Citat:
Ursprungligen postat av
Ktbocken
Ursäkta dumma frågor. Men har de direkt kontakt med tjejerna och kan tala med dem? T.ex. om vad tjejerna ska säga, visa och utföra? Trots vissa dumma frågor om det här, så förstår jag inte syftet med only face. Är det verbal tillfredsställelse eller enbart se dem vulgärt nakna positioner?
Finns det inte bättre och billigare möjligheter att söka det genom nätet?
Ibland, vissa är mer interaktiva med sina följare, andra är det inte. Men på framför allt sidor som Chaturbate och andra online-cam sidor, där kan man tippa och få dem att göra saker, då blir det mer att man får välja vad de gör.
Men det handlar inte om att se tjejer göra vulgära saker det handlar om att "sin tjej" den tjej man följt länge och har en lite online-crush på, att se just henne göra saker.
Jag ser det lite som vilken Twitch streamer som helst, många väljer vilka kanaler man följer utifrån sjävla streamern, inte vilket spel de spelar. Asmongold tappade inte särskilt många följare när han slutade spela WoW, folk följde honom för det han gör, inte vilket spel han spelar.
Sen kan det anses patetiskt, att ha en "online crush" på en tjej man vet att man aldrig kommer få vara med irl, men jag förstår det, eftersom jag har en som jag följt så länge själv.