2024-08-22, 23:17
Medlem
Kanske helsjuk fråga? Det finns alla olika sexuella varianter på nätet gratis. Oavsett ålder, hudfärger, klädsel och extrema böjelser är väl gratis att frossa i ?
Men vad är det för speciellt med Only Fans att en del betalar ganska stora pengar på dessa sidor?

Kan en del beställa udda lekar-böjelser i Only Fans som inte går att se på nätet? Eller är det direkt kontakt med någon(som telesex, fast med livesändningar?) som uppfyller "kundens önskemål"?
Ändå förstår jag inte. För det finns väl sidor där allt går att uppleva genom sexforum utan att betala?

Så frågan är: Vad är det för speciellt med Only Fans?
Citera
2024-08-22, 23:26
Medlem
Gretathugbergs avatar
Alla som använder sig av OF är förmodligen helt tappade, både kreatörer och köpare. Vem väljer frivilligt att horar ut sig på nätet och vem fan väljer att spendera pengar på spektaklet är ett mysterium.
Citera
2024-08-22, 23:29
Medlem
Hobbybondes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ktbocken
Kanske helsjuk fråga? Det finns alla olika sexuella varianter på nätet gratis. Oavsett ålder, hudfärger, klädsel och extrema böjelser är väl gratis att frossa i ?
Men vad är det för speciellt med Only Fans att en del betalar ganska stora pengar på dessa sidor?

Kan en del beställa udda lekar-böjelser i Only Fans som inte går att se på nätet? Eller är det direkt kontakt med någon(som telesex, fast med livesändningar?) som uppfyller "kundens önskemål"?
Ändå förstår jag inte. För det finns väl sidor där allt går att uppleva genom sexforum utan att betala?

Tror det är känslan av "amatör"/"girl next door" typ.. nu har jag iof inte varit inne på OF men av beskrivningar att döma så är det min gissning
Citera
2024-08-22, 23:47
Medlem
Citat:

Män är ensamma, kanske halft kärar ner sig i någon snygg modell. Så om de betalar lite så kan hon visa upp sig speciellt för honom. Det blir mer intimt och verkligare än vanlig porr.

Ja porr finns på nätet. Men det är ganska opersonligt, tror många känner sig ensamma så de betalar gärna för någon som gör något speciellt för dom, en mänsklig kontakt. 🤷

Det är vad jag tror, jag har aldrig varit inne på onlyfans själv, har sett klipp på nätet och så visst.
Men jag tror att det är att kunna få en personlig kåt hälsning som lockar fram pengarna? 🤗
Citera
2024-08-23, 00:10
Medlem
Många som betalar ser det nog som en dominanshandling och att de ger ”dricks”.

Säljarna har läst artiklar/influensers som efter bara några månader hade stora mängder följare och skenande inkomster.

Bedöm/beröm min dickpick som verkar vara storsäljaren för en av kvinnorna i Statsradions dokumentär lär vara utkonkurrerad av AI rätt snart dock.

https://sverigesradio.se/artikel/ny-p1-dokumentar-om-porrexplosionen-pa-plattformen-onlyfans
Citera
2024-08-23, 00:44
Medlem
Jag blev inte klokare av vad Psykologen sa i Sveriges radio. Istället börjar jag skönja att allt handlar om att betalande kunder njuter av att kränka, nedvärdera och bespotta de som deltar i Only Fans.
Sedan vad som är njutningen i ovanstående bör nog behandlas i en psykavdelning?

Själv är jag inte intresserad av att betala till dy-spy-liknande sidor för att få svar på mina frågor.
Oavsett läggning, hudfärg och ålder finns väl gratis i massa sexsidor.
Only Fans är endast för individer som vill kränka, bespotta och förakta de som representerar dessa sidor.
Vilket är helt motbjudande och avsmakligt, när det gäller erotik.
Obs:min uppfattning utan erfarenhet av att besöka och betala till detta spektakel.
Citera
2024-08-23, 02:54
Medlem
ThExanors avatar
Citat:

~200sek "abow, typ 5%"
Citera
2024-08-24, 20:31
Medlem
Helt obegripligt! Varför betala flera hundra för att något tatuerat wt-fnask i Säffle visar en fittbild?
Citera
2024-08-24, 21:09
Medlem
Bystskuggas avatar
Skulle gissa att det är för att uppmuntra tjejer de tycker ser exceptionella ut att skapa mera material.
Citera
2024-08-24, 23:31
Moderator
Neksnors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hobbybonde
Tror det är känslan av "amatör"/"girl next door" typ.. nu har jag iof inte varit inne på OF men av beskrivningar att döma så är det min gissning
Antagligen det och att man får "regissera" själv. I båda fallen blir resultatet att man "känner" tjejen, vilket säkert kan vara upphetsande.
Citera
2024-08-25, 13:25
Medlem
Citat:
Jag blev inte klokare av vad Psykologen sa i Sveriges radio. Istället börjar jag skönja att allt handlar om att betalande kunder njuter av att kränka, nedvärdera och bespotta de som deltar i Only Fans.
Sedan vad som är njutningen i ovanstående bör nog behandlas i en psykavdelning?

Själv är jag inte intresserad av att betala till dy-spy-liknande sidor för att få svar på mina frågor.
Oavsett läggning, hudfärg och ålder finns väl gratis i massa sexsidor.
Only Fans är endast för individer som vill kränka, bespotta och förakta de som representerar dessa sidor.
Vilket är helt motbjudande och avsmakligt, när det gäller erotik.
Obs:min uppfattning utan erfarenhet av att besöka och betala till detta spektakel.

Tror du själv att det är realistiskt att majoriteten av de som betalar gör det för att de föraktar kvinnorna som erbjuder sina tjänster där? Tror du även att folk går på strippklubbar för att de hatar kvinnor? Det låter som en typisk feministisk tankevurpa.

Vi kan ta det ett steg vidare. Skulle du gå till en viss restaurang om du på förhand visste att maten var skit? Bara för att kunna uttrycka ditt hat mot personalen?
Senast redigerad av Psoglav 2024-08-25 kl. 13:33.
Citera
2024-08-28, 02:55
Medlem
Först blev jag förvånad att Only fans var spridd över hela världen. Ganska vackra kvinnor som erbjuder olika tjänster i sexuella termer. Men kan ändå inte förstå intresset. Är det inte är försök till knyta sexuella tjänster utanför nätet och mötas? Dold "rumsren prostitution" som allt handlar om?

Kan det vara så inkomstbringande för svenska kvinnor att konkurrera med olika porrsidor som erbjuder "samma underhållning" utan privat kontakt?
Enligt mig och min teori så är det dold prostitution som sker genom Only fans. Men ska dessa sidor förbjudas?
Vill någon betala och söka en sexpartner genom Only fans, så är det okej. För de blir registrerade och minimerar risker till att dessa kvinnor råkar illa ut. Men förstår ändå inte hur dessa sidor kan konkurrera med gratis porrsidor.
Är det någon som kan tydligt förklara intresset att betala för Only fans som inte gratis porrsidor erbjuder?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in