2024-09-02, 15:59
Medlem
gangleris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dyngbaggen2
Kinnaman har ju vålltagit förr så listan verkar stämma

Njae, den tjejen försvann ju väldigt kvickt efter att Kinnaman visade sin mobiltelefon med de delar av konversationerna som hon klippt bort ur sina "bevis". De hade träffats och legat ett par ggr, och sen hade hon börjat utpressa honom och sagt att hon skulle polisanmäla honom för våldtäkt om han inte fixade roller och pengar till henne.

Vi vet ju inte exakt vad som egentligen hänt, men rätten ålade henne med kontaktförbud mot Kinnaman och la ner förundersökningen, så det pekar ju på att Kinnaman hade rätt bra bevis.
Senast redigerad av gangleri 2024-09-02 kl. 16:05.
Citera
2024-09-02, 16:01
Medlem
knark-kungens avatar
Vart är yrkesstoltheten? En hora som skyddar sina kunder är precis lika viktigt som att en becknare skyddar sina köpare.
Citera
2024-09-02, 16:05
Medlem
Fantastiskt trevligt! SVT skulle låta tjejen göra en vuxen julkalender där hon avslöjar en kändis torsk om dagen. Mycket bättre underhållning än att slösa pengar på Allsång på Skansen och Melodifestivalen.
Citera
2024-09-02, 16:06
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rat1
Det är nog preskriberat med tanke på det är 15 år

Vad är 15 år? Menar du att det gått 15 år sedan de förmodade sexköpen skulle ha skett? Ja, då är sexköpen preskriberade. Men vad har det med något av det jag skrev att göra? Du tror inte det finns ett värde att inte bli uthängd för detta även om rättsväsendet inte bryr sig längre?

Citat:
+ hon la av med utpressning efteråt..
Varför kan inte läsa på utan att komma med dumheter.

Men om hon tänkt börja igen, var läser jag det? Menar du att precis allt står att läsa i tidningen? Dumheter.
Citera
2024-09-02, 16:08
Medlem
Citat:
Mycket trevligt att de här är de första kändisarna i raden som nu kommer få stora problem.
Hoppas hon lägger ut resterande också.
Sitter nog en hel del nu och rätt nervösa.

Rätt så uppenbart att hon är en psykiskt sjuk pundare som börjat missbruka igen.

Hon borde sitta inlåst.
Citera
2024-09-02, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henriko
Vad är 15 år? Menar du att det gått 15 år sedan de förmodade sexköpen skulle ha skett? Ja, då är sexköpen preskriberade. Men vad har det med något av det jag skrev att göra? Du tror inte det finns ett värde att inte bli uthängd för detta även om rättsväsendet inte bryr sig längre?

Men om hon tänkt börja igen, var läser jag det? Menar du att precis allt står att läsa i tidningen? Dumheter.

Det garanterar väl bara att hon kommer låsas in för grovt förtal och ev narkotikabrott med tanke på hur uppenbart narkotikapåverkad hon var när hon skrev sina galenskaper.
Citera
2024-09-02, 16:10
Medlem
DirtyJobs avatar
Ska hon släppa en ny bok eller är det nån annan som ligger bakom inlägget. Känns ju otroligt korkat att lägga ut på det här viset sen försvinna från sociala medier.

När kommer en pudel att hon har blivit hackad och sen meddelas ett boksläpp eller nått annat.
Citera
2024-09-02, 16:12
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Hennes advokat har rekommenderat henne att lägga ut alla 40 folkkära kändisar samtidigt, gärna när hon samlat sina bevis färdigt.

Hon har velat lägga ut 5-6 stycken som hon kan säga redan nu.

Bara starkare tecken på att allt är skitsnack, finns inte en advokat i detta avlånga land som skulle rekommendera sin klient att lägga ut tiktoks som kan leda till förtalsrättegångar.

Eller ja, kan ju vara en advokat som blåser sin klient så klart, advokaten får väl betalt oavsett så länge det blir rättegång
Citera
2024-09-02, 16:18
Medlem
Enom till straff, androm till varnagel.

Även om det inte är straffbart längre så nog förstår ni väl själva hur känsligt det skulle vara om man hittar folk som har gått att utpressa på listan. Tänk höga militärer, försvarspolitiker, polischefer, advokater, domare, åklagare etc. etc.

Varför drev inte åklagaren detta mål hårdare?
Hur kommer det sig att den politikern tog ställning just i den frågan?
Varför hade just den höga militären så goda kontakter med det landet?
Det hände ju ingenting i brottsbekämpningen när han var polischef.

Tänk efter ett varv till...
Citera
2024-09-02, 16:21
Medlem
I slutändan är det nog enklare att peka ut vilka kändisar som inte knarkar eller köper sex.
Citera
2024-09-02, 16:28
Medlem
Y-FRONT.GROOVYBABYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Länkar från den andra tråden om hennes tidigare påstådda eskortverksamhet och dessa idag omskrivna i media och på sociala medier anklagelser mot kända personer.

(FB) Fd prostituerad gråter ut i Aftonbladet

https://imgur.com/a/Oe8uabh

Skulle Veronica Maggio ha betalt denna kvinna för att få sniffa kokain från hennes firre?
Så sorgligt och sjavigt alltihop. Veronica skulle ha fått ta droger från min dolme helt utan kostnad.
Citera
2024-09-02, 16:31
Medlem
peterZiipens avatar
Finns det ingen komplett sammanställning av alla namn än? Namn som jag har sett florerat runt är:
- Veronica Maggio
- Bandet Mustasch
- Sean Banan
- Micke Nyqvist
- Joel Kinnaman
- Göran Hägglund
- Göran Greider
- (Har för mig att jag även sett Leif GWs namn. Men hittar ej källan. Känns osannolikt).

Sen om detta faktiskt stämmer eller ej låter jag vara osagt. AL verkar riktigt shady.

Fyll gärna på!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in