• 3
  • 4
2024-09-05, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rubbe
I Sverige är det det, inte i England. I England är det lika typiskt WT-beteende. Det händer såna saker där mellan varven, inte sällan med unga vita människor som förövare.

Nej, det är helt enkelt inte sant. Förekommer det att vita begår sådana dåd? Absolut.
Men vi vet alla vart vi hade satsat pengarna, på smutsblattarna, för dom är extremt överepresenterade
Citera
2024-09-05, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Personkrets3-1
Öh, nej... Det var två helsvenska killar placerade på ett HVB-hem i närheten som gjorde detta tillsammans med två adopterade systrar från Anneberg.

Skumt, har en länk där dottern tydligen berättat för en känd figur om att det var 3 invandrare det var men jag ska kika på det igen. Kanske någon postade fel.

EDit: Hittade detta Sebastien och Rasmus helsvenska namn till en början.
Kanske hade fel där men en del invandrare har svenska namn samt även efternamn och alla FUP jag hittade hade trasiga länkar. Men tillsvidare så får vi utgå att dessa var svenskar för jag orka inte fördjupa mig mer i det. Även hos dom 2 adopterade systrarna då adopterade brukar ha svensk personlighet.

Skit samma egentligen, ruttna människor oavsett och dom fick bara 4 år max, vet inte ens om alla fick det men det är skrämmande lågt för att dödat någon. Dom verkar ju också ha trakasserat henne. Stackaren måste varit livrädd.
Senast redigerad av Nyfikenpaallt 2024-09-05 kl. 18:34.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in