Citat:
Ursprungligen postat av
Charliework86
Orkar inte leva längre, orkar inte med att alltid må dåligt. Är inlåst på rättspsykiatrisk vård sen 2018 för ett självmordsförsök vart skjuten av polisen.
Viljat dö sen jag va 11år va då jag gjorde mitt första självmordsförsök. när jag va 13år hamna jag på sis hem och fick lvu.
Hamna på sis hem för min kompis dog på taket på ett tåg han brann upp framför mej. får flashback på sommaren när folk grillar ute.
Vart våldtagen på sis hem fick dricka urin slagen med ett avbrutet skurskafft som personalen kallade för rättvisan.
Så har varit inlåst från 13år upp till 21 år på sis hem. Och nu är jag på rättspsykiatrisk vård sen 7 år bakåt. så varit inlåst stor del av mitt liv.
Mobbad stort sätt hela mitt liv. Och haft ett stort drog missbruk på heroin har LARO nu så får medicin utskrivet mot opiat sug.
Testat ECT 7st behandlingar har jag gjort hjälpte ett ta. Men dr tyckte att 7 behandlingar räckte.
Mår så sjukt dåligt att jag bara vill dö. Pallar inte mera, livet är ingen för mej. Ser ingen mening att fortsätta leva.
Mins inte när jag va glad eller mådde bra, om jag någonsin har gjort det.
Funderar på en överdos av heroin och benzo har många självmordsförsök,en alltid vaknat upp på sjukhuset. Men denna gång måste jag dö. jag måste vara helt säker på att jag inte överlever.
Så funderar på att ta överdosen långt in i skogen där ingen kan hitta mej förens jag är död.
Tänker inte ta självmord om jag inte är säker på att jag dör.
Önskar verkligen att jag hade viljan att leva.
Hur hamnade du på rättspsyk?
Om du är inlåsta? Hur kan du då ta dig långt in i skogen?