när hon tog längdhoppet i sista i Paris.

Mats Olsson gillar ju inte henne... men han gillar Kajsa B. Han har dom som motpoler i sitt universum.
Citera
2006-08-21, 13:08
Medlem
qtboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Coffee
Gärna flera det... det har jag hört..... Ge upp!! Alla vill INTE ha den i dajmen! Det är lätt att i varje tråd om en tjej skriva att hon vill ha den i dajmen så har man tillfört ngt!.. håll er till vad som troligtvis skulle vara sant!
Citera
2006-08-21, 13:33
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Coffee

Oj det dröjde ända till inlägg 32

Jag har hört att ni är ett gäng patetiska losers som inte förstår att folk kan ha annat för sig än att skriva autografer.
Citera
2006-08-21, 16:39
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qtboy
Gärna flera det... det har jag hört..... Ge upp!! Alla vill INTE ha den i dajmen! Det är lätt att i varje tråd om en tjej skriva att hon vill ha den i dajmen så har man tillfört ngt!.. håll er till vad som troligtvis skulle vara sant!

Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Oj det dröjde ända till inlägg 32

Jag har hört att ni är ett gäng patetiska losers som inte förstår att folk kan ha annat för sig än att skriva autografer.

Ok, jag har inte hört det men jag tyckte att tråden saknade ett dylikt inlägg då alla andra trådar av detta slag har ett sådant.

Hon verkar mest hyperjobbig och skum, jag skulle nog förmodligen ändå dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in