Citat:
Ursprungligen postat av
Ktbocken
Kanske helsjuk fråga? Det finns alla olika sexuella varianter på nätet gratis. Oavsett ålder, hudfärger, klädsel och extrema böjelser är väl gratis att frossa i ?
Men vad är det för speciellt med Only Fans att en del betalar ganska stora pengar på dessa sidor?
Kan en del beställa udda lekar-böjelser i Only Fans som inte går att se på nätet? Eller är det direkt kontakt med någon(som telesex, fast med livesändningar?) som uppfyller "kundens önskemål"?
Ändå förstår jag inte. För det finns väl sidor där allt går att uppleva genom sexforum utan att betala?
Så frågan är: Vad är det för speciellt med Only Fans?
Män är ensamma, kanske halft kärar ner sig i någon snygg modell. Så om de betalar lite så kan hon visa upp sig speciellt för honom. Det blir mer intimt och verkligare än vanlig porr.
Ja porr finns på nätet. Men det är ganska opersonligt, tror många känner sig ensamma så de betalar gärna för någon som gör något speciellt för dom, en mänsklig kontakt. 🤷
Det är vad jag tror, jag har aldrig varit inne på onlyfans själv, har sett klipp på nätet och så visst.
Men jag tror att det är att kunna få en personlig kåt hälsning som lockar fram pengarna? 🤗