Citat:
Ursprungligen postat av
2.3
Och jag konstaterar att du är oförmögen att ta till dig den fakta som finns. Troligtvis pga något patetiskt kvinnohat. Fundera gärna på följande tillsammans med några i incelklubben.
1. Hur vanligt är det att prostituerade våldtar de som inte vill köpa sex?
2.Hur vanligt är det att prostituerade inte tar betalt för sex?
1.Ganska vanligt. Det finns massor av vittnesmål om thai-salonger där kvinnorna hetsat män genom att beröra deras könsorgan för att sedan erbjuda dem en happy ending för extra betalt. Huruvida detta klassificeras som våldtäkt (för de män som avvisar förslaget), vet jag inte.
2. Att det finns sätt att kringgå den "extra betalningen" genom att baka in den i det initiala priset förstår alla som har någon som helst ekonomiskt sinne. Sannolikt sker det redan idag. Eller ja, efter föreliggande fall kan vi konstatera att det sker idag. Frågan är i vilken utsträckning.
Sannolikt får dock manliga sexarbetare mindre betalt på en massagesalong för sina sextjänster, precis som inom prostitutions- och porrbranschen
För övrigt spännande att du kallar någon som är emot sexhandel för både män och kvinnor som kvinnohatande. Skulle väl kunna drista mig till att säga att du snarare är manshatande eftersom du endast är motståndare till att kvinnor säljs medan du lämnar vidöppet för män att utnyttjas. Att du sen dessutom börjar ranta om incels att jag ska flytta till Mellanöstern mm, tar jag som en brist på argument.