• 1
  • 2
2024-09-06, 01:35
Medlem
Charliework86s avatar
Orkar inte leva längre, orkar inte med att alltid må dåligt. Är inlåst på rättspsykiatrisk vård sen 2018 för ett självmordsförsök vart skjuten av polisen.

Viljat dö sen jag va 11år va då jag gjorde mitt första självmordsförsök. när jag va 13år hamna jag på sis hem och fick lvu.
Hamna på sis hem för min kompis dog på taket på ett tåg han brann upp framför mej. får flashback på sommaren när folk grillar ute.

Vart våldtagen på sis hem fick dricka urin slagen med ett avbrutet skurskafft som personalen kallade för rättvisan.
Så har varit inlåst från 13år upp till 21 år på sis hem. Och nu är jag på rättspsykiatrisk vård sen 7 år bakåt. så varit inlåst stor del av mitt liv.

Mobbad stort sätt hela mitt liv. Och haft ett stort drog missbruk på heroin har LARO nu så får medicin utskrivet mot opiat sug.

Testat ECT 7st behandlingar har jag gjort hjälpte ett ta. Men dr tyckte att 7 behandlingar räckte.

Mår så sjukt dåligt att jag bara vill dö. Pallar inte mera, livet är ingen för mej. Ser ingen mening att fortsätta leva.
Mins inte när jag va glad eller mådde bra, om jag någonsin har gjort det.

Funderar på en överdos av heroin och benzo har många självmordsförsök,en alltid vaknat upp på sjukhuset. Men denna gång måste jag dö. jag måste vara helt säker på att jag inte överlever.

Så funderar på att ta överdosen långt in i skogen där ingen kan hitta mej förens jag är död.
Tänker inte ta självmord om jag inte är säker på att jag dör.

Önskar verkligen att jag hade viljan att leva.
2024-09-06, 01:57
Medlem
kneegrowhitlahs avatar
Du måste lära dig att hantera människans olika stadier av känslor, det är ok att känna sorg. Du måste bearbeta dina tankemönster till positiva sådana och det skulle vara bra om du tillfrisknade tillräckligt för att ta dig ut från sis-hemmet. Testa att självmedicinera med något som växer i naturen t.ex. svampar, gräs osv. Ät inte psykofarma, eftersom den är bara till för att hålla dig i ett slags limbo, du mår lite bättre kortvarigt i 1-2 månader sen får du massa bieffekter osv och du måste hålla på att höja dos, testa en annan medicin osv. Det är fan bättre och billigare med thc (det är därför de inte vill legalisera det i Sverige).
2024-09-06, 02:00
Medlem
Jahbrahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charliework86
Orkar inte leva längre, orkar inte med att alltid må dåligt. Är inlåst på rättspsykiatrisk vård sen 2018 för ett självmordsförsök vart skjuten av polisen.

Viljat dö sen jag va 11år va då jag gjorde mitt första självmordsförsök. när jag va 13år hamna jag på sis hem och fick lvu.
Hamna på sis hem för min kompis dog på taket på ett tåg han brann upp framför mej. får flashback på sommaren när folk grillar ute.

Vart våldtagen på sis hem fick dricka urin slagen med ett avbrutet skurskafft som personalen kallade för rättvisan.
Så har varit inlåst från 13år upp till 21 år på sis hem. Och nu är jag på rättspsykiatrisk vård sen 7 år bakåt. så varit inlåst stor del av mitt liv.

Mobbad stort sätt hela mitt liv. Och haft ett stort drog missbruk på heroin har LARO nu så får medicin utskrivet mot opiat sug.

Testat ECT 7st behandlingar har jag gjort hjälpte ett ta. Men dr tyckte att 7 behandlingar räckte.

Mår så sjukt dåligt att jag bara vill dö. Pallar inte mera, livet är ingen för mej. Ser ingen mening att fortsätta leva.

Funderar på en överdos av heroin och benzo har många självmordsförsök,en alltid vaknat upp på sjukhuset. Men denna gång måste jag dö. jag måste vara helt säker på att jag inte överlever.

Så funderar på att ta överdosen långt in i skogen där ingen kan hitta mej förens jag är död.

Du Är fast i ett vidrigt system. Inte dig det är fel på. Ta ett flyg till Thailand och lev som munk istället.
2024-09-06, 02:05
Medlem
henrikos avatar
Citat:
får flashback på sommaren när folk grillar ute

Av ljudet eller doften, eller av att se stekränderna?
2024-09-06, 02:08
Medlem
DyngSmElls avatar
Ta livet av sig är det många som vill, det är ingen kö!

Ett råd är att faktiskt, trots att det är svårt, hjälp dig själv, för ingen annan kommer kunna hjälpa dig.

Börja med en promenad om dagen, skyr du människor, gå ut när det är mörkt, är du rädd för att gå utanför dörren gå fram och tillbaka och gör gymnastik i din lägenhet/hus.

https://www.1177.se/sjukdomar--besva...lvmordstankar/

https://www.svenskakyrkan.se/jourhavandeprast

Önskar dig all lycka!

Edit: Såhär. Du ska såklart söka hjälp, du kan inte få hjälp här på flashback, att du startar tråden är
bra för det är ett rop på hjälp.. istället för att tyst gå vidare.

Om du har familj/vänner släpp på trycket, vad har du att förlora?

Acceptera att det är mörkt!
Senast redigerad av DyngSmEll 2024-09-06 kl. 02:20.
2024-09-06, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jahbrah
Du Är fast i ett vidrigt system. Inte dig det är fel på. Ta ett flyg till Thailand och lev som munk istället.
Tänkte på det med.. Hade jag varit så nere i skiten och känt att det inte finns någon utväg eller något kvar att leva för så VARFÖR inte göra en stor jävla switch på livet. (om man inte har något att leva för endå) som man verkar tro.
DRA härifrån! Åk till thailand och börja på 0. Det hade varit min utväg och är min utväg ifall mitt liv skulle skita sig både psykiskt, fyskiskt och ekonomiskt.
2024-09-06, 02:34
Bannlyst
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av kneegrowhitlah
Du måste lära dig att hantera människans olika stadier av känslor, det är ok att känna sorg. Du måste bearbeta dina tankemönster till positiva sådana och det skulle vara bra om du tillfrisknade tillräckligt för att ta dig ut från sis-hemmet. Testa att självmedicinera med något som växer i naturen t.ex. svampar, gräs osv. Ät inte psykofarma, eftersom den är bara till för att hålla dig i ett slags limbo, du mår lite bättre kortvarigt i 1-2 månader sen får du massa bieffekter osv och du måste hålla på att höja dos, testa en annan medicin osv. Det är fan bättre och billigare med thc (det är därför de inte vill legalisera det i Sverige).

Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av henriko

Citat:
Ursprungligen postat av DyngSmEll
Ta livet av sig är det många som vill, det är ingen kö!

Ett råd är att faktiskt, trots att det är svårt, hjälp dig själv, för ingen annan kommer kunna hjälpa dig.

Börja med en promenad om dagen, skyr du människor, gå ut när det är mörkt, är du rädd för att gå utanför dörren gå fram och tillbaka och gör gymnastik i din lägenhet/hus.

https://www.1177.se/sjukdomar--besva...lvmordstankar/

https://www.svenskakyrkan.se/jourhavandeprast

Önskar dig all lycka!

Edit: Såhär. Du ska såklart söka hjälp, du kan inte få hjälp här på flashback, att du startar tråden är
bra för det är ett rop på hjälp.. istället för att tyst gå vidare.

Om du har familj/vänner släpp på trycket, vad har du att förlora?

Acceptera att det är mörkt!

Citat:
Ursprungligen postat av Xxxxxx123
Tänkte på det med.. Hade jag varit så nere i skiten och känt att det inte finns någon utväg eller något kvar att leva för så VARFÖR inte göra en stor jävla switch på livet. (om man inte har något att leva för endå) som man verkar tro.
DRA härifrån! Åk till thailand och börja på 0. Det hade varit min utväg och är min utväg ifall mitt liv skulle skita sig både psykiskt, fyskiskt och ekonomiskt.
Jösses. Inte ditt fel att detta skitland agerar som dem gör. Du borde inte blivit medicinerad eller utsatt för någon utredning eller blivit inlagd på något hem. Du borde bara ha blivit tillsagd att du inte får ta ditt liv och sen försökt lösa dina problem med familjen. Jösses.

Är du inlagd idag?

Ut därifrån, kapa kontakten med dessa psykopatiska psykologer.

Ut och träna hårt. Träna, ät mycket och bli starkare. Antar att du är man annars får du säga till.

Få magmuskler, bredare axlar så löser det sig i slutändan.
2024-09-06, 02:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av henriko
hur fan är det här relevant? stekränder?

Alltså snubben är självmordsbenägen och du pratar fan strunt. 0 empati.
2024-09-06, 02:39
Medlem
Citat:
Hon är dömd till sluten rättspsykiatrisk vård. Inte så lätt att fly till Thailand och bli munk då
2024-09-06, 03:13
Fy fan! Är det där dom kallar vård och tror att det ska bli bättre.

Sverige är ett sjukt land. Den lilla människan är inte mycket värd när allt kommer omkring.

Förstår din känsla och dina tankar, är själv i dom. Vi får kämpa tillsammans.

Som Stolenchevy skriver, så finns även jag på PM.
2024-09-06, 03:19
Medlem
Eeeemiiiils avatar
Vill beklaga hur du mår och blivit behandlad, inga råd att ge men försök håll ut
2024-09-06, 03:36
Medlem
KingHisss avatar
Du är för feg. Annars hade du lyckats
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in