Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-08-18, 19:45
  #1
Medlem
Cobra Mk IIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birabacken
Precis, man ska inte dra slutsatser bara för att de är trevliga i rutan. Carro Klüft är en riktig fitta t.ex och inte alls trevlig som på tv.

Detta är faktiskt en känsla som jag fått när jag sett henne i TV. Jag har all respekt för hennes idrottsliga prestation. Men underbarn, eller underpersoner egentligen, brukar ofta ha svårt rent socialt.

Så, vad för skvaller finns det att berätta om denna kvinna?
Citera
2006-08-18, 19:52
  #2
Medlem
Jag blir kåt på henne. Hon är så sexigt hypomanisk.Tänk om hon kunde lägga all energi på nåt vettigare, typ vilda sexlekar med mig?

Tycker att hon verkar helhyvens, kom inte med några rykten som förstör min fina illusion är ni snälla.
Citera
2006-08-18, 19:55
  #3
Medlem
Jag gillar henne så jag hoppas att ingen hittar något ofördelaktigt om henne.
Fast hennes val av pojkvän lämnar mycket i övrigt att önska, honom är jag inte speciellt förtjust i.
Citera
2006-08-18, 20:12
  #4
Medlem
MajkenKenmajs avatar
För att bli en världsmästare måste man nog vara skruvad, inget ont om denna flicka men skruvad är hon med all säkerhet, gillar henne...
Citera
2006-08-18, 20:16
  #5
Medlem
Strifes avatar
Tror hon har svamp i fittan. Därför hon springer och hoppar så snabbt. Gillar inte henne även om jag hejar på henne när hon velar runt inne på arean. Verkar vara dryg.
Citera
2006-08-18, 20:18
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cobra Mk III
Detta är faktiskt en känsla som jag fått när jag sett henne i TV. Jag har all respekt för hennes idrottsliga prestation. Men underbarn, eller underpersoner egentligen, brukar ofta ha svårt rent socialt.

Så, vad för skvaller finns det att berätta om denna kvinna?


"Svenska avundsjukan". Då, när densamma (upp-) visar sitt allra fulaste tryne?!
Well....; fet, ful och "nätberoende", lär hon då knappast vara.
Sad to make You sad.
Citera
2006-08-19, 18:43
  #7
Medlem
Chrillos avatar
Hon har ett självständigt sätt som typ väldigt religösa människor har. Lite otäckt...
Citera
2006-08-19, 19:31
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chrillo
Hon har ett självständigt sätt som typ väldigt religösa människor har. Lite otäckt...


Det var en bra iakttagelse.


Hon hade en jävla säkerhet när hon höll ett tal på Victoriadagen eller nåt. Hålla tal är inte enkelt, men å andra sidan har hon nån galen hype-bubbla omkring sig, allt hon gör är numera av mirakelkarktär.
Citera
2006-08-19, 20:07
  #9
Medlem
koffeinists avatar
Någon annan som är skraj för hennes ögonhålor? Inte ens på hennes s.k. "modellbilder" för Reebook såg hennes fejs ok ut, inte med all make up i världen samt bildredigering går det att rädda hem den looken.

Men tror nog som många andra att hon har ett jävlig tight ass, hennes skinkor är säkert som trumskinn...
Citera
2006-08-20, 08:57
  #10
Medlem
Basil Fawltys avatar
En fantastisk tjej. Det enda som drar ner är hennes vurm för Carola.
Citera
2006-08-20, 11:03
  #11
Medlem
jagvetdetduintes avatar
Hon har enligt källor som växte upp med henne precis som många andra eliidrottare DAMP...... Vilket knappast lär förvåna någon..
Citera
2006-08-20, 11:05
  #12
Moderator
Sun Rulers avatar
Hon har inte varit samma "glada och spralliga" jag vid ett par tillfällen på ett hett inneställe i Stockholm. Där har hon snarare uppfattas som otrevlig och dryg av flera i personalen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback