2024-08-15, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BiereGoogles
"Diktatur"? Israel är den enda demokratin i mellanöstern.
"I modern tid"? Du tycker alltså detta är värre än konflikten i Jemen och inbördeskriget i Syrien. Du verkar objektiv i din bedömning.

Spelar väl ingen roll om deras raketer inte slår ner? Huvudsaken är deras intentioner.
Ska inte Israel reagera bara för att deras Iron dome är OP?
Och vad ska Israel göra med gisslan som Hamas vägrar släppa? Ska dom bara glömma dom?

Spelar ingen roll om raketerna inte slår ner. Dummaste jag hört. Så om det varit tvärtom om Israel skjutit lite raketer då och då som inte skadat ngn pga ngt skäl som de ockuperade har, så hade det varit ok om hela Israel mosats sönder med byggnader, människor, djur.
Gisslan var ju för helvete pga att Israel haft en massa fler gisslan i decennier i sina våldtäktsfängelser, och för att kunna utväxla fångar. Men Israel ville hellre go fullt folkmord
Citera
2024-08-15, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ENTP
älskar att du väljer den ena bögvåldtäkten istället för den andra, typ "aaa men asså den här bögvåldtäkten är moraliskt rätt för xyz".

Jag vill helst ha noll övergrepp på barn men jag tycker det är märkligt att folk som dig bara anklagar den ena sidan för detta utan att nämna den andra sidans brott.

Vad är poängen med det? Bör vi inte vara objektiva? Är du Nazist?
Senast redigerad av Storgatan19 2024-08-15 kl. 21:08.
Citera
2024-08-15, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mingla101
Som jag förstått det så är Israel en sund demokrati och har en västerländsk kultur, hamas är en terrororganisation som från barnsben lär alla i gaza att hata judar på ett sätt som hade fått Hitler avundsjuk. 7/10-23 attackerar dom Israel och begår dom mest bestialiska handlingar mot personer på kibbutzer gränsande till gaza, samtidigt som civilbefolkningen i gaza jublar...

Vem fan skulle ens vilja göra något sexuellt med en sån person?

Jag tror att hela påståendet i TS är hamaspropaganda och lögn!

Sök hjälp. Ja och Hitler och Pol Pot var egentligen änglar, att de var dumma är bara västpropaganda och lögn. Sund demokrati att vara värsta sadisterna på vår jord som vill gruppvåldta alla fångar till döds med redskap, är du sinnessjuk eller en galen sadist själv??? Israel är en sjuk sadistisk och fascistisk terroriststat, fatta
Citera
2024-08-15, 21:11
Medlem
Mingla101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lolouise
Sök hjälp. Ja och Hitler och Pol Pot var egentligen änglar, att de var dumma är bara västpropaganda och lögn. Sund demokrati att vara värsta sadisterna på vår jord som vill gruppvåldta alla fångar till döds med redskap, är du sinnessjuk eller en galen sadist själv??? Israel är en sjuk sadistisk och fascistisk terroriststat, fatta

Nej! Men tror du själv det du skriver så är nog du i den hjärntvätten som gazaborna blivit utsatta för.
Citera
2024-08-15, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Det beror på helt vad dessa fångar har gjort. I videon så var dessa ansvariga för 7 oktober då tycker jag det är helt rätt att stoppa en pinne i röven på dom och utsatta dom för all möjlig ondska.
Den 7 oktober så avsa sig dessa Hamas rätten att kalla sig människor.
Hamas människor utsatta familjer i alla åldrar för brutal våld och våldtäkter. Dom våldtog alla i olika åldrar även barn och gamlingar. Dom tortera folk i timmar.
Jag hade gjort likadant om jag vore fångvaktare.

Dessa är inga vanliga fångar för i så fall hade jag inte accepterat detta.

Hur man kan ljuga så enormt mycket är ju sjukt. Vad babblar du om?? Torterade och våldtog folk i timmar innan världens modernaste övervakningssystem hann komma dit?? Är du trög i huvudet?? Även Israel har sagt att det inte förekom våldtäkter eller tortyr, är du helt knäpp, det var en smash and grab-action för att ta fångar och föra ut innan IDF dök upp. 7 oktober var ett normalt och väntat UPPROR efter decennier av massakrer, tortyr, kidnappningar, våldtäkter från terrorist- och mördarstaten Israel, som är de som utsätter barn för sexuella övergrepp i sina fängelser bla, vilket Amnesty rapporterat om många ggr.
Citera
2024-08-15, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storgatan19
Jag vill helst ha noll övergrepp på barn men jag tycker det är märkligt att folk som dig bara anklagar den ena sidan för detta utan att nämna den andra sidans brott.

Vad är poängen med det? Bör vi inte vara objektiva? Är du Nazist?

Vilka brott från den andra sidan?? det dödades folk 7 oktober som i alla uppror. men Israel hade ju utfört tusentals massakrer innan dess förutom allt annat förtryck
Citera
2024-08-15, 21:19
Medlem
Citat:
Vilka brott från den andra sidan?? det dödades folk 7 oktober som i alla uppror. men Israel hade ju utfört tusentals massakrer innan dess förutom allt annat förtryck

Och Araberna tog >1 miljon europeer som slavar.

Och 5-20 miljoner Afrikaner som slavar.

Hur långt tillbaka ska vi gå? Det går inte längre att säga vem som har rätt eller fel i denna konflikt, det vi vet var att det varit lugnt i flera år och sedan valde Palestinierna att mörda 1500 oskyldiga Israeliska män, kvinnor och barn men araber är ju rätt korkade så de föstod inte att det skulle bli vedergällning.

Flytta till Palestina om du vurmar för dem så mycket? Jag skiter i denna konflikt, det går inte att utreda längre vem som har rätt eller fel!
Senast redigerad av Storgatan19 2024-08-15 kl. 21:28.
Citera
2024-08-15, 21:20
Medlem
Citat:
Spelar ingen roll om raketerna inte slår ner. Dummaste jag hört. Så om det varit tvärtom om Israel skjutit lite raketer då och då som inte skadat ngn pga ngt skäl som de ockuperade har, så hade det varit ok om hela Israel mosats sönder med byggnader, människor, djur.
Gisslan var ju för helvete pga att Israel haft en massa fler gisslan i decennier i sina våldtäktsfängelser, och för att kunna utväxla fångar. Men Israel ville hellre go fullt folkmord
Ja, för det är mer eller mindre en krigsförklaring.

Din svaghet är att du styrs av känslor och inte logik/reson.
Det är därför ni är så få.
Tomma tunnor skramlar mest.
Citera
2024-08-15, 21:33
Medlem
Citat:
SÅ JÄVLA DUMT! Gladiatorspel, inkvisitionen, korståg, slaveri, lynchningar, folkmord och gräslig tortyr på urbefolkningen i Nord- och Sydamerika, Australien, Nya zeeland, Afrika

Skulle gladiatorspel vara unikt för vita tänkte du? Slaveri, lynchningar, folkmord och tortyr med? Att sprida Kristendomen på alla sätt som går är närmast en skyldighet, då de andra människorna var omoraliska hedningar.

Det finns mer slavar i Afrika idag än vad det gjorde i världen för 300 år sedan. Det begås folkmord, våldtäkter och tortyrer, dagligen, i Afrika, Mellanöstern och andra muslimska skithål.

Ser man på helheten, så är vita män den mest empatiska gruppen människor, och den enda som någonsin valt att ge en massa fördelar till undermänniskor från alla världens länder som invaderat ens land.
Citera
2024-08-15, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gregers.Werle.03
Och ändå sitter du där med dina runkfantasier?
Om du sett Svt:s inslag så handlar det om att man utreder ifall någon fört upp en pinne i en fånges rektum. Övergreppet har alltså ingenting med analt samlag att göra. Men strunta i det och runka på istället, du...

Jag tror snarare att det är du som fantiserar om att jag sitter och runkar.

Frågan är dock relevant oavsett om du är zionist eller inte. Det förekommer onekligen i flertalet olika sammanhang; amerikanska fängelsen t.ex.
Citera
2024-08-15, 22:15
Medlem
Durochmolls avatar
Allt Israel påstår att palestinierna gör mot dem är sånt de själva sysslar med till vardags: Våldtäkter, tortyr, använder sig av mänskliga sköldar, halshugger bebisar. Inte konstigt att förstå var de hämtar inspiration ifrån när de diktar ihop lögner och själva leker offer. Bra att världen har fått upp ögonen för vilket sjukt ”land” Israel är.
Citera
2024-08-16, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaneHaj
Bevisen är otvetydiga: Israel bedriver systematiska våldtäkter på palestinier. Israel bevisar ännu en gång att det är en psykopatisk terrorstat.

Israel sitter dessutom på fullt allvar och hävdar att det är ”moraliskt rätt” att sexuellt tortera palestinier:

https://x.com/trtworld/status/1821506044813627790

Även från officiellt håll så är Israel mer upprörda att videon är läckt. Faktiskt så vill man hellre svälta och tortera palestinier:

Att diskutera:
Varför torterar och våldtar Israel palestinier?

Varför är det moraliskt rätt att tortera och våldta palestinier?

Judar verkar ha kul nu. Alla andra fattar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in