Citat:
Ursprungligen postat av
GregLestrade
Du har ju ett antal likande brott i Sverige. Barnen i Jönköping som dödade den där hemlösa. Barnen i närheten av Jönköping som dödade den där tanten och brände ner hennes hus.
Inget av de fallen var väl utländsk bakgrund? Tror åtminstone en av förövarna var djupt kristen och hade någon slags pappa som var pastor, som även var den som anmälde sitt barn. Om jag pusslar fritt ur minnet.
Gällande den hemlösa så var det svensk och en ungersk invandrare enligt tråden. Dom fick inget straff för att dom dödade han för att dom var 14år, enligt ett nick så är den ena personen lika vidrig fortfarande.
Kvinnan från Anneberg från jkpg så var det 3 unga invandrare på 17 år som mördade henne.
Enligt dottern så hittades mamma precis vid dörren så hade också försökt tas sig ut
(FB) Inger Åsén 68 år - mördad genom mordbrand i Anneberg i Nässjö (2021-02-01)
Båda fallen så kom dom undan med mord dessa sadistiska ungdomar som förtjänar allt ont man kan tänka sig.
Jag hade blivit helt galen om någon gjorde så mot min mamma eller pappa. Dessa sadistiska jävla vidrigheter.
Hur kan man inte vilja att barn ska straffas, det är för mig helt galet. Barn är minst lika onda som vuxna.