• 1
  • 2
2024-08-18, 00:11
Medlem
Har det någonsinn funnits några försök att skapa ett eget land eller område enbart för bögar eller lesbianer? Jag föreställer mig det som att många kanske tusentals bögar bestämmer sig för att bo på ett och samma ställe och skapa ett onormalt bögsamhälle.

Jag misstänker att samhället skulle utvecklas som så att ingen skulle vara normal och arbeta att de skulle knulla varandras rövar och suga kukar dagen lång i en stor ormgrop insmorda i olivolja tills de blev helt utmattade och att de i längden skulle svälta ihjäl för ingen mat skulle produceras.
Citera
2024-08-18, 00:13
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Har det någonsinn funnits några försök att skapa ett eget land eller område enbart för bögar eller lesbianer? Jag föreställer mig det som att många kanske tusentals bögar bestämmer sig för att bo på ett och samma ställe och skapa ett onormalt bögsamhälle.

Jag misstänker att samhället skulle utvecklas som så att ingen skulle vara normal och arbeta att de skulle knulla varandras rövar och suga kukar dagen lång i en stor ormgrop insmorda i olivolja tills de blev helt utmattade och att de i längden skulle svälta ihjäl för ingen mat skulle produceras.
Sverige?
Citera
2024-08-18, 00:32
Medlem
Jag var lite grann inne på det i min tråd

(FB) Varför bildar inte folk egna länder? Bögland, Naziland, Flashbacka osv

"Bögarna kan ju t ex ha sitt "safe space" och ha Bögland eller Regnsbågslandet och där får dom hålla på hur mycket dom vill med HBTQ-frågor osv, där kan det ju vara pride-festival året runt."
Citera
2024-08-18, 00:38
Bannlyst
Citat:

Lebbar kan få vara kvar, sexigt med två tjejer men bögar kan få åka till det landet.

Hade varit awesome för oss och för de säkert
Citera
2024-08-18, 01:05
Moderator
Ancistruss avatar
Kommer bli jobbigt utan några frisörer kvar...

Tror de kommer vinna Eurovision varje år (som enda deltagare dessutom...)
Citera
2024-08-18, 01:17
Medlem
Citat:

Känns som att du självprojicerar väldigt mycket.
Det är såklart okej att du har dessa homofila önskningar men varför ger du inte bara efter för dom istället för att spekulera kring hur andra homofiler ska leva?
Citera
2024-08-18, 04:00
Medlem
zombie-nations avatar
Jag brukar inte anklaga böghatare att vara bögar men detta är ju ett självklart fall, antingen är du bög eller också har du en annan ovana som du inte anser är lika dålig som bög men som du vill dölja.

Vi behöver mångfald. Vi är stora samhällen och då måste vi ha människor som är olika. Bögar behövs. Jag tycker om fjollbögar. De gör som de vill och det gillar jag, men de är ofta ändå snälla. Så det funkar inte om alla är straighta, om alla är bögar, om alla är allotypiska eller alla autister.

Jag vill ha alla möjliga människor i samhället. Kanske är bra att man slipper rena psykopater, men de kanske också behövs.
Citera
2024-08-18, 10:18
Medlem
Det finns många ställen som homosexuella har historiskt har samlats till. Som San Francisco och The Village i New York till exempel.

Idag får homofober helt enkelt flytta ifrån västvärlden istället. Till typ Mellanöstern, Afrika, Nordkorea ovs. Om dom vill leva utan att se öppen homosexualitet.
Citera
2024-08-18, 11:13
Medlem
kyrkstockens avatar
Ett samhälle där ingen har barn skulle gå under ganska fort.
Citera
2024-08-18, 11:24
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulf-Bredyxa
Det finns många ställen som homosexuella har historiskt har samlats till. Som San Francisco och The Village i New York till exempel.

Ja i framförallt USA så finns det ju områden som i stort sett bebos av 100% homosexuella.
Citera
2024-08-21, 10:33
Medlem
Taeronais avatar
Jag tänker spontant på geniet Henrik Möllers film Grisaknullabyn:
https://www.youtube.com/watch?v=HjV1DxiAotI&t=153s
"Dom åd å sked å knullade å födde barn genom samma heål!"
Citera
2024-08-23, 14:52
Moderator
Mappings avatar
Parafila störningar --> Övrigt - ämnen som saknar eget forum